Wyrywanie lachonów na moto

Data: 2010-02-01 11:21:33
Autor: Budyń
Wyrywanie lachonów na moto
Użytkownik "Heniek" <kupabiskupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hk2juj$95e$1inews.gazeta.pl...
Witam!

co za gosc, myslałem ze on sobie jaja robi, a tu najwyraźniej on na poważnie. Lem miał racje.

Heniu - jak sobie nie radzisz bez pomocy "przedłuzaczy" to zdecydowanie lepiej działa jakie 10letnie bmw - oczywiscie mówie o samochodzie.
A zamiast zakladać kask - wyciśnij pryszcze.
A w ogóle z tym kaskiem to jest róznie. Jak baba jest brzydka a chcesz ją puknąć to zakładasz kask jej. Jak bardzo brzydka to jej i sobie. A jak jeszcze gorzej - to jej, sobie i psu - bo sie bedzie śmiał z ciebie później .....

b.

Data: 2010-02-01 16:27:44
Autor: Heniek
Wyrywanie lachonów na moto

"Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> wrote in message news:hk69vh$1ee$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ech... szkoda słów

Heniu - jak sobie nie radzisz bez pomocy "przedłuzaczy" to zdecydowanie lepiej działa jakie 10letnie bmw - oczywiscie mówie o samochodzie.

"Krzychu! Kadetem tera!"

A zamiast zakladać kask - wyciśnij pryszcze.

Niestety nie mam. Tak już ze 20 lat bedzie. Co ja bym dał żeby mieć znowu...

[...]

Eeee, chwytasz.. powoli ale chwytasz :)

Pozdrawiam z miejsca w którym spadło 45cm pier******go śniegu i za ch**a ciężkiego wiadrem się jeździć nie da.
Heniek

Data: 2010-02-01 16:58:39
Autor: Michał V-R
Wyrywanie lachonów na moto

[...]

A ja glupi myslalem, ze wystarczy odrobina alko i jak jest ciemno :-(

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-01 19:28:37
Autor: Seba
Wyrywanie lachonów na moto
Dnia Mon, 01 Feb 2010 16:58:39 +0100, Michał V-R napisał(a):

[...]

To z dyskusji widocznej powyżej/poniżej wyglada, że ktoś Cię musiał
nieźle oszukać...

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-02-04 19:02:52
Autor: Michał V-R
Wyrywanie lachonów na moto

A ja glupi myslalem, ze wystarczy odrobina alko i jak jest ciemno :-(

To z dyskusji widocznej powyżej/poniżej wyglada, że ktoś Cię musiał
nieźle oszukać...

Czlowiek uczy sie cale zycie, ale dopadne tego, co mnie tak oszukal i sie zemszcze

Michał V-R
gg 9409047