Wyrzuceni... Wykluczeni...

Data: 2011-11-05 09:10:28
Autor: Leprechaun
Wyrzuceni... Wykluczeni...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j91njg$pjn$1news.onet.pl...
... Powinien zająć się nimi Arłukowicz. Tak na poważnie, to szkoda mi Cymańskiego. On jeden z tego grona wyróżnia się znacząco. Przypomina mi Ministra Stasiaka, który w jakiś sposób zawsze starał się te hm, hmmm :> wojenki na wyższych stołkach gasić. Zostanie gówniarz Hofman
"wc p." należy mu się... Za tę wazelinę w ostatnich tygodniach kampanii :> Uhm Żałosne.

Mi tam żadnego z nich nie szkoda. Żałosne dupki. Zadymę trzeba było robić przed wyborami.

BomBel

Wyrzuceni... Wykluczeni...