Data: 2014-04-08 22:04:11 | |
Autor: Marvin | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
...dotyczÄ…ce karty KK Polbank T-mobile w zwiÄ…zku z nowym leguraminem.
Ciekawe czy się odezwą i zaproponują jakieś warunki a-la Citi. Ktoś jeszcze ich pogonił? M. |
|
Data: 2014-04-08 22:19:36 | |
Autor: Zenowek43 | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Użytkownik "Marvin" <no@spam.com> napisał w wiadomości news:li1kn5$u75$1speranza.aioe.org... ....dotyczące karty KK Polbank T-mobile w związku z nowym leguraminem. Ciekawe czy się odezwą i zaproponują jakieś warunki a-la Citi. ========================= Ja byłem w oddziale aby wypowiedzieć KK. Połączyli mnie telefonicznie z BOK i pani zaproponowała mi anulowanie opłaty rocznej. Zgodziłem się na to. Prawdopodobnie gdybym zadzwonił z swojego telefonu to wyszło by na to samo. Miałem już wymagane 72 transakcje bezgotówkowe, ale do limitu kwoty to dużo mi brakowało. |
|
Data: 2014-04-08 23:17:04 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-04-08 22:19, Zenowek43 wrote:
Mialem podobna sama sytuacje. Ja przekazalem im ze nie interesuje mnie takie zwolnienie z oplaty (biorac pod uwage platne ubezpieczenie, oplate 4,5 i brak cashbacku). Pani od razu chciala zamknac karte. Nie zgodzilem sie. Poinformowalem ze zlozylem papier w oddziale i ze moja deklaracja woli to "brak akceptacji nowych warunkow" czyli wypowiedzenie przez bank aktualnej umowy na dzien 16.05. Pani wrecz zrobila mi awanture, ze moja deklaracja jest bez znaczenia bo i tak bede musial do nich dzownic - zrezygnowac. No niestety nie zgodzilem sie z nia - zaprzeczylem checi rezygnacji z karty podczas tej rozmowy. Po raz kolejny poinformowalem ze zgodnie z polskim prawem pisemnie zglosilem sprzeciw wobec zmian warunkow umowy. I nie zamierzam nic dalej z tym robic. Pewnie jak zwykle w tym Półbanku skonczy sie na reklamacji i gdzies kolo wrzesnia zamkna mi karte anulujac oplaty. Ten bank jest niereformowalny... Jakiekolwiek proby kontkatu z nim to walenie glow± w mur i rozmowa z idiot±. Przyznam tez ze skladanie papieru o braku akceptacji to debilimizm u nich. Przynioslem do oddzialu, pani przeczytala i poinformowala ze mnie polaczy z infolinia retencyjna. Probowala mi wreczyc swoja komorke (na kabelku bo ładowala). Poprosilem o podanie nr, bo wole zadzwonic ze swojej. Po odczekaniu ok 10 minut odezwala sie niezbyt kulturalna pani obslugujaca, ktora najpierw opieprzyla mnie ze przeciez zamiast zwrotu kwot jest teraz promocja (debilna, nie taka latwa do spelnienia jak zwrot kwot). A pozniej ta cala powyzsza dyskusja o wypowiedzeniu. No niestety - takim podejsciem to oni mnie nie zatrzymaja. 5 lat korzystania,srednio po 4 tys miesiecznie. U innych bedzie lepiej. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-04-09 04:51:52 | |
Autor: Zenowek43 | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomo¶ci news:li1p0h$ap0$1node1.news.atman.pl... No niestety nie zgodzilem sie z nia - zaprzeczylem checi Nie, zamkn± nie koło wrze¶nia, a około 18 maja, dzień przed nowym regulaminem. Patrz par.53 ust.2 pkt 3. Nie, nie anuluj± ci opłaty, a pobior± na podstawie starego regulaminu. Z regulaminu KK Raiffeisen Polbank: Rozdział XXII Zmiany Regulaminu § 53 1. Z uwzględnieniem ust. 2 i 3 poniżej, Bank zastrzega sobie prawo do jednostronnego wprowadzenia zmian do Regulaminu, z ważnych następuj±cych powodów: -- ciach -- 2. Bank informuje Posiadacza o proponowanych zmianach postanowień Regulaminu dokonywanych na podstawie ust. 1 - ust. 3 powyżej, nie póĽniej niż 2 miesi±ce przed proponowan± dat± ich wej¶cia w życie z uwzględnieniem poniższych zasad: 1) jeżeli przed proponowan± dat± wej¶cia w życie zmian Regulaminu Posiadacz nie zgłosi Bankowi sprzeciwu wobec tych zmian, uznaje się, że Posiadacz wyraził na nie zgodę; 2) Posiadacz ma prawo przed dat± proponowanego wej¶cia w życie zmian, wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez ponoszenia opłat; 3) w przypadku gdy Posiadacz zgłosi sprzeciw zgodnie z pkt 1 powyżej, ale nie dokona wypowiedzenia Umowy, Umowa wygasa z dniem poprzedzaj±cym dzień wej¶cia w życie proponowanych zmian, bez ponoszenia opłat. |
|
Data: 2014-04-09 15:07:47 | |
Autor: tom | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Przy okazji wprowadzenie opłaty za przewalutowanie płatno¶ci zagranicznych dla kart VISA we wrze¶nie zeszłego roku, złożyłem sprzeciw wobec wprowadzanych zmian, czyli karta miała być zamknięta dzień przed wej¶ciem zmian, karta działała dalej. Infolinia i oddział twierdzili, że nie maj± takiej procedury. Dopiero skarga do KNF spowodowała w miarę sprawne zamknięcie karty. Otrzymałem z banku pismo, że pouczyli pracownika, który popełnił bł±d i tyle.
|
|
Data: 2014-04-09 21:21:55 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-04-09 15:07, tom wrote:
Przy okazji wprowadzenie opłaty za przewalutowanie płatno¶ci Dokladnie spodziewam sie podobnego podejscia. I absolutnie nie sadze zeby bylo tak jak pisze Zenowek43. Mysle ze bez reklamacji sie nie obejdzie - stad tez podalem termin "wrzesniowy" zamkniecia skutecznego karty. Moja zona miala podobna sytuacje z wypowiadaniem roru w Półbanku. W tym przypadku to tylko ok 3 miesiecy trwalo i 2 reklamacje zeby zrozumieli ze ona nie musi nic na ich formularzach pisać i że wystarczy kartka papieru napisana własnoręcznie "Wypowiadam umowe prowadzenia rachunku XXX". -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-05-19 09:19:37 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-04-09 21:21, darnok wrote:
On 2014-04-09 15:07, tom wrote:Zgodnie z przewidywaniami karta nie zamknięta. Reklamacja już złożona. Oczywi¶cie najpierw dyskusja przez telefo ze moge przecież kartę zamkn±ć teraz. saldo karty się nie zgadza, pomimo ze splacilem w piatek. ostatniegoo wyciagu z 15.05 nie widza, pomimo ze w starym systemie byl i ja go widzialem. Ogolnie polbankowo jak zwykle. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-05-19 20:28:48 | |
Autor: pI | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Mon, 19 May 2014 09:19:37 +0200, na pl.biznes.banki, darnok napisał(a):
On 2014-04-09 21:21, darnok wrote: U mnie podobnie. Mimo złożenia sprzeciwu w oddziale i dodatkowo poleconym na pocz±tku maja. Reklamacja złożona. -- pI |
|
Data: 2014-05-19 20:54:56 | |
Autor: Marvin | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu 2014-05-19 20:28, pI pisze:
Mon, 19 May 2014 09:19:37 +0200, na pl.biznes.banki, darnok napisał(a): Kto płaci za transakcje wykonane kart± po sprzeciwie i wypowiedzeniu umowy? :) M |
|
Data: 2014-06-02 13:58:27 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-05-19 20:28, pI wrote:
Mon, 19 May 2014 09:19:37 +0200, na pl.biznes.banki, darnok napisał(a): Półbank sie postarał - tylko 2 tygodnie im zajeło :) Reklamacja rozpatrzona pozytywnie i przeprosiny. Dzis otrzymałem poczta zwykla odpowiedz na reklamacje, ze przepraszaja ze z ich winy karta nie zamknieta, i ze zamkneli ja w zeszlym tygodniu. I ze zadnych oplat naliczonych/doliczonych nie ma. Zawarlem w reklamacje ze jesli powstana oplaty po 16.05 to maja skorygowac. Probowalem sie zalogowac do nowego systemu i "niedasie", wiec widac podzialalo. Teraz tylko kontrolny raport z BIK zeby sprawdzic czy tez tam to zamkniecie zaraportowali. Karta była fajna, duuuzo cashbacku mi sie na niej wrociło, dobre przeliczniki były i gdyby nie tak drastyczne popsucie warunków (oplaty miesieczne, roczne, obowiazkowe ubezpieczenie, brak cashbacku) to bym nie rezygnował. Mam nadzieje ze T-Mobile wymy¶li niedlugo jakis fajny produkt KK który bedzie można przytulić w miejsce półbanku. Poki co CitiZTM i cashback na bilety miesieczne. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-06-02 17:30:35 | |
Autor: animka | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu 2014-06-02 13:58, darnok pisze:
Mam nadzieje ze T-Mobile wymyśli niedlugo jakis fajny produkt KK który Mnie wtrynili w T Mobile taką kartę (bezpłatna), ale na drugi dzień ją wypowiedziałam i oddałam. Po prostu nie chcę dodatkowego balastu. -- animka |
|
Data: 2014-04-18 12:01:33 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Wed, 9 Apr 2014 04:51:52 +0200, w <5344b5d0$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>,
"Zenowek43" <vre4s@we3xs.pl> napisał(-a):
Ale masz w regulaminie wyraĽnie: "bez ponoszenia opłat". Wystarczy złożyć pismo o tre¶ci "zgłaszam sprzeciw wobec nowych warunków umowy dot. karty kredytowej VISA + data, podpis", czy jeszcze co¶ trzeba dopisać?
|
|
Data: 2014-04-09 18:06:20 | |
Autor: Raff | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
darnok pisze:
dyskusja o wypowiedzeniu.A u kogo my¶lisz, że będzie lepiej? Wła¶nie jestem na etapie poszukiwań. |
|
Data: 2014-04-09 23:26:15 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-04-09 18:06, Raff wrote:
darnok pisze: Hmm odpowiedz nie jest jednoznaczna. Mam jeszcze Citi karte miejska, dozywotnio bez oplat miesiecznych/rocznych z 1% cashbackiem na bilety i to bedzie raczej karta glowna. Ale bede szukal jakiejs karty zapasowej z lepszymi transakcjami zagranicznymi i z drugiego systemu platniczego. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-04-10 00:20:37 | |
Autor: Imka | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Dnia Wed, 09 Apr 2014 23:26:15 +0200, darnok napisał(a):
dyskusja o wypowiedzeniu.A u kogo myślisz, że będzie lepiej? Właśnie jestem na etapie poszukiwań. Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian Impresję Millenium. Cashback 5% w wybranych sklepach, opłata roczna obligatoryjna 75 zł, zwróciła mi się po dwóch miesiącach, teraz już będę tylko do przodu. TŻ ma jeszcze Mastercarda Polbanku - albo zamknie, albo nie zgodzi się na zmianę warunków umowy i niech oni zamkną, w kazdym razie decyzja już zapadła, karta do piachu. Skoro "zarządzanie" tą kartą sprawia im tyle kłopotu, że postanowili obciążyć użytkownika kosztami, to zdecydował się zaoszczędzić im tej fatygi. TŻ bardzo nie lubi przysparzać komuś dodatkowej pracy, nawet jeśli ta praca jest wyceniona "tylko" na 4,50 miesięcznie ;) Też szukamy czegoś na zastępstwo (Citki zostają jako główne, ale z kolei przeliczniki maja gorsze nawet od Millenium). -- Imka |
|
Data: 2014-04-10 09:38:55 | |
Autor: MK | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1geav1lsn8m1e.125kdtqkp4hkm.dlg@40tude.net...
Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian Tez korzystam z tej karty chyba od 2 lat, ale zadnej oplaty nie pobrali, tzn. pobrali, ale za karte dodatkowa, bo przegapilem okres na jej zamkniecie. Oprocz cashbacku ta karta ma jeszcze mozliwosc rozlozenia zakupu na raty bez odsetek tylko przy prowizji 1%. Niestety tylko 2 razy w ciagu roku i maks 3 tys. MK |
|
Data: 2014-04-10 17:19:43 | |
Autor: Imka | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Dnia Thu, 10 Apr 2014 09:38:55 +0200, MK napisał(a):
Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian https://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Cennik_kart_kredytowych_pl_760026.pdf Drobny druczek z 2) "Program Płacę i Zyskuję ma zastosowanie wyłącznie dla umów kart kredytowych zawartych przed dniem 1 października 2013 r. i obowiązuje do dnia 31 grudnia 2013 r., co oznacza, że możliwość zwolnienia z najbliższej opłaty rocznej (tzn. opłaty, której naliczenie przypada do końca 2014 r.) zostaje zachowana." Czyli z powyższego wynika dla mnie, że dla umów zawartych od 1 października 2013 program Płacę i Zyskuję zastosowania nie ma, zatem z opłaty też nie jest się zwolnionym ;-> Plus zmiana grace period na 51 dni. Być może też tylko dla nowych kart. Nie było jakiejś hucznie ogłaszanej zmiany TOiP w okolicach 1 października zeszłego roku? ;) -- Imka |
|
Data: 2014-04-10 21:26:44 | |
Autor: MK | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1b8ew6mm1aq9j.1hp34wzem1qwy$.dlg@40tude.net...
Bylo, ale nie zasmiecam sobie tym glowy skoro wyswietlaja mi ciagle ponizszy komunikat ... Program „Płacę i Zyskuję”: Suma transakcji dokonanych Twoją kartą Millennium wynosi 8 023,70 PLN. Jeśli do 2014-06-30 zostanie wydana i zaksięgowana na rachunku karty kwota 3 976,30 PLN, opłata roczna za obsługę karty głównej nie zostanie pobrana. MK |
|
Data: 2014-04-11 14:29:41 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Thu, 10 Apr 2014 00:20:37 +0200, w
<1geav1lsn8m1e.125kdtqkp4hkm.dlg@40tude.net>, Imka <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał(-a): Ja z Vis± Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian A jakich sklepach? Żeby nie było tak, że z kart± masz 5% rabatu, ale za gotówkę to dostaniesz 15% :) |
|
Data: 2014-04-11 14:44:14 | |
Autor: Pete | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu 2014-04-11 14:29, radekp@konto.pl pisze:
Thu, 10 Apr 2014 00:20:37 +0200, w Partnerzy reprezentuj± najważniejsze kategorie produktów: moda: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, moda luksusowa: Baldinini, Coccinelle, Francesco Biasia, Marella, Max Mara, Pennyblack, Pollini, obuwie: Venezia, Deichmann, biżuteria i kosmetyki: Apart, Sephora, wnętrza: Zara Home, dom i żywno¶ć: Carrefour, Piotr i Paweł, czas wolny: travelplanet.pl, rozrywka: Empik, Sony, dla dzieci: Smyk. |
|
Data: 2014-04-11 15:28:51 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Fri, 11 Apr 2014 14:44:14 +0200, w <li8o2s$mlg$2@node1.news.atman.pl>, Pete
<nobody@nowhere.com> napisał(-a): W dniu 2014-04-11 14:29, radekp@konto.pl pisze: Z tego co widać to te 5% zniżki sensowne jest tylko w 3-4 miejscach... |
|
Data: 2014-04-11 16:14:44 | |
Autor: MK | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Użytkownik napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:terfk99h87kphkdqumhth62o5h3odpkjt2@4ax.com...
Z tego co widać to te 5% zniżki sensowne jest tylko w 3-4 miejscach... W ktorych? MK |
|
Data: 2014-04-15 10:19:04 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Fri, 11 Apr 2014 16:14:44 +0200, w
<5347fdae$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>, "MK" <macka@interia.pl> napisał(-a): Użytkownik napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:terfk99h87kphkdqumhth62o5h3odpkjt2@4ax.com... Tam, gdzie ceny nie da się/nie warto negocjować -- Carrefour, Deichmann, PiP, travelplanet... Plus ew. Empik i Smyk. |
|
Data: 2014-04-11 22:49:26 | |
Autor: Imka | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Dnia Fri, 11 Apr 2014 15:28:51 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian Zgadza się, też mi wyszły cztery. A że akurat w miarę regularnie "używam" dwóch, a w dwóch bywam sporadycznie, to zdecydowałam się na tę kartę. -- Imka |
|
Data: 2014-04-11 22:36:50 | |
Autor: Imka | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Dnia Fri, 11 Apr 2014 14:29:41 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian Nieno, takie coś chyba(?) zauważyłabym :) https://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-visa-impresja/ BTW - w Piotrze i Pawle dają zwrot 10 zł od każdych wydanych onlajnowo pięciuset (na szczęscie liczone od sumy zakupów, a nie od zakupu jednorazowego). Jeśli na dodatek zapłacę Impresją, to mam w praktyce 6,9% zwrotu - czy mam się bać na koniec roku pita ze sklepu i z banku? ;) -- Imka |
|
Data: 2014-04-11 14:28:12 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Wed, 09 Apr 2014 18:06:20 +0200, w <li3r5s$ai1$1@usenet.news.interia.pl>, Raff
<raff-askme@interia.pl> napisał(-a): darnok pisze: Ja znalazłem Eurobank (VISA) -- z TOiP wynika, że 3 transakcje miesięcznie zwalniaj± z opłat. |
|
Data: 2014-04-11 14:59:35 | |
Autor: mm | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
radekp@konto.pl pisze:
Ja znalazłem Eurobank (VISA) -- z TOiP wynika, że 3 transakcje miesięcznieW ING 4800 zł rocznie zwalnia. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-04-15 22:01:10 | |
Autor: Imka | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Dnia Tue, 08 Apr 2014 23:17:04 +0200, darnok napisał(a):
Mialem podobna sama sytuacje. Ja przekazalem im ze nie interesuje mnie takie zwolnienie z oplaty (biorac pod uwage platne ubezpieczenie, oplate 4,5 i brak cashbacku). Pani od razu chciala zamknac karte. Nie zgodzilem sie. Poinformowalem ze zlozylem papier w oddziale i ze moja deklaracja woli to "brak akceptacji nowych warunkow" czyli wypowiedzenie przez bank aktualnej umowy na dzien 16.05. A czy jak składałeś to wypowiedzenie w oddziale, to jakieś potwierdzenie złożenia - ksero z podpisem, pieczątką, cholera-wie-czym sobie zażyczyłeś i dostałaś? -- Imka |
|
Data: 2014-04-15 22:08:44 | |
Autor: Marvin | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu 2014-04-15 22:01, Imka pisze:
Dnia Tue, 08 Apr 2014 23:17:04 +0200, darnok napisał(a): Listem posłałem, pocztą zwyczajną. M |
|
Data: 2014-04-16 00:52:25 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-04-15 22:01, Imka wrote:
Dnia Tue, 08 Apr 2014 23:17:04 +0200, darnok napisał(a): Przyszedlem z 2 egzemplarzami, pani wlozyla w maszyne ktora nadrukowala date i jakis kod i podpisala. zabralem drugi egzemplarz dla siebie. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-04-09 11:13:28 | |
Autor: PP | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu 2014-04-08 22:19, Zenowek43 pisze:
ale to w końcu zrobienie 72 transakcji wg starych zasad nie zwalnia z opłaty jak rocznica wypada już podczas obowiązywania nowego regulaminu, powiedzmy 26 maja? |
|
Data: 2014-04-09 09:54:23 | |
Autor: Rafal M | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu ¶roda, 9 kwietnia 2014 11:13:28 UTC+2 użytkownik PP napisał:
ale to w końcu zrobienie 72 transakcji wg starych zasad nie zwalnia z opłaty jak rocznica wypada już podczas obowi±zywania nowego regulaminu, powiedzmy 26 maja? Oto juz pytalem - na odpowiedz czekam od 3 tygodni. Po dwoch tygodniach sie przypomnialem, dostalem info, ze dzial wewnetrzny potrzebuje jeszcze na odpowiedz ;p Pozdrawiam Rafal |
|
Data: 2014-04-09 12:28:58 | |
Autor: cranou | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu wtorek, 8 kwietnia 2014 22:04:11 UTC+2 użytkownik Marvin napisał:
...dotycz±ce karty KK Polbank T-mobile w zwi±zku z nowym leguraminem. Mnie Pani rowniez zaproponowala tylko zwolnienie z oplaty rocznej, jako ze jestem ich klientem od 2009 roku.. Szkoda, ze nie zauwazyla, ze nigdy tej oplaty nie uiszczalem bo wyrabialem limity, zreszta i tak mnie z niej juz zwolnili na skutek reklamacji gdy karta mi 2 miesiace wcale nie dzialala.. |
|
Data: 2014-04-09 23:23:35 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-04-09 21:28, cranou@gmail.com wrote:
W dniu wtorek, 8 kwietnia 2014 22:04:11 UTC+2 użytkownik Marvin napisał: Zostajesz u nich? Ja rowniez mam karte dlugo, od 2008 i tez nigdy oplaty nie placilem bo limity wyrabialem, ale na nowych warunkach to nie ma sensu jej trzymac. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-04-10 04:04:17 | |
Autor: Krzysiek | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu ¶roda, 9 kwietnia 2014 21:28:58 UTC+2 użytkownik cra...@gmail.com napisał:
Mnie Pani rowniez zaproponowala tylko zwolnienie z oplaty rocznej, jako ze jestem ich klientem od 2009 roku.. Szkoda, ze nie zauwazyla, ze nigdy tej oplaty nie uiszczalem bo wyrabialem limity, zreszta i tak mnie z niej juz zwolnili na skutek reklamacji gdy karta mi 2 miesiace wcale nie dzialala.. Czy komus udalo sie uzyskac wylaczenie tego bzdurnego (zwlaszcza dla kogos kto splaca na biezaco) ubezpieczenia? To niby nie jest duzo ale nie po to place karta by placic wiecej (nawet jesli to wiecej to 0,18%). Wiec to ubezpieczenie jest dla mnie glownym argumentem za likwidacja karty - nawet oplate roczna bym lykna gdybym musial ja zaplacic. Acha i te 5zl czy ile za brak 4 transakcji w miesiacu nawet jesli miesiac wczesniej bylo 55 transakcji tez mnie wkurza. |
|
Data: 2014-05-06 09:14:58 | |
Autor: mm | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Ja próbowałem wypowiedzieć umowę w oddziale i czekała mnie droga z wybojami.
Najpierw poszedłem do oddziału najbliższego dla mojego miejsca zamieszkania. Wchodzę do oddziału a tam "klon w garniturze" (bo miałem wrażenie, że wszyscy w oddziale wygl±dali tak samo jak on), jak tylko usłyszał, że chce wypowiedzieć umowę karty: "w oddziale Pan nic nie zrobi, tu jest numer infolinii retencji klientów - zapisał na kartce numer infolinii - Pan zadzwoni, Pan powie, że nie chce Pan zostać i po sprawie, po miesi±cu karta zostanie zamknięta". Jak powiedziałem (jeszcze raz, bo chyba za pierwszym razem nie usłyszał), że nie zgadzam się na nowy regulamin i chcę wypowiedzieć umowę z dniem poprzedzaj±cym wej¶cie w życie nowego regulaminu, to Pan "rezolutnie" zapytał: "a Pan to z Polbanku"? Ja na to: "tak". OdpowiedĽ: "aaa, to Pan nic tu nie załatwi, ani na infolinii, musi Pani i¶ć do oddziału dawnego Polbanku". Na mój pytaj±cy wzrok tylko dodał: "najbliższy oddział jest...". Gdyby wzrok zabijał, "klon" byłby co najmniej uszkodzony. No to poszedłem. Jak dotarłem do oddziału to okazało się, że na cały oddział pracuje jedna osoba, robi±ca za kasjerkę i obsługę, więc wiadomo jaka kolejka. Jak już w końcu wyłuszczyłem po co się pojawiłem, Pani do mnie: "w oddziale to ja Panu nie pomogę, musi Pan zadzwonić na infolinię retencji klientów i zapisała ten sam numer co "klon" z oddziału 'wła¶ciwego' Raiffeisena". Szczęka widocznie musiała mi opa¶ć za nisko, bo Pani łaskawie do mnie powiedziała: "ale ja mogę Panu wybrać ten numer tutaj w oddziale i Pan sam porozmawia, bo sama jestem i muszę zaj±ć się kolejnymi klientami". No to zacz±łem rozmawiać z infolini± retencji (swoj± drog± ciekawa nazwa). Oczywi¶cie próba namówienia mnie na zostanie poprzez zwolnienie z opłaty, ja na to, że "rozliczenia walutowe na karcie mi w ogóle nie odpowiadaj±, a limity i tak wyrabiam, więc to żadna propozycja". Pani na infolinii w końcu odczytała formułkę zamknięcia karty, ja potwierdziłem i poprosiłem o przesłanie na pi¶mie potwierdzenia rozwi±zania umowy karty. Pożegnałem się z Pani± na infolinii oraz z Pani± z oddziału i poszedłem. Cało¶ć zajęła mi prawie 2h. I wszystko byłoby jeszcze do zniesienia, gdyby jaki¶ "dowcipni¶" z internetowego BOK Polbanku24 nie napisał mi wcze¶niej, że wypowiedzenie umowy karty mogę złożyć tylko osobi¶cie w DOWOLNYM oddziale banku i nie da się wypowiedzieć ani przez internet ani przez telefon. W sumie to jestem nawet zadowolony z pożegnania się z tym bankiem, bo po całkowitej integracji to będzie strach się bać. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-05-06 07:41:03 | |
Autor: Dominik & Co | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Dnia 06.05.2014 mm <mm@netfront.com> napisał/a:
I wszystko byłoby jeszcze do zniesienia, gdyby jakiś "dowcipniś" z internetowego BOK Polbanku24 nie napisał mi wcześniej, że wypowiedzenie umowy karty mogę złożyć tylko osobiście w DOWOLNYM oddziale banku i nie da się wypowiedzieć ani przez internet ani przez telefon. Pikuś. Niejaki Getin Onlajn ma w regulaminie wywieszonym na własnym www, że można kredytówkę wypowiedzieć przez partyline. Zaś partyline ma to w esicy, nawet jak zacytujesz stosowny punkt regulaminu i wskażesz, gdzie zalega. Takoż mają zdanie odrębne w zakresie własnej umowy ramowej (umowa umową, ale "należy" zrobić tak a tak). Ano, z bankiem jak z używanym autem. Człowiek cieszy się dwa razy: jak kupi (podpisze umowę) i jak sprzeda (wypowie). -- Dominik & kąpany (via debianowy slrn) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisząc na priv zmień domenę na gmail. |
|
Data: 2014-05-06 09:44:57 | |
Autor: PP | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu 2014-05-06 09:14, mm pisze:
Ja próbowałem wypowiedzieć umowę w oddziale i czekała mnie droga z Bo jakbys sie uparl klon by ci laskawie wypisal dyspozycje zamkniecia czy wypowiedzenia umowy karty. Prikaz z gory zapewne mowi zeby odsylac wszystkich na retencje. Procedury na niezgodzenie sie z regualminem pewnie nie maja wiec bys musial przyjsc ze swoim kwitem a i tak niewiadomo czy by ci to zamkneli (ktos juz pisal, ze sie wozil pare miesiecy). |
|
Data: 2014-05-06 09:53:18 | |
Autor: Marvin | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu 2014-05-06 09:14, mm pisze:
Ja próbowałem wypowiedzieć umowę w oddziale i czekała mnie droga z Ja wysłałem pismo takie jak poniżej listem zwykłym. Doszło, w końcu po miesi±cu przysłali jak±¶ kartkę z której wynikało, że cudem jakim¶ dotarło. Żona analogiczne pismo złożyła w pierwszym lepszym oddziale. Wymagało to małej kłótni - bo pani zamiast podstemplować je datownikiem że wpłynęło, zaczęła grzebać w komputerze przygotowuj±c formularz wypowiedzenia umowy. Musiałem j± zresetować, tłumacz±c w prostych słowach żeby się nie męczyła, bo ja i tak wypowiedzenia nie podpiszę, bo umowy nie wypowiadam, tylko się nie zgadzam ze zmianami. Po stwierdzeniu, że jedyne czego od niej oczekuję to dwóch stempli, machnęła ręk± i przyjęła. A Polbank się ze mn± nie kontaktował i nie proponował żadnej ugody i zniżki w opłatach. Nie to że mi zależy, ale badam ich determinację. Marvin Warszawa, 24.04.2014 r. Imię i nazwisko Raiffeisen Bank Polska S.A. Wydział Relacji z Klientami i Reklamacji ul. Fabryczna 5A, 00-446 Warszawa Szanowni Państwo, W zwi±zku z nadchodz±cymi w maju zmianami regulaminu dotycz±cego kart kredytowych, a w szczególno¶ci z now± taryf± opłat i prowizji uprzejmie informuję, że nie akceptuję nowego kształtu regulaminu. W zwi±zku z tym proszę o rozwi±zanie wi±ż±cej mnie z bankiem umowy dotycz±cej karty Mastercard o numerze 5160 xxxxxxsxxxx w przeddzień wej¶cia w życie nowych zasad. Jednocze¶nie po rozwi±zaniu umowy, na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883) art. 32 ust. 1 pkt 8 wnoszę sprzeciw wobec przetwarzania moich danych osobowych w celach marketingowych (w tym marketingu własnego) oraz wobec przekazywania tych danych innemu administratorowi danych i o wykre¶lenie moich danych z systemów bankowych. Na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883) art. 33 proszę o pisemn± informację dotycz±c± danych, o których mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 1-5a. Pisemne informacje maj± być przekazane na adres pocztowy do korespondencji w terminie przewidzianym w ustawie. Jednocze¶nie po rozwi±zaniu umowy, na podstawie przepisów Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu usług drog± elektroniczn± (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z 2002 r.) cofam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drog± elektroniczn±. Z poważaniem |
|
Data: 2014-05-13 10:39:21 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Tue, 06 May 2014 09:14:58 +0200, w <lka246$1846$1@adenine.netfront.net>, mm
<mm@netfront.com> napisał(-a): Ja próbowałem wypowiedzieć umowę w oddziale i czekała mnie droga z wybojami. Wizyta w oddziale to droga przez mękę, już po 15 minutach słuchania miałem dosyć... A więc -- pisma z wypowiedzeniem nie przyjmuj±, ł±cz± z infolini±. Pogadałem, my¶lałem że zechc± zatrzymać klienta, który wyrabia limity, ale zaoferowali tylko roczne zwolnienie. Ponieważ konsultantowi wł±czył się jaki¶ słowotok o lokatach, to podziękowałem. Ale... Wyraziłem tylko sprzeciw, a nie wypowiadałem umowę :). W oddziale i na telefonie twardo obstawiali, że muszę w takim razie wypowiedzieć. Ja że nie chcę, niech mi bank wypowie jeżeli nie jest w stanie starego cennika utrzymać :) W końcu konsultant co¶ tam przyj±ł, w oddziale facet na mnie się obraził i nawet nie pożegnał. 1. Czy faktycznie mogę tylko wyrazić sprzeciw, bez konieczno¶ci wypowiadania? 2. Czy do tego parabanku jest jaki¶ faks? Wy¶lę im pismo faxem skoro w oddziale odmawiaj± przyjmowania pism (sic!). 3. Jak wygl±da sprawa ze spłacaniem? Mam czas spłacić zobowi±zanie przez wej¶ciem nowego regulaminu? Czekać na wyci±g? Konsultant twardo twierdził, że karta musi być na 0 w dniu wej¶cia nowego regulaminu. |
|
Data: 2014-05-13 16:44:44 | |
Autor: mm | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
radekp@konto.pl pisze:
3. Jak wygl±da sprawa ze spłacaniem? Mam czas spłacić zobowi±zanie przezZgodnie z regulaminem (i starym, i nowym). Dzień rozwi±zania umowy to dzień spłaty wszystkich zobowi±zań. Skoro wyrażasz sprzeciw to do 16.05. masz czas na uregulowanie zobowi±zaniaz karty. Od 17.05. umowa nie obowi±zuje i bank ma prawo ż±dać natychmiastowej spłaty. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-05-20 12:58:05 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Tue, 13 May 2014 16:44:44 +0200, w <lktb3p$qua$1@adenine.netfront.net>, mm
<mm@netfront.com> napisał(-a): radekp@konto.pl pisze: No to lipa ;) Karty nie spłaciłem, dopiero w poniedziałek dostałem wyci±g. Ale mam na nim napisane, iż bank ż±da spłaty do 30.05 :). |
|
Data: 2014-05-20 17:04:14 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
mm <mm@netfront.com> writes:
Zgodnie z regulaminem (i starym, i nowym). Dzień rozwiązania umowy to Obawiam się że coś takiego mogłoby nie wytrzymać konfrontacji z przepisami. Rozwiązanie umowy to jedna sprawa, a saldo należności (i w ogóle należności i roszczenia) to zupełnie inna. Jeśli nie jest to specjalnie uregulowane, to po zakończeniu trwania umowy obowiązują zwykłe przepisy o np. odsetkach. Od 17.05. umowa A to jest / może być prawda. -- Krzysztof Hałasa |
|
Data: 2014-05-21 10:18:42 | |
Autor: Raff | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Krzysztof Halasa pisze:
To jest prawda. Sprawdż regulamin KAŻDEGO banku. Przestaje obowi±zywać umowa kredytu, a zatem wszystkie zobowiazania z tej umowy staj± się natychmiast wymagalne. Dlaczego bank miałby dawać komu¶ np. bezodstekowy kredyt, jak już umowa nie obowi±zuje. Koniec umowy to koniec przywilejów i nakaz natychmiastowego uregulowania wszystkich zobowi±zań. Nic nie ma tutaj niezgodnego z prawem. Terminy z wyci±gów też przestaj± obowi±zywać. Nawet jak kto¶ ma na wyci±gu termin spłaty np. 4.06.2014. Wyci±g był wystawiony jeszcze w momencie obowi±zywania umowy. Skoro umowa karty rozwi±zana z 16.05.2014, to uregulowanie zobowi±zań musi nast±pić też 16.05.2014. |
|
Data: 2014-05-22 10:41:35 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Wed, 21 May 2014 10:18:42 +0200, w <llhnh7$nhj$1@usenet.news.interia.pl>, Raff
<raff-askme@interia.pl> napisał(-a): To jest prawda. Sprawdż regulamin KAŻDEGO banku. Przestaje obowi±zywać umowa kredytu, a zatem wszystkie zobowiazania z tej umowy staj± się natychmiast wymagalne. A co z sytuacjami, kiedy kwota nie jest znana lub nie jest znana dokładnie? Np. transakcje walutowe? Je¶li złotówkowe to mam policzyć z paragonów? Bank zna mój email :). A przy zwrotach na kartę? Też mogę policzyć bankowi odsetki? :) |
|
Data: 2014-05-22 12:16:45 | |
Autor: mm | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
radekp@konto.pl pisze:
Wed, 21 May 2014 10:18:42 +0200, w <llhnh7$nhj$1@usenet.news.interia.pl>, Raff Je¶li chcesz znać dokładne kwoty - zadzwoń na infolinę lub idĽ do oddziału. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-05-25 16:28:12 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Raff <raff-askme@interia.pl> writes:
To jest prawda. Sprawdż regulamin KAŻDEGO banku. Przestaje obowiązywać Ale przecież napisałem, że zapewne tak jest. Nie wiem czy na pewno w każdym banku, bo tych jest wiele i osobiście w każdym nie sprawdzałem. Dlaczego bank miałby dawać komuś np. bezodstekowy kredyt, jak już A kto mówi o bezodsetkowym kredycie. Procedury dochodzenia należności są znane, jest tam też coś chyba o odsetkach i np. ich wysokości? Jedyna zasadnicza różnica w stosunku do wierzyciela innego niż bank to BTE. Terminy z wyciągów też przestają obowiązywać. Nawet jak ktoś ma na A z tym byłbym ostrożny, umowa może to różnie regulować. No chyba że sprawdziłeś (np. w każdym banku)? -- Krzysztof Hałasa |
|
Data: 2014-05-21 09:39:33 | |
Autor: Raff | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Zalogowałem się do R-online i karta oczywi¶cie dalej aktywna.
W końcu poł±czyłem się z konsultantem, wyja¶niłem o co chodzi i powiedziano mi, że "wysłano pongalenie odno¶nie zamknięcia karty". Cyrk, a nie bank. |
|
Data: 2014-05-27 03:03:14 | |
Autor: wodzirejmarek | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
a ja nic nie otrzymałem, dopiero wczoraj jak zwykle ostatnio z opóĽnieniem zobaczyłem jakie¶ ubezpieczenie. Po telefonie na infolinię zonk, nast±piła zmiana opłat, brak cashback... W moim przypadku miało to być ponad 100zł ;/ bo obrót na karcie na ponad 10000... Ale to jeszcze nic, chciałem zrezygnować z usług tego podmiotu jednak Pani na infolini powiedziała mi że muszę zadzwonić do innego działu po 9:00.... tak też zrobiłem tyle że zadzwoniłem 10:05 jest 12:00 i nikt jeszcze nie odebrał!!!! Widać telefon im się gotuje, ale to akurat mnie nie interesuje... pod drodze kilka telefonów znowu na infolinię z drugiego numeru i tam każdy pali głupa...
Rezygnuję na 100% bo frycowego płacić nie będę. Dla tych co nie wiedz± co zrobić polecam Kantor Aliora do tranzakcji w euro dolarze czy franku. Bardzo fajna oferta. Do płatno¶ci po PL będę miał swoj± CITI któr± mam dożywotnio gratis... |