Wyrzucić tych sędziów na zbity pysk i niech im UE płaci pensje

Data: 2020-01-24 19:49:02
Autor: boukun
Wyrzucić tych sędziów na zbity pysk i niech im UE płaci pensje
Zastępca rzecznika dyscyplinarnego Przemysław Radzik zamierza ścigać sędziów przeciwnych reformie

Zastępca Rzecznika Dyscyplinarnego Sędziów Sądów Powszechnych skrytykował uchwałę SN w sprawie sędziów powołanych przez nową KRS. Przemysław Radzik zapowiada, że sędziowie, którzy głosowali za uchwałą muszą liczyć się z konsekwencjami dyscyplinarnymi.

"Dzisiejsze stanowisko niektórych sędziów trzech izb SN to nic innego jak bezprawna próba zmiany ustroju Rzeczypospolitej. Nie ma mocy wiążącej, a sędziowie kwestionujący legalność powołania innych sędziów będą ścigani dyscyplinarnie" - napisał w czwartek wieczorem na Twitterze.

Głos w sprawie uchwały Sądu Najwyższego zabrało również Ministerstwo Sprawiedliwości. - Sąd Najwyższy procedował z rażącym naruszeniem prawa i jego tak zwana uchwała nie powoduje żadnych skutków prawnych - oświadczył szef resortu Zbigniew Ziobro. "Żaden organ, także sądowy, nie może bowiem kwestionować powołania i inwestytury sędziego" - dodano w komunikacie MS.

https://wiadomosci.wp.pl/zastepca-rzecznika-dyscyplinarnego-przemyslaw-radzik-zamierza-scigac-sedziow-przeciwnych-reformie-6471088055277697a

bibol
6 min. temu

Wyrzucić tych sędziów na zbity pysk i niech im UE płaci pensje albo ci co ich tak bronią.

w.d
10 min. temu

Nareszcie znalazł się odważny człowiek i pogoni tą kastę, która ośmiesza sędziów i donosi na Polskę

Polak
18 min. temu

Panie tnij PAN ile wejdzie te bandę bo inaczej nie można ich nazwać

Data: 2020-01-24 20:06:17
Autor: u2
W dniu 24.01.2020 o 19:49, boukun pisze:
Zastępca rzecznika dyscyplinarnego Przemysław Radzik zamierza ścigać sędziów przeciwnych reformie

e tam, jak znam życie, zdążą udać się w stan spoczynku

SN pod wodzą Gersdorf uzurpuje sobie władzę ustawodawczą

liczą na zagranicę, bo ulica jest zdecydowanie przegrana dla jełopozycji, KE wystosował wniosek do TSUE o ponowne rozpatrzenie sprawy reformy działania sądów w Bolanda, wiadomo, mają straszak w postaci kar finansowych, ciekawe, czy TSUE wyda jakiś inny wyrok niż poprzednio:)

Data: 2020-01-24 15:07:10
Autor: mrbluesky.pl
Wyrzucić tych sędziów na zbity pysk i niech im UE płaci pensje
Narod jak widac Powszechnie PO KOmentazach zezwala wladzy wyKOnawczej na rozwiazanie tego wezla gordyjskiego metoda Aleksandra Wiekliego... ;P

Data: 2020-01-25 00:12:53
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5e2b4029$0$548$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

e tam, jak znam życie, zdążą udać się w stan spoczynku
SN pod wodzą Gersdorf uzurpuje sobie władzę ustawodawczą

słychać wycie ? znakomicie !!

wyjcie, wyjcie - ale pamiętajcie że za nimi stoi większość Polaków

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-01-25 07:01:54
Autor: Runt
W dniu 2020-01-24 o 19:49, boukun pisze:
Zastępca rzecznika dyscyplinarnego Przemysław Radzik zamierza ścigać sędziów przeciwnych reformie

Lucek, czy aż tak jesteś naiwny? Po cholerę cytujesz płatnych parobków?

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-25 02:54:19
Autor: mrbluesky.pl
[...]

-- -
Lucek nie krowa -zmienia front na narodowo sluszny- zostaniesz osamotniony w swej milosci do nienawisci ;P

Data: 2020-01-25 15:18:21
Autor: Runt
W dniu 2020-01-25 o 11:54, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Znasz Lucka? No aktualnie jest w Niemczech ;-)

- zostaniesz osamotniony
w swej milosci do nienawisci ;P

Kupiłes już białe róże?

Nie masz nic do powiedzenia w temacie to WON!

Data: 2020-01-25 15:21:36
Autor: u2
W dniu 25.01.2020 o 15:18, Runt pisze:
[...]

znowu cipak się pienisz:))))))))))