Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!

Data: 2009-12-08 10:09:42
Autor: Konstanty Wycirowski
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:7407ce15-3809-4c07-b6a6-d6afb9ed5e2ad20g2000yqh.googlegroups.com...
Podobno miał kontakt dupa w dupę z pewnym znanym polskim
pedałem...jakimś krawcem - pajacykiem czy jakoś tak...Teraz oczekuje
od was propozycji bo go odbyt swędzi.. blee

Antenka

Im więcej takich głupot piszesz, tym więcej pokazujesz jaką jesteś zeszmaconą wywłoką. Brudnym faszystowskim kurwiszczem!

Data: 2009-12-08 07:46:38
Autor: Antenka
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!

Im więcej takich głupot piszesz, tym więcej pokazujesz jaką jesteś
zeszmaconą wywłoką. Brudnym faszystowskim kurwiszczem!

Męska kurwa się odezwała tfu tfu tfu...Pokurwiona męska kurwa,
bolszewicka szczota klozetowa do wycieruchania GóWien. Gównojeb,
misiojeb, męski dupojeb bleee!  A imię jego  Wydymany Wyruchalski!
bleee!:-P

Antenka

Data: 2009-12-08 10:03:26
Autor: zbig
On 8 Gru, 16:46, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

bolszewicka szczota klozetowa do wycieruchania GóWien. Gównojeb,
misiojeb, męski dupojeb bleee!  A imię jego  Wydymany Wyruchalski!

Jak ty yo Jadrysiu kiedys pisałeś. Dama? albo cos w tym guscie?
:)))))

Data: 2009-12-08 19:36:13
Autor: Jadrys
zbig pisze:
[...]

Tak zbigu, dama wobec tych którzy  na to zasługują.

Data: 2009-12-09 08:34:01
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fadede5c-4b8c-45cc-bd61-1bc49a75b5a3v30g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Pewnie myślał o damy, albo nie damy.

--
stevep

Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!