Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!

Data: 2009-12-08 11:31:36
Autor: cirrus
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7407ce15-3809-4c07-b6a6-d6afb9ed5e2ad20g2000yqh.googlegroups.com...
Podobno miał kontakt dupa w dupę z pewnym znanym polskim
pedałem...jakimś krawcem - pajacykiem czy jakoś tak...Teraz oczekuje
od was propozycji bo go odbyt swędzi.. blee
Antenka

Ale rynsztok.

--
stevep

Data: 2009-12-08 17:21:14
Autor: Konstanty Wycirowski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:hfl73c$76n$1news.vectranet.pl...
[...]

Nie, to po prostu Antenka.

W całej okazałości jej prawicowo-katolickiej moralności. No bo ja to jestem pojebaniec grupowy, mnie wolno. ALe ona, taka święta osoba? A fuj!

Data: 2009-12-08 11:25:43
Autor: Antenka
On 8 Gru, 17:21, "Konstanty Wycirowski" <dudzi...@dupa.de> wrote:
"cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitragnews:hfl73c$76n$1news.vectranet.pl...> Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

> Ale rynsztok.

Nie, to po prostu Antenka.

W całej okazałości jej prawicowo-katolickiej moralności. No bo ja to jestem
pojebaniec grupowy, mnie wolno. ALe ona, taka święta osoba? A fuj!

Tobie Wyruchalski gówno tutaj wolno! Wypad!

Antenka

Data: 2009-12-08 20:43:44
Autor: Konstanty Wycirowski
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!

"Antenka" <

Tobie Wyruchalski gówno tutaj wolno! Wypad!

Antenka

Ty sie szambiaro nie odzywaj, jak ludzie rozmawiają!

Data: 2009-12-08 19:36:49
Autor: Jadrys
cirrus pisze:
[...]

Nie - psp..

Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!