Wyruchani przez Szwajcarow

Data: 2015-01-20 14:21:33
Autor: Marek
Wyruchani przez Szwajcarow
....jutro beda protestowac.

Jutro, ci wyruchani z przodu...

Niedlugo beda protestowac wyruchani od tylu...

Data: 2015-01-21 12:13:11
Autor: Lord Donald
Wyruchani przez Szwajcarow
Szwajcarzy nie wiedzą gdzie nasz kraj leży. To POsrańcy wyruchali swoich wyznawców, niech debile teraz płacą. Zielona wyspa okazała cie w kolorze gówna, i to nie jesień tylko ściema była.

Data: 2015-01-21 08:14:28
Autor: szklanynocnik
Wyruchani przez Szwajcarow
użytkownik Lord Donald napisał:
Szwajcarzy nie wiedz± gdzie nasz kraj leży. To POsrańcy wyruchali swoich wyznawców, niech debile teraz płac±. Zielona wyspa okazała cie w kolorze gówna, i to nie jesień tylko ¶ciema była.

Jest jasne jak slonce, ze bank daje kredyt
w walucie kiedy jest ona w dolku, tak bylo zawsze.
Jak dolar byl po 2PLN, dawli w dolarach.

Data: 2015-01-22 01:10:44
Autor: Lord Donald
Wyruchani przez Szwajcarow
Ale pamiętam czasy PO, wiele ludzi brało kredyty we frankach, zazwyczaj motywowali to tym że rośniemy w siłą, nasz pieniądz także, to będą spłacać grosze, to byli zatwardziali zwolennicy POsrańców, bo im obiecali tak więc wierzyli, podobnie jak kiedyś kupowali samochód na konto 100 milionów od Wałęsy, po prostu to byli skończeni debile, nawet miałem kilku w dalszej rodzinie, próbowałem tłumaczyć aby przemyśleli to jeszcze, inflacja pójdzie w górę, ten rząd to same kłamstwa, że bierze się w naszej walucie a ona przy takich nieudacznikach jak PO straci na wartości, ale jak grochem o ścianę, byli tak nakręceni że nawet nie było co dyskutować, a więc mają co chcieli, przykre to prości ludzie dali się oszukać POsrańcom, a co bardziej przykre oni nadal tym POsrańcom wierzą, to tak jak te przysłowie mówi, szczają im w oczy a oni mówią że deszcz pada.

Data: 2015-01-22 13:16:18
Autor: szklanynocnik
Wyruchani przez Szwajcarow
użytkownik Lord Donald napisał:
Ale pamiętam czasy PO, wiele ludzi brało kredyty we frankach, zazwyczaj motywowali to tym że ro¶niemy w sił±

A emeryt bedzie wypoczywal pod palmami:)
To co oni nie wiedzieli, ze w zusie kasy braknie?
Czy moze potrzebowali kasy do przejecie majatku i wykupu
resztek przemyslu?

Chlop polski jest  glupi, nie boimy sie go...
o szlachte tu chodzi...

Data: 2015-01-22 14:32:34
Autor: Marek
W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 22:16:19 UTC+1 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
> [...]

Czy moze potrzebowali kasy do przejecie majatku i wykupu
resztek przemyslu?

Chlop polski jest  glupi, nie boimy sie go...

"Polski emeryt" - Weiss - bedzie wypoczywal, tam, gdzie chce.
Zydowskie szuje beda zawsze oszukiwac .

Wyruchani przez Szwajcarow