[fotki] "Wyrypa" - fotorelacja z klasycznej wycieczki narciarskiej z dziećmi.

Data: 2013-02-24 23:10:09
Autor: Kret z domu
[fotki] "Wyrypa" - fotorelacja z klasycznej wycieczki narciarskiej z dziećmi.
Użytkownik "Paweł Pontek" <ppontek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:512350b7$1news.home.net.pl...
Cześć!

Zapraszam do obejrzenia na zdjęciach, jak małe dzieci radzą sobie, stawiając pierwsze kroki w klasycznej turystyce narciarskiej:

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/IKlubikowaKarpackaWyrypaNarciarska

Czy to jest celowe działanie że tylko pierwsza fotka jest ostra ?
Bo "trochę" psuje to odbiór zdjęć, ja wiem że nie każdy musi nosić lustrzanke na nartach, ale dobre małpki też istnieją :)

Przemek
www.kluchojady.waw.pl

Data: 2013-02-25 23:05:53
Autor: Dziobak
[fotki] "Wyrypa" - fotorelacja z klasycznej wycieczki narciarskiej z dziećmi.
Użytkownik  "maytki" napisał

Bo "trochę" psuje to odbiór zdjęć, ja wiem że nie każdy musi nosić lustrzanke na nartach, ale dobre małpki też istnieją :)

Po niezbyt skomplikowanej analizie pliku wyszło, że to jest Pentax K10D.
Pełnoobjawowa lustrzanka, ręczę głową bo jakbym taki sam miał. :)

pozdrawiam

Pieszy

p.s. "Maytki" - to ty jesteś ten kolarz z AKTu?

Data: 2013-02-28 09:09:42
Autor: Olin
[fotki] "Wyrypa" - fotorelacja z klasycznej wycieczki narciarskiej z dziećmi.
Dnia Mon, 25 Feb 2013 23:05:53 +0100, Dziobak napisał(a):

to jest Pentax K10D.

Pragnę zauważyć, że lustrzanki bywają na tyle zaawansowane technicznie, iż
nawet fotoamator mało niepokorny potrafi wyłączyć automagiczne
ogniskowanie.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jeśli ktoś ma pieniądze, to skądś je ma."
Lech Kaczyński (prezydent)

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-02-27 18:43:01
Autor: Titus Atomicus
[fotki] "Wyrypa" - fotorelacja z klasycznej wycieczki narciarskiej z dzieć mi.
In article <512a8fba$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl> wrote:

> [...]

Bo "trochę" psuje to odbiór zdjęć, ja wiem że nie każdy musi nosić lustrzanke na nartach, ale dobre małpki też istnieją :)

Kolega Pontek uzywa Pentaxa K10D. Bardzo przyzwoity SLR.
:-(
Ale na uwagi na temat technicznej i artystycznej wartosci zdjec od razu sie obraza...
--
TA

Data: 2013-02-28 19:32:23
Autor: Dziobak
[fotki] "Wyrypa" - fotorelacja z klasycznej wycieczki narciarskiej z dziećmi.
Użytkownik  napisał

Kolega Pontek uzywa Pentaxa K10D. Bardzo przyzwoity SLR.

Bardzo - bardzo przyzwoity :)
Tyle, że nie z kitowym szkłem, kórego nadal nie mam :(

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-03-01 10:24:50
Autor: Titus Atomicus
[fotki] "Wyrypa" - fotorelacja z klasycznej wycieczki narciarskiej z dzieć mi.
In article <512fa2b5$1@news.home.net.pl>, "Dziobak" <dziobak@hot.pl> wrote:

Użytkownik  napisał

> Kolega Pontek uzywa Pentaxa K10D. Bardzo przyzwoity SLR.

Bardzo - bardzo przyzwoity :)
Tyle, że nie z kitowym szkłem, kórego nadal nie mam :(

Ale kitowe szklo do Pentaxa K10D tez jest bardzo przyzwoite. Kol. Pontek po prostu nie przywiazuje wagi do efektow swojego fotografowania :-(
--
TA

Data: 2013-03-01 11:19:07
Autor: Paweł Pontek
[fotki] "Wyrypa" - fotorelacja z klasycznej wycieczki narciarskiej z dziećmi.

Zdjęcia jakie są - każdy widzi. Wystarczy odrobina pomyślunku, żeby się domyślić, że widocznie warunki, okoliczności, stan sprzętu, umiejętności operatora, itp. tylko na tyle pozwoliły. Wystarczy skolei odrobina wyobraźni, aby się domyślić, że nie każdy jedzie na wycieczkę tylko po to, żeby robić zdjęcia - są tacy, którzy fotografują przy okazji, a publikują, nie dla osiągnięcia celu artystycznego, ale po prostu po to, aby pokazać co robią - np. w celu poznania osób o podobnych zainteresowaniach.

Jako osoba, która za wszelką cenę stara się pokazać jak dobrze mnie zna, powinieneś chyba o tym wiedzieć.

W dniu 2013-03-01 10:24, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> Kol. Pontek
> po prostu nie przywiazuje wagi do efektow swojego fotografowania :-(

W/w potraktuję jako wizytówkę kolegi i pozostawię bez komentarza.

PABLO

Data: 2013-03-01 11:39:37
Autor: Titus Atomicus
[fotki] "Wyrypa" - fotorelacja z klasycznej wycieczki narciarskiej z dzieć mi.
In article <5130809b$1@news.home.net.pl>,
 Paweł Pontek <ppontek@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Przeciez znamy sie tylko z grup  dyskusyjnych. I nie staram sie niczego pokazywac.

> [...]

 > po prostu nie przywiazuje wagi do efektow swojego fotografowania :-(

W/w potraktuję jako wizytówkę kolegi i pozostawię bez komentarza.

Ale jadnak skomentowales. To i ja skomentuje.

W powyzszych cytatach z moich wypowiedzi znalezc mozna podsumowanie tego, co napisales na poczatku tego maila.

I jeszcze jedno - wychodzi na to ze po prostu nie lubisz komentarzy pod twoim adresem, ktoreby jednoznacznie nie byly pochwalne.
--
TA

Data: 2013-02-28 21:41:11
Autor: adam
[fotki] "Wyrypa" - fotorelacja z klasycznej wycieczki narciarskiej z dziećmi.
Ale na uwagi na temat technicznej i artystycznej wartosci zdjec od razu
sie obraza...

Przepraszam, że się wtrącę. Przeczytaj wątek trochę wcześniejszy i wypowiedź Filipa.

Data: 2013-03-01 10:22:59
Autor: Titus Atomicus
[fotki] "Wyrypa" - fotorelacja z klasycznej wycieczki narciarskiej z dzieć mi.
In article <512fc0e7$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>,
 adam <adamw2@wp.pl> wrote:

> Ale na uwagi na temat technicznej i artystycznej wartosci zdjec od razu
> sie obraza...

Przepraszam, że się wtrącę. Przeczytaj wątek trochę wcześniejszy i wypowiedź Filipa.

Ktory konkretnie watek?
--
TA

[fotki] "Wyrypa" - fotorelacja z klasycznej wycieczki narciarskiej z dziećmi.