Wyrywanie lachonów na moto

Data: 2010-01-31 01:52:10
Autor: Lewis
Wyrywanie lachonów na moto
Użytkownik "Heniek" <kupabiskupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hk2juj$95e$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Przeglądam grupę już od dłuższego czasu w poszukiwaniu informacji jak w temacie. Zaglądałem do FAQ, niestety nic tam nie ma, w archiwum grupy
jest  mnóstwo info nt. "co na pierwsze moto" a na ten, o wiele
ważniejszy przecież  temat nie ma ani słowa.
Drodzy Motocykliści poradźcie co kupić by skutecznie wyrywać laski. Nie oszukujmy się, tu nie chodzi przecież o hobby, wiatr we włosach, wolność
i  uwielbienie dla 2 kółek - większość z Was (i mam nadzieję że wkrótce
również  ja) i tak przecież używa moto wyłącznie w celu zwiększenia
szans na  reprodukcję...
Może wstępnie określę wymagania: blondyny, studentki (za wyjątkiem
filozofii  i kierunków technicznych) nie-anorektyczki
Macie jakieś sugestie? Porady? Własne doświadczenia?
Z góry dzięki

Stary masz jakieś kompleksy czy jesteś ogólnie nieudacznikiem? Idź do jakiegoś klubu z kumplami, ładnie się ubierz, uśmiechaj się zalotnie, podejdź zagadaj rzuć kilka aroganckich inteligentnych żartów i zawsze coś na noc do domu przyciągniesz, po co przepłacać skoro baby na jedną noc nie są tyle warte zeby poczyniać takie inwestycje.
Owocnych łowów i stostunkowo udanych nocy.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-31 01:58:52
Autor: Lewis
Wyrywanie lachonów na moto
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk2k7u$10e$1news.onet.pl...
[...]

A jeśli już zawzięcie chcesz laske na moto to różnie gustują, IMO ładny świerzy jak najmłodszy ;P A czy plastik czoper czy golas, to zdecydowanie nie czoper aczkolwiek mogę się mylić :P
BTW bierz mojego horneta 2007rok trochę podłubać wymienić zbiornik i maszyna w sam ras na leśne jebando ;P

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-31 02:05:02
Autor: Heniek
Wyrywanie lachonów na moto

"Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message news:hk2k7u$10e$1news.onet.pl...

[...]

-- Pozdrawiam
Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Taa, do klubu, francę złapać z całej okolicy. To może jeszcze prościej - do galerii handlowej?
Poważnie pytam z tym moto.
Pozdro!

Data: 2010-01-31 02:11:56
Autor: Lewis
Wyrywanie lachonów na moto
Użytkownik "Heniek" <kupabiskupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hk2l07$blr$1inews.gazeta.pl...

Taa, do klubu, francę złapać z całej okolicy. To może jeszcze prościej -
do  galerii handlowej?
Poważnie pytam z tym moto.
Pozdro!

napisalem wyżej. Tak na poważnie ale z przymróżeniem oka :P

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-31 15:26:26
Autor: Heniek
Wyrywanie lachonów na moto

"Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message news:hk2ld1$35b$1news.onet.pl...
[...]

A wracając do Horneta... Mógłbyś przybliżyć trochę jego parametry techniczne? Chodzi mi o to, ile sezonów go posiadasz i ile leśnych jebandów udaje się Ci nim zdziałać rocznie. Miałbym jakieś porównanie bo taka subiektywna opinia to dosyć niepewna jest
Pozdrawiam!.

Data: 2010-02-01 10:34:31
Autor: Lewis
Wyrywanie lachonów na moto
Użytkownik "Heniek" <kupabiskupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hk43uu$olf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niewiele powiem jak z wyrywaniem lachonów na Horneta bo mam go od kliku dni, a aura raczej niezbyt sprzyja na jakiekolwiek wypady. ;)

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-31 13:16:56
Autor: Glub
Wyrywanie lachonĂłw na moto
[...]

Otóż to, cwicz na demotywatorach, dwa sezony House'a i będziesz mistrzem
ciętej riposty:)))

i zawsze coś na
noc do domu przyciągniesz, po co przepłacać skoro baby na jedną noc
nie są tyle warte zeby poczyniać takie inwestycje.
Owocnych łowów i stostunkowo udanych nocy.

I uważaj by nie złapać różnych "Owoców łonowych":D

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Wyrywanie lachonów na moto