Wyrwałem żydowski krzyż z grobu ojca

Data: 2011-11-01 10:17:20
Autor: boukun
Wyrwałem żydowski krzyż z grobu ojca
Przyszedłem na cmentarz pod wieczór, poinformowałem stróża, że będę usuwał
krzyż z grobu mojego ojca. Z początku nie chciał się zgodzić, ale zmienił
zdanie, gdy pokazałem mu dowód osobisty i dałem 50 zł w łapę. Mojego ojca
oszukano każąc mu modlić się do Żyda Jezusa, ale nie mogłem pozwolić, by jego
ciało leżało pod tym antypolskim znakiem. boukun

Data: 2011-11-01 11:21:09
Autor: oyster
Użytkownik - boukun napisał:
Przyszedłem na cmentarz pod wieczór, poinformowałem stróża, że będę usuwał
krzyż z grobu mojego ojca...............

Wali tzvelem (tą słowiańską świnią z pejsami na uszach) na kilometr. :-D
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 13:39:20
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j8ogvg$k54$1inews.gazeta.pl...
--

Bo to Tzvelu...

boukun

Data: 2011-11-01 13:56:51
Autor: oyster

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Nawet bez zaglądania do źródełka czuć tego idiotę niestrawionym czosnkiem.