Wyrzucą Lecha Kaczyńskiego z Wawelu?

Data: 2013-04-09 11:01:17
Autor: mkarwan
Wyrzucą Lecha Kaczyńskiego z Wawelu?

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kk0hih$gf0$2speranza.aioe.org...
Nie jesteśmy w czasach Krzyżaków

"Super Express" przytacza zaskakującą opinię Marka Balta. Poseł SLD uważa, że Lech Kaczyński został pochowany na Wawelu niezgodnie z prawem.

A Miłosz zgodnie z prawem na Skałce?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Sarkofag_Czes%C5%82awa_Mi%C5%82osza_na_Ska%C5%82ce.jpg
http://www.skalka.paulini.pl/page,32.html

Data: 2013-04-09 14:02:38
Autor: Marek Czaplicki
Wyrzuc± Lecha Kaczyńskiego z Wawelu?
mkarwan pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 11:01:

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
Nie jeste¶my w czasach Krzyżaków

"Super Express" przytacza zaskakuj±c± opinię Marka Balta. Poseł SLD
[...]

Ukradli mi lusterko w samochodzie. Jutro ja okradnę wszystkich na ulicy? Potem oni cale miasto i będzie git? Te opinie o niezgodnym z prawem pochówku wcale nie s± nowe. Pojawiały się już zaraz po pogrzebie np na stronach "Gazety Prawnej".

Wyrzucą Lecha Kaczyńskiego z Wawelu?