Wyrzuceni... Wykluczeni...

Data: 2011-11-04 23:05:35
Autor: Lorn
Wyrzuceni... Wykluczeni...
.... Powinien zaj膮膰 si臋 nimi Ar艂ukowicz. Tak na powa偶nie, to szkoda mi Cyma艅skiego. On jeden z tego grona wyr贸偶nia si臋 znacz膮co. Przypomina mi Ministra Stasiaka, kt贸ry w jaki艣 spos贸b zawsze stara艂 si臋 te hm, hmmm :> wojenki na wy偶szych sto艂kach gasi膰. Zostanie g贸wniarz Hofman
"wc p." nale偶y mu si臋... Za t臋 wazelin臋 w ostatnich tygodniach kampanii :> Uhm 呕a艂osne.

Data: 2011-11-05 09:10:28
Autor: Leprechaun
Wyrzuceni... Wykluczeni...

U偶ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j91njg$pjn$1news.onet.pl...
[...]

Mi tam 偶adnego z nich nie szkoda. 呕a艂osne dupki. Zadym臋 trzeba by艂o robi膰 przed wyborami.

BomBel

Wyrzuceni... Wykluczeni...