Wyrzucenie z domu

1 Data: Maj 21 2009 19:37:27
Autor: pietro@@hoho.pl
Wyrzucenie z domu
Witam
Znajomy zostal wyrzucony z domu przez swoja zone.Fakt mial miejsce 8 mies
temu.W mieszkaniu tym nie byl zameldowany ale mieszkal tam,mieszkali ok 10 lat.
Teraz mieszka u kolegi,czesc jego rzeczy pozostala w tamtym mieszkaniu.Czy
zaona ma prawo postapic w ten sposob mimo ze nie mial tam zameldowania?
Przez wszystkie te lata lozyl na rodzine na owe mieszkanie.

Pozdrawiam Ewa

--

2 Data: Maj 21 2009 20:02:18
Autor: news-gazeta
Re: Wyrzucenie z domu
pietro@@hoho.pl pisze:
[...]

za darmo pewnie nie wylecial...

Pozdrawiam - Darek.

3 Data: Maj 21 2009 20:10:07
Autor: castrol
Re: Wyrzucenie z domu
news-gazeta pisze:

za darmo pewnie nie wylecial...

Czytanie ze zrozumieniem boli?

Jacek Kustra

4 Data: Maj 23 2009 22:28:40
Autor: Andrzej
Re: Wyrzucenie z domu
Użytkownik news-gazeta napisał:
pietro@@hoho.pl pisze:

[...]

wiesz coś o tym?
podziel sie z nami

5 Data: Maj 21 2009 20:09:45
Autor: castrol
Re: Wyrzucenie z domu
pietro@@hoho.pl pisze:
[...]

Meldunek nie ma nic do rzeczy. Liczy sie fakt mieszkania, i zona nie miala prawa go tak po prostu wyrzucic. Ale piszesz, ze bylo to 8 miesiecy temu, wiec takie pytanie nalezalo zadac wtedy i wtedy dzialac, bo dzis rzeczywiscie tam nie mieszka.

Jacek Kustra

6 Data: Maj 21 2009 11:25:52
Autor: przypadek
Re: Wyrzucenie z domu
On 21 Maj, 19:37, "pietro@@hoho.pl" <piotr.k0WYTNI...@vp.pl> wrote:
[...]

To co może jeszcze zrobić, to tak na szybko złożyć pozew o
przywrócenie posiadania. Ma na to rok od pozbawienia czyli jeszcze 4
miesiące.

Gdy już zostanie to posiadanie przywrócone, może żądać odszkodowania
za bezprawne naruszenie (czyli jakie szkody musiał ponieść).

Dla koneserów:
W orzeczeniu z 27 października 1969 r., III CZP 49/69 (OSPiKA 11/70,
poz. 221) Sąd Najwyższy uznał, że "małżonkowi, który został wyzuty ze
współposiadania mieszkania przez drugiego małżonka, przysługuje
ochrona posesoryjna, przy czym dla istnienia tej ochrony bez znaczenia
jest okoliczność, że mieszkanie położone jest w domu objętym
wspólnością ustawową małżonka".

Dodatkowo, zgodnie z orzecznictwem, żona nie może pozbawić męża
posiadania (przy wspólnocie majątkowej), ponieważ stanowi ono składnik
majątku wspólnego małżonków.

Biegli w KRiO niech się wypowiedzą, czy między małżonkami (jeśli było
to dajmy na to jej mieszkanie niewchodzące do m.wsp.) automatycznie
jest jakieś dodatkowe prawo czy po prostu mieszkał tam na zasadzie
użyczenia i na tej zasadzie powinien dochodzić odszkodowania.

7 Data: Maj 21 2009 13:47:18
Autor: witek
Re: Wyrzucenie z domu
przypadek wrote:

[...]

Nie. To nie jest użyczenie.
Jako wlasnosc oddzielna żona ma prawo do mieszkania (rzeczownik) a z KRIO małżonek ma prawo do zamieszkiwania, ale bez prawa do własności.
Zmienic moze to rozwod lub separacja. Do tego momentu ma pelne prawo byc w tym mieszkaniu niezaleznie od tego czyja to wlasnosc, a szczegolnie jesli to wlasnosc zony.

8 Data: Maj 21 2009 20:48:01
Autor: castrol
Re: Wyrzucenie z domu
przypadek pisze:

[...]

Tak, wynika to wlasnie z KRiO. Wlasnosc mieszkania nie ma tu nic do rzeczy.

Jacek Kustra

9 Data: Maj 24 2009 06:31:26
Autor: eli...ada2..op.pl
Re: Wyrzucenie z domu
To co może jeszcze zrobić, to tak na szybko złożyć pozew o
przywrócenie posiadania. Ma na to rok od pozbawienia czyli jeszcze 4
miesiące.
O tym zaden prawnik mu nie powiedzial.Jedyne co radzili to rozwod.
A odszkodowanie za co?

10 Data: Maj 24 2009 03:16:23
Autor: przypadek
Re: Wyrzucenie z domu
On 24 Maj, 06:31, "eli...ada2..op.pl" <piotr.k0WYTNI...@vp.pl> wrote:
> [...]
> miesiące.

O tym zaden prawnik mu nie powiedzial.Jedyne co radzili to rozwod.

Za szkody (realne, liczone w paragonach i fakturach) spowodowane
utraconym posiadaniem i nierespektowaniem prawa zamieszkiwania, które
tam miał (jak koledzy wyżej piszą). Źle zrobił, że zamieszkał u
kolegi, trzeba było wynająć mieszkanie i to byłaby konkretna szkoda..

11 Data: Maj 21 2009 22:48:27
Re: Wyrzucenie z domu
A babę do obory można ?

http://wiadomosci.onet.pl/2682,1975378,od_trzech_lat_trzyma_zone_w_oborze_ze_swiniami,wydarzenie_lokalne.html

"W podwarszawskiej wsi Krawcowizna kobieta od trzech lat mieszka w oborze ze zwierzętami. Na taki los skazał ją mąż: wyrzucił z domu za to, że oddała do sądu sprawę kolejnego pobicia .W całej sprawie przeraża fakt, że o wszystkim wiedziała gmina, jednak wójt stwierdził, że problemu nie ma"

12 Data: Maj 21 2009 13:51:53
Autor: przypadek
Re: Wyrzucenie z domu
On 21 Maj, 22:48, "u" <$...@qr.st> wrote:
A babę do obory można ?

Eeee, to zupełnie inny przypadek :)

13 Data: Maj 21 2009 16:25:03
Autor: witek
Re: Wyrzucenie z domu
u wrote:
A babę do obory można ?

Nie, ale można zmienić wójta i zainteresować sprawą prawników.

14 Data: Maj 23 2009 22:31:05
Autor: Andrzej
Re: Wyrzucenie z domu
Użytkownik u napisał:

[...]

nie mąż tylko konkubin (czy jak tam go zwą) i nie za oddanie sprawy do sądu tylko na policję (tako rzecze jedna z TV)

pozdr

15 Data: Maj 22 2009 01:07:52
Autor: animka
Re: Wyrzucenie z domu
pietro@@hoho.pl pisze:
[...]

Miała prawo. Mogła mu tylko wydać jeszcze jedo ciuchy.
Nawet policja mu nie pomoże.

--
animka

16 Data: Maj 22 2009 08:22:26
Autor: Paweł
Re: Wyrzucenie z domu
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:gv4o45$lbv$1inews.gazeta.pl...

Miała prawo. Mogła mu tylko wydać jeszcze jedo ciuchy.
Nawet policja mu nie pomoże.

Czy musisz zawsze zabierać głos na temat o którym nie masz bladego pojęcia? --
Paweł

17 Data: Maj 22 2009 04:21:52
Autor: witek
Re: Wyrzucenie z domu
Paweł wrote:

Czy musisz zawsze zabierać głos na temat o którym nie masz bladego pojęcia?

Przecież ona tu po to jest.

18 Data: Maj 22 2009 16:40:06
Autor: Dziadek Mroz
Re: Wyrzucenie z domu
Przecież ona tu po to jest.

Ale na poważnie - najednej z grup prazipsano nawet konkurs, na post, jaki
toto wysłało z sensem.
Na razie brak rezultatów

DM

19 Data: Maj 22 2009 17:07:40
Autor: animka
Re: Wyrzucenie z domu
Dziadek Mroz pisze:
Przecież ona tu po to jest.

Ale na poważnie - najednej z grup prazipsano nawet konkurs, na post, jaki toto wysłało z sensem.
Na razie brak rezultatów

inetnum:         82.210.180.0 - 82.210.183.255
netname:         ASTERCITYNET
descr:           OTN Praga IP assignment
descr:           Aster City Cable Sp z o.o.
descr:           Domaniewska 41 02-672 Warsaw

Już wiem kim jesteś. Zastanawiałam z kim mi się kojarzysz.
Jeszcze tylko jedno bykołaku i nieuku napisanie na jakiejkolwiek grupie coś chamskiego w moim kierunku, a sprawa trafi na policję. Powodów już się parę zebrało.

--
animka

20 Data: Maj 22 2009 10:22:22
Autor: witek
Re: Wyrzucenie z domu
animka wrote:
Dziadek Mroz pisze:
[...]

jak to byl zwykł pewien jegomość pisać.
buchachacha, az sie pod pachami spocilem.

Ciekawe czy panowie Zakrzewscy będą równie chętni do podania twoich danych.

21 Data: Maj 22 2009 17:29:40
Autor: Dziadek Mroz
Re: Wyrzucenie z domu
buchachacha, az sie pod pachami spocilem.

Bede wdzięczny za nieśmianiesie.

Chciałem przeprosić animkę, gdyż wie że jestem z domaniewskiej 41 i może
pójść z tym na policje.

Przepraszam, jesli zawiniłem sugerując że jesteś głupia, bezmyślna, piszesz
bez sensu i po prostu trollujesz. To wszytko jest oczywistą oczywistością
nieprawdziwe, co możena wywnoskować z Twoich (shacunek) postów. Bardzo
proszę o wybadzenie.

Dariusz Moroz

22 Data: Maj 22 2009 18:48:03
Autor: animka
Re: Wyrzucenie z domu
witek pisze:

jak to byl zwykł pewien jegomość pisać.
buchachacha, az sie pod pachami spocilem.

Na pewno pierwszy spocił ci się mózg.

Ciekawe czy panowie Zakrzewscy będą równie chętni do podania twoich danych.

Nie muszą. Moje dane osobowe policja będzie miała ode mnie!

--
animka

23 Data: Maj 23 2009 08:07:21
Autor: witek
Re: Wyrzucenie z domu
animka wrote:
witek pisze:

jak to byl zwykł pewien jegomość pisać.
buchachacha, az sie pod pachami spocilem.

Na pewno pierwszy spocił ci się mózg.
No, ty nie masz na to szans.

Nie muszą. Moje dane osobowe policja będzie miała ode mnie!

Sama na siebie doniesiesz?

24 Data: Maj 23 2009 15:09:33
Autor: castrol
Re: Wyrzucenie z domu
animka pisze:

[...]

Wiesz co, zeby tak od razu publikowac jego dane osobowe?

Jacek Kustra

25 Data: Maj 23 2009 22:38:16
Autor: Andrzej Lawa
Re: Wyrzucenie z domu
castrol pisze:
animka pisze:

[...]

I to tak unikalne... Ilu ludzi nosi nazwisko "ASTERCITYNET"? ;->

26 Data: Maj 23 2009 23:01:57
Autor: castrol
Re: Wyrzucenie z domu
Andrzej Lawa pisze:

I to tak unikalne... Ilu ludzi nosi nazwisko "ASTERCITYNET"? ;->

Wierze, ze animka bedzie nas informowac jak sie sprawy maja :D

Jacek Kustra

27 Data: Maj 22 2009 17:01:22
Autor: animka
Re: Wyrzucenie z domu
Paweł pisze:
[...]

A jakie Ty masz pojęcie, co?

Właśnie jakiś czas temu w taki sposób jak napisałam moja sąsiadka pozbyła się swojego ślubnego  (nie ex).

--
animka

28 Data: Maj 22 2009 10:26:07
Autor: witek
Re: Wyrzucenie z domu
animka wrote:
Paweł pisze:
[...]

jak ktoś komus da w gebe, to tez bedziesz pisac, ze to jest zgodne z prawem, bo twoja sąsiadka pierze w gebe wszystkich w okolicy.
Animka, cz ty naprawde jestes taka głupia, czy tylko taka udajesz?

29 Data: Maj 22 2009 17:30:23
Autor: Dziadek Mroz
Re: Wyrzucenie z domu
Właśnie jakiś czas temu w taki sposób jak napisałam moja sąsiadka pozbyła

Oho. Mamy poziom sonsiadki.
Pod tym tylko poziom magla.

DM

30 Data: Maj 23 2009 01:36:37
Autor: Andrzej Lawa
Re: Wyrzucenie z domu
animka pisze:

[...]

Większe niż ty, irytująca trollico.

Właśnie jakiś czas temu w taki sposób jak napisałam moja sąsiadka
pozbyła się swojego ślubnego  (nie ex).

Wiesz, w takim sam sposób może ciebie mieć każdy facet - da w łeb,
zaciągnie w krzaki i voila.

Inna sprawa, że żaden by nie chciał i stąd twoje frustracje ;->

31 Data: Maj 23 2009 09:30:18
Autor: Dziadek Mroz
Re: Wyrzucenie z domu
Wiesz, w takim sam sposób może ciebie mieć każdy facet - da w łeb,
zaciągnie w krzaki i voila.

Oho, gorżby karalne.
Bardzo proszę przesłać swoje dane do animki, to załatwi nas jedną wizytą w
FBI

DM

32 Data: Maj 22 2009 18:15:46
Autor: Roman Rumpel
Re: Wyrzucenie z domu
pietro@@hoho.pl pisze:
Witam
Znajomy zostal wyrzucony z domu przez swoja zone.

Zameldowanie nie ma nic do rzeczy. Posiadanie utracił.
pytanie zatem brzmi - jaki miał prawa do tego mieszkania. Czy tylko z KRiO, czy może z umowy najmu, albo właścicielskie? Za mało danych.

--
Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

Roman Rumpel    skype: rumpel.roman
www.rumpel.pl

33 Data: Maj 22 2009 21:20:55
Autor: piotro@@oopp.pll
Re: Wyrzucenie z domu
pietro@@hoho.pl pisze:
> Witam
> Znajomy zostal wyrzucony z domu przez swoja zone.

Zameldowanie nie ma nic do rzeczy. Posiadanie utracił.
pytanie zatem brzmi - jaki miał prawa do tego mieszkania.

Mieszkanie jest na zone.Wlozyl w nie swoja cala robocizne urzadzajac
je,meble,sprzet AGD...generalnie wszystko procz kafli i parkietu.Mieszkal
tam,zyli normalnie,normalne stosunki sasiedzkie.Trojka dzieci (12-16 lat)gdzie
jedno z nich wrecz niszczy go psychicznie i fizycznie.Do tej pory mieszka w
warunkach uragajacych normalnemu czlowiekowi,utrzymuje te rodzine,ale traktuja
go jak smiecia Wyrzucila go bo ma dlugi.Maja rozdzielnosc.

Wyrzucenie z domu