Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czek a na waszą propozycję!

Data: 2009-12-07 14:28:19
Autor: Antenka
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czek a na waszą propozycję!
Podobno miał kontakt dupa w dupę z pewnym znanym polskim
pedałem...jakimś krawcem - pajacykiem czy jakoś tak...Teraz oczekuje
od was propozycji bo go odbyt swędzi.. blee

Antenka

Data: 2009-12-07 23:34:58
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
Podobno miał kontakt dupa w dupę z pewnym znanym polskim
pedałem...jakimś krawcem - pajacykiem czy jakoś tak...Teraz oczekuje
od was propozycji bo go odbyt swędzi.. blee

Antenka

Wiesz Antenko, ja też zauważyłem że pan Konstanty zachowuje sie jakby szukał kontaktu na psp z jakimś mężczyzną z dużym ptakiem :-(

Data: 2009-12-07 14:42:06
Autor: Antenka
On 7 Gru, 23:34, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Wiesz Antenko, ja też zauważyłem że pan Konstanty zachowuje sie jakby
szukał kontaktu na psp z jakimś mężczyzną z dużym ptakiem :-(

No to mamy problem... ;-/ Grupowe geje nie zaspokoją jego chcicy.
Niech lepiej wypierdziela do Afryki! Jak go dopanie murzyn, to mu z
dupska zrobi tunel kolejowy! :D

Antenka

P.s. Dobranoc Jadrysiu :-*

Data: 2009-12-07 23:56:58
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Też tak sądzę :-)

Dobranoc Antenko :-*

Data: 2009-12-08 08:03:23
Autor: Piotr
Dnia Mon, 07 Dec 2009 23:34:58 +0100, Jadrys napisał(a):

Wiesz Antenko, ja też zauważyłem że pan Konstanty zachowuje sie jakby szukał kontaktu na psp z jakimś mężczyzną z dużym ptakiem :-(

Wycieruchowski? To niech się zamieni w pluszaka i już ma. :-)
Piotr

Data: 2009-12-07 23:21:17
Autor: Antenka
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!

Wycieruchowski? To niech się zamieni w pluszaka i już ma. :-) <

Co sugerujesz, że to tamto...że niby boukun ma skłonność do
pluszaków??? :D

Antenka

Data: 2009-12-08 08:44:23
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Dec 2009 23:21:17 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Wycieruchowski? To niech się zamieni w pluszaka i już ma. :-) <

Co sugerujesz, że to tamto...że niby boukun ma skłonność do
pluszaków??? :D

Antenka

Nie sugeruję, cytuję:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Prawda, że brawurowo wydymał misia? On sobie to jakoś tam pokrętnie
tłumaczy, że niby nie jest misiojebcą i, że ten misio to jakiś Piotruś, he,
he...
Ale wystarczy spojrzeć w te beznadziejnie smutne oczy tamtego pluszaka, i
już wiadomo, że naprawdę niedomyty wałkun mu zagraża.
Piotr

Data: 2009-12-08 10:22:41
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ja tam akurat w oczach misia widziałem ekstatyczne zadowolenie z odbytego stosunku.. i ochotę na następny "numerek".

Data: 2009-12-08 11:31:20
Autor: Piotr
Dnia Tue, 08 Dec 2009 10:22:41 +0100, Jadrys napisał(a):

Ja tam akurat w oczach misia widziałem ekstatyczne zadowolenie z odbytego stosunku.. i ochotę na następny "numerek".

No tak... Każdy widzi co tam chce, he, he!
Piotr

Data: 2009-12-08 10:11:41
Autor: Konstanty Wycirowski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hfjvur$g2g$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Ona jest głupia, ale ty ją swoją głupota o wiele przewyższasz. Być kurwą kurwy? Fuj!

No i PLONK, bo stopień twojego zidiocenia nie pozwala na nic innego. Masz fajne towarzystwo, wasz przyjaciel Piotruś - gównoumazaniec i teraz ty kurwa skurwionej druciary.

Data: 2009-12-08 09:29:57
Autor: Hans Kloss
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!
Konstanty Wycirowski <dudziodu@dupa.de> napisał(a):
[...]kurwą kurwy[...]gównoumazaniec [...]kurwa skurwionej [...]

Szwabska sperma tak ci chlupoce w odbycie że aż się ryjem wylewa i pryska na
grupę. Tfu, co za odrażające bydlę...
J-23

Data: 2009-12-08 22:12:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na wasząpropozycję!
Wiesz Antenko, ja też zauważyłem że pan Konstanty zachowuje sie jakby szukał kontaktu na psp z jakimś mężczyzną z dużym ptakiem :-(

JAMDRYSIE...!!!

- dotychcas uwożołem ciem za kuma i myślołem ześ jedyn z mondzejsych chopuw
tukej jest...

Po tej twojej wypedzi pocynom moje mniemanie zminiać - abo ciem AMTENKI cycory
łopanowały, aboś JUDAS jest...!!!

Takcyinacej nabacności siem miej, bo kuklimskich nieznosem...!

Data: 2009-12-09 16:26:28
Autor: Jadrys
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Baco, zasadniczo nie odpowiadam na groźby i szantaż, ale skoro miałeś mnie za kuma , ta ci odpowiem. - Nic się w moim postrzeganiu i głoszeniu  prawdy i sprawiedliwości nie zmieniło..

A tobie sie dziwię - ty wielki wielbiciel kobiecych wdzięków  krytykujesz Antenkę  a popierasz chamskiego przecwelonego geja, który tymi chamskimi odzywkami pod adresem Antenki pragnie zwrócić na siebie uwagę lokalnych gejów z psp.  Sądzę że facet szybciej by poderwał partnera stając pod latarnią.
Ale wracając do sprawy - baco co się z tobą dzieje że trzymasz stronę takiego(pomijając już jego preferencje)  chama?

Data: 2009-12-09 16:46:14
Autor: cyc
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na wasząpropozycję!

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfofji$rsi$1news.onet.pl...

...............<

A tobie sie dziwię - ty wielki wielbiciel kobiecych wdzięków  krytykujesz Antenkę  ..............

.............<

Powiadasz "kobiecych wdziekow " i to w kontekscie Antenki ? .
No , no ! musze przyznac , ze trzeba byc nie lada znawca tematu aby znalezc w tych tonach pomuj i obornika , ktory sie z niej najczesciej leje kobiecosc i na dodatek wdziek .
Gdyby nie to , ze pisze do Ciebie to powiedzialbym ze z opisanych wyzej elementow  tylko  pegieerowski parobek moze wydobyc wspomniane atrybuty .
Rozumiem , ze Ciebie to nie dotyczy i ze kierujesz sie wylacznie wersalskimi zasadami .......ale czy nie przesadzasz ? .
Przeciez nie kazda samica jest kobieta .

cyc

Data: 2009-12-09 21:05:01
Autor: Jadrys
cyc pisze:
[...]

Cycu, co chcesz osiągnąć zarzucając mi brak dobrego gustu , a Antence brak urody i kobiecości? Czy to aby nie taka forma zemsty za to że Ciebie Antenka parę razy zapędziła  w przysłowiowy "kozi róg"?

Data: 2009-12-09 22:24:01
Autor: Konstanty Wycirowski
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na wasząpropozycję!

"Jadrys" <Che@yahoo.com> > A tobie sie dziwię - ty wielki wielbiciel kobiecych wdzięków
krytykujesz Antenkę  a popierasz chamskiego przecwelonego geja,
                                                                                    ^^^^^^^^^^^^^^^

terminologia wskazuję na kolegę zpod celi. To dlatego Jadrysiu tak lecisz na tego kurwiszona? Bo cię na celi koledzy przez parę latek ruchali? I teraz nawet taki zaspermiony szmatławiec to ciebie boginii? Poziom inteligencji też na to wskazuje. Twoja druciara coś tam posepleniła o pedalstwie, gejowstwie itd. a ty to od razu podwchwytujesz? Znaczy się kurwa jesteś nie gorsza od druciary.

który tymi chamskimi odzywkami pod adresem Antenki pragnie zwrócić na siebie uwagę lokalnych gejów z psp.

A zwróciłeś może uwage, że to twoja boginii mnie zaczepia, jak jej paru chuji od czasu do czasu nie rzucę? Widac ona tak lubi, przecież bracia wszechpolacy i tak częściej biją ją po mordzie, niż pozwalają ciągnąć fiuta.

Sądzę że facet szybciej by poderwał partnera stając pod latarnią.

I wybacz, jak tobie sie marzy podrywanie facetów,  to proszę bardzo. Ja sie zadowolę panienkami. A wy sobie wmawiajcie dalej jak to nie lubicie gejów, pedalskie towarzystwo.-

Data: 2009-12-09 22:40:23
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Ani nikomu niegrozem, tymbardzij szamtażujem...!

Ponasymu ino myślem i godom...

[...]

Swojom stronem tsymom...!!!

- i jak mi siem cosik wydowo, to ciukom comyślem...!

Acy kogosik kretykujem, to niemoja, ino JEGO WINA...!!!

Niejo poconłem tom gupielokowatom zwadem - to AMTENKA swojom "ymteligencjem"
pokozała psyruwnujonc mie i tego Wycieruchowskiego, cyjakmutam, dokupy...!

Ale nietojest takie wazne - istotniejse jest, ze AMTENKA ino MARYNOM jest i
ymteligencji wybitnej, ani jo, ani winksość uniej niedostsego...!

Niełobchodzi mie co ty ztom Marynom wycynios, ale łostatnio prubujes najednom
nutem z AMTENKOM pisceć ijej adwokata rżnońć...

Aze sprawy i wypedzi porusane psez AMTENKEM do wybitnych siem niezalicajom, to
tym adwokatowaniem pomaluśku pośmiewisko zsiebie robić pocynos...

Acodo formy wypedzi "chama", jak go zwies - chmmmm...
- jak cheba zauwazyłeś, nienolezem do zwolennikuw slangu dresowego i cystego
jendzyka polckiego uzywom, ale jedno ci podpowim - wyjdź sem na ulicem
średnowielkiego miastecka, to piknych zecy siem nasuchos i stwierdzis, zeten
Wycieruchowski nierobi nic inksego, jak "jendzyka ludu" uzywo...

PS - acodo AMTENKI...
- ani mie łona ziembi, ani pazy...
- dokładnie, jak ta jemerytka, wturo łostatnie dutki z jemerytury wniedzielem na
PSENOJśWINTSOMŁOFIAREM zanosi...

Data: 2009-12-08 10:09:42
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:7407ce15-3809-4c07-b6a6-d6afb9ed5e2ad20g2000yqh.googlegroups.com...
Podobno miał kontakt dupa w dupę z pewnym znanym polskim
pedałem...jakimś krawcem - pajacykiem czy jakoś tak...Teraz oczekuje
od was propozycji bo go odbyt swędzi.. blee

Antenka

Im więcej takich głupot piszesz, tym więcej pokazujesz jaką jesteś zeszmaconą wywłoką. Brudnym faszystowskim kurwiszczem!

Data: 2009-12-08 07:46:38
Autor: Antenka
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!

Im więcej takich głupot piszesz, tym więcej pokazujesz jaką jesteś
zeszmaconą wywłoką. Brudnym faszystowskim kurwiszczem!

Męska kurwa się odezwała tfu tfu tfu...Pokurwiona męska kurwa,
bolszewicka szczota klozetowa do wycieruchania GóWien. Gównojeb,
misiojeb, męski dupojeb bleee!  A imię jego  Wydymany Wyruchalski!
bleee!:-P

Antenka

Data: 2009-12-08 10:03:26
Autor: zbig
On 8 Gru, 16:46, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

bolszewicka szczota klozetowa do wycieruchania GóWien. Gównojeb,
misiojeb, męski dupojeb bleee!  A imię jego  Wydymany Wyruchalski!

Jak ty yo Jadrysiu kiedys pisałeś. Dama? albo cos w tym guscie?
:)))))

Data: 2009-12-08 19:36:13
Autor: Jadrys
zbig pisze:
[...]

Tak zbigu, dama wobec tych którzy  na to zasługują.

Data: 2009-12-09 08:34:01
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fadede5c-4b8c-45cc-bd61-1bc49a75b5a3v30g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Pewnie myślał o damy, albo nie damy.

--
stevep

Data: 2009-12-08 11:31:36
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7407ce15-3809-4c07-b6a6-d6afb9ed5e2ad20g2000yqh.googlegroups.com...
Podobno miał kontakt dupa w dupę z pewnym znanym polskim
pedałem...jakimś krawcem - pajacykiem czy jakoś tak...Teraz oczekuje
od was propozycji bo go odbyt swędzi.. blee
Antenka

Ale rynsztok.

--
stevep

Data: 2009-12-08 17:21:14
Autor: Konstanty Wycirowski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:hfl73c$76n$1news.vectranet.pl...
[...]

Nie, to po prostu Antenka.

W całej okazałości jej prawicowo-katolickiej moralności. No bo ja to jestem pojebaniec grupowy, mnie wolno. ALe ona, taka święta osoba? A fuj!

Data: 2009-12-08 11:25:43
Autor: Antenka
On 8 Gru, 17:21, "Konstanty Wycirowski" <dudzi...@dupa.de> wrote:
"cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitragnews:hfl73c$76n$1news.vectranet.pl...> Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

> Ale rynsztok.

Nie, to po prostu Antenka.

W całej okazałości jej prawicowo-katolickiej moralności. No bo ja to jestem
pojebaniec grupowy, mnie wolno. ALe ona, taka święta osoba? A fuj!

Tobie Wyruchalski gówno tutaj wolno! Wypad!

Antenka

Data: 2009-12-08 20:43:44
Autor: Konstanty Wycirowski
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!

"Antenka" <

Tobie Wyruchalski gówno tutaj wolno! Wypad!

Antenka

Ty sie szambiaro nie odzywaj, jak ludzie rozmawiają!

Data: 2009-12-08 22:15:10
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Aty MOHEROWO AMTENKO zamiast cyjomś dupom pocnij siem swojom sparkom i cycorami
zajmować, bo jesce porem lot i ani JAMDRYS patsyć nanie chcieć niebedzie...!

Data: 2009-12-09 00:01:28
Autor: Antenka
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na wasząpropozycję!
zajmować, bo jesce porem lot i ani JAMDRYS patsyć nanie chcieć niebedzie...!

Zazdrościsz, ty stary twardy, wysuszony pierniku, że my z Jędrusiem
się kochamy? Uważaj, bo ci wątroba pęknie z tej zawiści he he he :DDD

Antenka

P.s.Tobie już nic innego nie pozostało jak uprawianie zoofilii z tymi
biednymi molestowanymi owcami...lub płatny sex z bułgarskimi tirówami
bleee :-P

Data: 2009-12-09 22:47:50
Autor: Polok_Prawdziwy
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na wasząpropozycję!
Zazdrościsz, ty stary twardy, wysuszony pierniku, że my z Jędrusiem
się kochamy? Uważaj, bo ci wątroba pęknie z tej zawiści he he he :DDD

Zdradzem ci wielgom tajemnicem AMTENKO - ztym "twardym" toś trafiła...!!!

Acodo zowiści...

chmmmmm..., prowdem godajonc... - wolem ze świezutkom łowieckom, niźli z
rozmodlonom wiedźmom...

Data: 2009-12-09 08:05:44
Autor: Roger Perejro
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na wasząpropozycję!

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał

Aty MOHEROWO AMTENKO zamiast cyjomś dupom pocnij siem swojom sparkom i cycorami
zajmować, bo jesce porem lot i ani JAMDRYS patsyć nanie chcieć niebedzie...!

Myślis Polok, ze terozki ktosik kce? Pseciez to stara wulgarno rozpaduwa. Hej!

Przemek
--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-08 23:55:10
Autor: Antenka
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na wasząpropozycję!
Roger Perejro = Konstanty Wydymalski, bo dyma go GóWno!

Antenka

Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czek a na waszą propozycję!