Wyrywanie lachonów na moto

Data: 2010-01-31 00:21:45
Autor: robertbig
Wyrywanie lachonów na moto
On 31 Sty, 01:47, "Heniek" <kupabisk...@gazeta.pl> wrote:
Witam!
Przeglądam grupę już od dłuższego czasu w poszukiwaniu informacji jak w
temacie. Zaglądałem do FAQ, niestety nic tam nie ma, w archiwum grupy jest
mnóstwo info nt. "co na pierwsze moto" a na ten, o wiele ważniejszy przecież
temat nie ma ani słowa.
Drodzy Motocykliści poradźcie co kupić by skutecznie wyrywać laski. Nie
oszukujmy się, tu nie chodzi przecież o hobby, wiatr we włosach, wolność i
uwielbienie dla 2 kółek - większość z Was (i mam nadzieję że wkrótce również
ja) i tak przecież używa moto wyłącznie w celu zwiększenia szans na
reprodukcję...
Może wstępnie określę wymagania: blondyny, studentki (za wyjątkiem filozofii
i kierunków technicznych) nie-anorektyczki
Macie jakieś sugestie? Porady? Własne doświadczenia?
Z góry dzięki

Po co ci motor  !?? Człowieku !
We warszawie jest takie miejsce na ul.Bema . Dla motonitów.  :)))
Jest tam wchuj tzw "bemówek"
One za piwo zrobia ci wszystko.
Jak se załtwisz workowate czarne texy , bryle  , kask z podnoszona
szczekom.
To zostanie ci juz tylko jedno.
Załatwic se kanarkowa kamizelke z napisem LEPIEJ WIDOCZNY , WIDOCZNIE
LEPSZY .
Ta jednoznaczna deklaracjia pogardy dla innych. I własnej arogancji.
Zapewni ci rwanie , że hej.
Może nawet ,żone nabedziesz ???? Kto wie ?
Jak ci sie poszczęści. To byc może znajdziesz niemal tak ładna jak
Mika lub inne laski Precli.
:)))

Tylko CZŁOWIEKU pamietaj !!!
Nie pokazuj sie w tym stroju "na mieście" . W realnym swiecie
natychmiast zidentyfikuja cie jako , niuńka,dupka,ciapę frajera.
A przy okazji niezła szuję.

Wez do serca moje    rady.

To bedziesz musiał   ptaka do lodu przykładać.
:)))))))

Data: 2010-01-31 12:42:13
Autor: Tytus
Wyrywanie lachonów na moto
Siemka
*** "robertbig"
Po co ci motor  !?? Człowieku !
We warszawie jest takie miejsce na ul.Bema . Dla motonitów.  :)))

Dawaj namiar chlopie - na Bema mam blisko podlece sprawdze i napisze co i jak...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-01-31 15:15:27
Autor: Heniek
Wyrywanie lachonów na moto

"Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote in message news:hk3qa7$k6l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakbyś mógł tam podlecieć, przetestować i dać jakieś szczegółowe info, bo ode mnie z Polski C to trochę daleko. Dzięki :)

Data: 2010-01-31 08:01:02
Autor: robertbig
Wyrywanie lachonów na moto
On 31 Sty, 15:15, "Heniek" <kupabisk...@gazeta.pl> wrote:
"Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote in message

news:hk3qa7$k6l$1inews.gazeta.pl...> Siemka
> *** "robertbig"
> Po co ci motor  !?? Cz owieku !
> We warszawie jest takie miejsce na ul.Bema . Dla motonit w.  :)))

> Dawaj namiar chlopie - na Bema mam blisko podlece sprawdze i napisze co i
> jak...

Jakby m g tam podlecie , przetestowa i da jakie szczeg owe info, bo
ode mnie z Polski C to troch daleko. Dzi ki :)

Pub "2 koła". Tam siedza "bemowki". I czekaja...
Prosze sie nie sugerowac nazwa 2koła . To nie cena.

:)

Data: 2010-02-01 14:41:19
Autor: gildor
Wyrywanie lachonów na moto
Tytus pisze:
[...]

pewnie w EuroRTVAGD. jest na Bema.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-02-01 13:49:27
Autor: AZ
Wyrywanie lachonĂłw na moto
On 2010-02-01, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Dawaj namiar chlopie - na Bema mam blisko podlece sprawdze i napisze co i jak...

pewnie w EuroRTVAGD. jest na Bema.

Nie mowila wam mama ze z uposledzonych ludzi sie nie nasmiewa?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-01 15:38:52
Autor: KJ Siła Słów
gildor pisze:

Nie mowila wam mama ze z uposledzonych ludzi sie nie nasmiewa?

yyyy. nie.

Panowie, ogarnijcie sie.

Temat jest powazny.

KJ

Data: 2010-02-01 07:04:17
Autor: scibor1
Wyrywanie lachonów na moto
On 1 Lut, 15:38, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:

Temat jest powazny.

motocykiel moze byc jakikolwiek
wazne barwy na plecach - jak bedziesz mial w logo DEWIANT

Data: 2010-02-02 23:58:17
Autor: Wieca
Wyrywanie lachonów na moto
gildor pisze:
Tytus pisze:
[...]

Ale tam to są galerianki. W kadej galerii jest Euro. de Janeiro...

Pozdr
Wieca
DL 1000 V-Strom Zjadacz wróbli

Data: 2010-02-03 21:33:34
Autor: szauek
Wyrywanie lachonów na moto
Użytkownik "Wieca" <wieca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hkaaqv$3cn$1atlantis.news.neostrada.pl...
gildor pisze:
Tytus pisze:
[...]

Ale tam to są galerianki.

Opowiadaj, u nas na wsi nie ma.

szauek

Data: 2010-02-01 14:35:41
Autor: Bartek Kacprzak
Wyrywanie lachonów na moto

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:f8d8bcf5-a1ae-4482-931c-01a2fa7caf0fm31g2000yqb.googlegroups.com...
On 31 Sty, 01:47, "Heniek" <kupabisk...@gazeta.pl> wrote:
Może nawet ,żone nabedziesz ???? Kto wie ?
Jak ci sie poszczęści. To byc może znajdziesz niemal tak ładna jak
Mika lub inne laski Precli.
Jestes kupa gowna, szczeniaku.

Spierdalaj,  PLONK

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-02-01 13:10:52
Autor: robertbig
Wyrywanie lachonów na moto
On 1 Lut, 14:35, "Bartek Kacprzak" <bartlomiej.kacpr...@gmail.com>
wrote:
Użytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:f8d8bcf5-a1ae-4482-931c-01a2fa7caf0fm31g2000yqb.googlegroups.com...
On 31 Sty, 01:47, "Heniek" <kupabisk...@gazeta.pl> wrote:>Może nawet ,żone nabedziesz ???? Kto wie ?
>Jak ci sie poszczęści. To byc może znajdziesz niemal tak ładna jak
> [...]

Nie pierdol??
A tak chciałem kamizelki od ciebie pożyczyć...
I żebys mnie z" bemówkami zapoznał"
Szkoda , oj szkoda...

Wyrywanie lachonów na moto