Data: 2014-04-08 22:19:36 | |
Autor: Zenowek43 | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Użytkownik "Marvin" <no@spam.com> napisał w wiadomości news:li1kn5$u75$1speranza.aioe.org... ....dotyczące karty KK Polbank T-mobile w związku z nowym leguraminem. Ciekawe czy się odezwą i zaproponują jakieś warunki a-la Citi. ========================= Ja byłem w oddziale aby wypowiedzieć KK. Połączyli mnie telefonicznie z BOK i pani zaproponowała mi anulowanie opłaty rocznej. Zgodziłem się na to. Prawdopodobnie gdybym zadzwonił z swojego telefonu to wyszło by na to samo. Miałem już wymagane 72 transakcje bezgotówkowe, ale do limitu kwoty to dużo mi brakowało. |
|
Data: 2014-04-08 23:17:04 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-04-08 22:19, Zenowek43 wrote:
Mialem podobna sama sytuacje. Ja przekazalem im ze nie interesuje mnie takie zwolnienie z oplaty (biorac pod uwage platne ubezpieczenie, oplate 4,5 i brak cashbacku). Pani od razu chciala zamknac karte. Nie zgodzilem sie. Poinformowalem ze zlozylem papier w oddziale i ze moja deklaracja woli to "brak akceptacji nowych warunkow" czyli wypowiedzenie przez bank aktualnej umowy na dzien 16.05. Pani wrecz zrobila mi awanture, ze moja deklaracja jest bez znaczenia bo i tak bede musial do nich dzownic - zrezygnowac. No niestety nie zgodzilem sie z nia - zaprzeczylem checi rezygnacji z karty podczas tej rozmowy. Po raz kolejny poinformowalem ze zgodnie z polskim prawem pisemnie zglosilem sprzeciw wobec zmian warunkow umowy. I nie zamierzam nic dalej z tym robic. Pewnie jak zwykle w tym Półbanku skonczy sie na reklamacji i gdzies kolo wrzesnia zamkna mi karte anulujac oplaty. Ten bank jest niereformowalny... Jakiekolwiek proby kontkatu z nim to walenie glow± w mur i rozmowa z idiot±. Przyznam tez ze skladanie papieru o braku akceptacji to debilimizm u nich. Przynioslem do oddzialu, pani przeczytala i poinformowala ze mnie polaczy z infolinia retencyjna. Probowala mi wreczyc swoja komorke (na kabelku bo ładowala). Poprosilem o podanie nr, bo wole zadzwonic ze swojej. Po odczekaniu ok 10 minut odezwala sie niezbyt kulturalna pani obslugujaca, ktora najpierw opieprzyla mnie ze przeciez zamiast zwrotu kwot jest teraz promocja (debilna, nie taka latwa do spelnienia jak zwrot kwot). A pozniej ta cala powyzsza dyskusja o wypowiedzeniu. No niestety - takim podejsciem to oni mnie nie zatrzymaja. 5 lat korzystania,srednio po 4 tys miesiecznie. U innych bedzie lepiej. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-04-09 04:51:52 | |
Autor: Zenowek43 | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomo¶ci news:li1p0h$ap0$1node1.news.atman.pl... No niestety nie zgodzilem sie z nia - zaprzeczylem checi Nie, zamkn± nie koło wrze¶nia, a około 18 maja, dzień przed nowym regulaminem. Patrz par.53 ust.2 pkt 3. Nie, nie anuluj± ci opłaty, a pobior± na podstawie starego regulaminu. Z regulaminu KK Raiffeisen Polbank: Rozdział XXII Zmiany Regulaminu § 53 1. Z uwzględnieniem ust. 2 i 3 poniżej, Bank zastrzega sobie prawo do jednostronnego wprowadzenia zmian do Regulaminu, z ważnych następuj±cych powodów: -- ciach -- 2. Bank informuje Posiadacza o proponowanych zmianach postanowień Regulaminu dokonywanych na podstawie ust. 1 - ust. 3 powyżej, nie póĽniej niż 2 miesi±ce przed proponowan± dat± ich wej¶cia w życie z uwzględnieniem poniższych zasad: 1) jeżeli przed proponowan± dat± wej¶cia w życie zmian Regulaminu Posiadacz nie zgłosi Bankowi sprzeciwu wobec tych zmian, uznaje się, że Posiadacz wyraził na nie zgodę; 2) Posiadacz ma prawo przed dat± proponowanego wej¶cia w życie zmian, wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez ponoszenia opłat; 3) w przypadku gdy Posiadacz zgłosi sprzeciw zgodnie z pkt 1 powyżej, ale nie dokona wypowiedzenia Umowy, Umowa wygasa z dniem poprzedzaj±cym dzień wej¶cia w życie proponowanych zmian, bez ponoszenia opłat. |
|
Data: 2014-04-09 15:07:47 | |
Autor: tom | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Przy okazji wprowadzenie opłaty za przewalutowanie płatno¶ci zagranicznych dla kart VISA we wrze¶nie zeszłego roku, złożyłem sprzeciw wobec wprowadzanych zmian, czyli karta miała być zamknięta dzień przed wej¶ciem zmian, karta działała dalej. Infolinia i oddział twierdzili, że nie maj± takiej procedury. Dopiero skarga do KNF spowodowała w miarę sprawne zamknięcie karty. Otrzymałem z banku pismo, że pouczyli pracownika, który popełnił bł±d i tyle.
|
|
Data: 2014-04-09 21:21:55 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-04-09 15:07, tom wrote:
Przy okazji wprowadzenie opłaty za przewalutowanie płatno¶ci Dokladnie spodziewam sie podobnego podejscia. I absolutnie nie sadze zeby bylo tak jak pisze Zenowek43. Mysle ze bez reklamacji sie nie obejdzie - stad tez podalem termin "wrzesniowy" zamkniecia skutecznego karty. Moja zona miala podobna sytuacje z wypowiadaniem roru w Półbanku. W tym przypadku to tylko ok 3 miesiecy trwalo i 2 reklamacje zeby zrozumieli ze ona nie musi nic na ich formularzach pisać i że wystarczy kartka papieru napisana własnoręcznie "Wypowiadam umowe prowadzenia rachunku XXX". -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-05-19 09:19:37 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-04-09 21:21, darnok wrote:
On 2014-04-09 15:07, tom wrote:Zgodnie z przewidywaniami karta nie zamknięta. Reklamacja już złożona. Oczywi¶cie najpierw dyskusja przez telefo ze moge przecież kartę zamkn±ć teraz. saldo karty się nie zgadza, pomimo ze splacilem w piatek. ostatniegoo wyciagu z 15.05 nie widza, pomimo ze w starym systemie byl i ja go widzialem. Ogolnie polbankowo jak zwykle. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-05-19 20:28:48 | |
Autor: pI | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Mon, 19 May 2014 09:19:37 +0200, na pl.biznes.banki, darnok napisał(a):
On 2014-04-09 21:21, darnok wrote: U mnie podobnie. Mimo złożenia sprzeciwu w oddziale i dodatkowo poleconym na pocz±tku maja. Reklamacja złożona. -- pI |
|
Data: 2014-05-19 20:54:56 | |
Autor: Marvin | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu 2014-05-19 20:28, pI pisze:
Mon, 19 May 2014 09:19:37 +0200, na pl.biznes.banki, darnok napisał(a): Kto płaci za transakcje wykonane kart± po sprzeciwie i wypowiedzeniu umowy? :) M |
|
Data: 2014-06-02 13:58:27 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-05-19 20:28, pI wrote:
Mon, 19 May 2014 09:19:37 +0200, na pl.biznes.banki, darnok napisał(a): Półbank sie postarał - tylko 2 tygodnie im zajeło :) Reklamacja rozpatrzona pozytywnie i przeprosiny. Dzis otrzymałem poczta zwykla odpowiedz na reklamacje, ze przepraszaja ze z ich winy karta nie zamknieta, i ze zamkneli ja w zeszlym tygodniu. I ze zadnych oplat naliczonych/doliczonych nie ma. Zawarlem w reklamacje ze jesli powstana oplaty po 16.05 to maja skorygowac. Probowalem sie zalogowac do nowego systemu i "niedasie", wiec widac podzialalo. Teraz tylko kontrolny raport z BIK zeby sprawdzic czy tez tam to zamkniecie zaraportowali. Karta była fajna, duuuzo cashbacku mi sie na niej wrociło, dobre przeliczniki były i gdyby nie tak drastyczne popsucie warunków (oplaty miesieczne, roczne, obowiazkowe ubezpieczenie, brak cashbacku) to bym nie rezygnował. Mam nadzieje ze T-Mobile wymy¶li niedlugo jakis fajny produkt KK który bedzie można przytulić w miejsce półbanku. Poki co CitiZTM i cashback na bilety miesieczne. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-06-02 17:30:35 | |
Autor: animka | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu 2014-06-02 13:58, darnok pisze:
Mam nadzieje ze T-Mobile wymyśli niedlugo jakis fajny produkt KK który Mnie wtrynili w T Mobile taką kartę (bezpłatna), ale na drugi dzień ją wypowiedziałam i oddałam. Po prostu nie chcę dodatkowego balastu. -- animka |
|
Data: 2014-04-18 12:01:33 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Wed, 9 Apr 2014 04:51:52 +0200, w <5344b5d0$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>,
"Zenowek43" <vre4s@we3xs.pl> napisał(-a):
Ale masz w regulaminie wyraĽnie: "bez ponoszenia opłat". Wystarczy złożyć pismo o tre¶ci "zgłaszam sprzeciw wobec nowych warunków umowy dot. karty kredytowej VISA + data, podpis", czy jeszcze co¶ trzeba dopisać?
|
|
Data: 2014-04-09 18:06:20 | |
Autor: Raff | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
darnok pisze:
dyskusja o wypowiedzeniu.A u kogo my¶lisz, że będzie lepiej? Wła¶nie jestem na etapie poszukiwań. |
|
Data: 2014-04-09 23:26:15 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-04-09 18:06, Raff wrote:
darnok pisze: Hmm odpowiedz nie jest jednoznaczna. Mam jeszcze Citi karte miejska, dozywotnio bez oplat miesiecznych/rocznych z 1% cashbackiem na bilety i to bedzie raczej karta glowna. Ale bede szukal jakiejs karty zapasowej z lepszymi transakcjami zagranicznymi i z drugiego systemu platniczego. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-04-10 00:20:37 | |
Autor: Imka | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Dnia Wed, 09 Apr 2014 23:26:15 +0200, darnok napisał(a):
dyskusja o wypowiedzeniu.A u kogo myślisz, że będzie lepiej? Właśnie jestem na etapie poszukiwań. Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian Impresję Millenium. Cashback 5% w wybranych sklepach, opłata roczna obligatoryjna 75 zł, zwróciła mi się po dwóch miesiącach, teraz już będę tylko do przodu. TŻ ma jeszcze Mastercarda Polbanku - albo zamknie, albo nie zgodzi się na zmianę warunków umowy i niech oni zamkną, w kazdym razie decyzja już zapadła, karta do piachu. Skoro "zarządzanie" tą kartą sprawia im tyle kłopotu, że postanowili obciążyć użytkownika kosztami, to zdecydował się zaoszczędzić im tej fatygi. TŻ bardzo nie lubi przysparzać komuś dodatkowej pracy, nawet jeśli ta praca jest wyceniona "tylko" na 4,50 miesięcznie ;) Też szukamy czegoś na zastępstwo (Citki zostają jako główne, ale z kolei przeliczniki maja gorsze nawet od Millenium). -- Imka |
|
Data: 2014-04-10 09:38:55 | |
Autor: MK | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1geav1lsn8m1e.125kdtqkp4hkm.dlg@40tude.net...
Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian Tez korzystam z tej karty chyba od 2 lat, ale zadnej oplaty nie pobrali, tzn. pobrali, ale za karte dodatkowa, bo przegapilem okres na jej zamkniecie. Oprocz cashbacku ta karta ma jeszcze mozliwosc rozlozenia zakupu na raty bez odsetek tylko przy prowizji 1%. Niestety tylko 2 razy w ciagu roku i maks 3 tys. MK |
|
Data: 2014-04-10 17:19:43 | |
Autor: Imka | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Dnia Thu, 10 Apr 2014 09:38:55 +0200, MK napisał(a):
Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian https://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Cennik_kart_kredytowych_pl_760026.pdf Drobny druczek z 2) "Program Płacę i Zyskuję ma zastosowanie wyłącznie dla umów kart kredytowych zawartych przed dniem 1 października 2013 r. i obowiązuje do dnia 31 grudnia 2013 r., co oznacza, że możliwość zwolnienia z najbliższej opłaty rocznej (tzn. opłaty, której naliczenie przypada do końca 2014 r.) zostaje zachowana." Czyli z powyższego wynika dla mnie, że dla umów zawartych od 1 października 2013 program Płacę i Zyskuję zastosowania nie ma, zatem z opłaty też nie jest się zwolnionym ;-> Plus zmiana grace period na 51 dni. Być może też tylko dla nowych kart. Nie było jakiejś hucznie ogłaszanej zmiany TOiP w okolicach 1 października zeszłego roku? ;) -- Imka |
|
Data: 2014-04-10 21:26:44 | |
Autor: MK | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1b8ew6mm1aq9j.1hp34wzem1qwy$.dlg@40tude.net...
Bylo, ale nie zasmiecam sobie tym glowy skoro wyswietlaja mi ciagle ponizszy komunikat ... Program „Płacę i Zyskuję”: Suma transakcji dokonanych Twoją kartą Millennium wynosi 8 023,70 PLN. Jeśli do 2014-06-30 zostanie wydana i zaksięgowana na rachunku karty kwota 3 976,30 PLN, opłata roczna za obsługę karty głównej nie zostanie pobrana. MK |
|
Data: 2014-04-11 14:29:41 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Thu, 10 Apr 2014 00:20:37 +0200, w
<1geav1lsn8m1e.125kdtqkp4hkm.dlg@40tude.net>, Imka <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał(-a): Ja z Vis± Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian A jakich sklepach? Żeby nie było tak, że z kart± masz 5% rabatu, ale za gotówkę to dostaniesz 15% :) |
|
Data: 2014-04-11 14:44:14 | |
Autor: Pete | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu 2014-04-11 14:29, radekp@konto.pl pisze:
Thu, 10 Apr 2014 00:20:37 +0200, w Partnerzy reprezentuj± najważniejsze kategorie produktów: moda: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, moda luksusowa: Baldinini, Coccinelle, Francesco Biasia, Marella, Max Mara, Pennyblack, Pollini, obuwie: Venezia, Deichmann, biżuteria i kosmetyki: Apart, Sephora, wnętrza: Zara Home, dom i żywno¶ć: Carrefour, Piotr i Paweł, czas wolny: travelplanet.pl, rozrywka: Empik, Sony, dla dzieci: Smyk. |
|
Data: 2014-04-11 15:28:51 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Fri, 11 Apr 2014 14:44:14 +0200, w <li8o2s$mlg$2@node1.news.atman.pl>, Pete
<nobody@nowhere.com> napisał(-a): W dniu 2014-04-11 14:29, radekp@konto.pl pisze: Z tego co widać to te 5% zniżki sensowne jest tylko w 3-4 miejscach... |
|
Data: 2014-04-11 16:14:44 | |
Autor: MK | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Użytkownik napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:terfk99h87kphkdqumhth62o5h3odpkjt2@4ax.com...
Z tego co widać to te 5% zniżki sensowne jest tylko w 3-4 miejscach... W ktorych? MK |
|
Data: 2014-04-15 10:19:04 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Fri, 11 Apr 2014 16:14:44 +0200, w
<5347fdae$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>, "MK" <macka@interia.pl> napisał(-a): Użytkownik napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:terfk99h87kphkdqumhth62o5h3odpkjt2@4ax.com... Tam, gdzie ceny nie da się/nie warto negocjować -- Carrefour, Deichmann, PiP, travelplanet... Plus ew. Empik i Smyk. |
|
Data: 2014-04-11 22:49:26 | |
Autor: Imka | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Dnia Fri, 11 Apr 2014 15:28:51 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian Zgadza się, też mi wyszły cztery. A że akurat w miarę regularnie "używam" dwóch, a w dwóch bywam sporadycznie, to zdecydowałam się na tę kartę. -- Imka |
|
Data: 2014-04-11 22:36:50 | |
Autor: Imka | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Dnia Fri, 11 Apr 2014 14:29:41 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian Nieno, takie coś chyba(?) zauważyłabym :) https://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-visa-impresja/ BTW - w Piotrze i Pawle dają zwrot 10 zł od każdych wydanych onlajnowo pięciuset (na szczęscie liczone od sumy zakupów, a nie od zakupu jednorazowego). Jeśli na dodatek zapłacę Impresją, to mam w praktyce 6,9% zwrotu - czy mam się bać na koniec roku pita ze sklepu i z banku? ;) -- Imka |
|
Data: 2014-04-11 14:28:12 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Wed, 09 Apr 2014 18:06:20 +0200, w <li3r5s$ai1$1@usenet.news.interia.pl>, Raff
<raff-askme@interia.pl> napisał(-a): darnok pisze: Ja znalazłem Eurobank (VISA) -- z TOiP wynika, że 3 transakcje miesięcznie zwalniaj± z opłat. |
|
Data: 2014-04-11 14:59:35 | |
Autor: mm | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
radekp@konto.pl pisze:
Ja znalazłem Eurobank (VISA) -- z TOiP wynika, że 3 transakcje miesięcznieW ING 4800 zł rocznie zwalnia. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-04-15 22:01:10 | |
Autor: Imka | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
Dnia Tue, 08 Apr 2014 23:17:04 +0200, darnok napisał(a):
Mialem podobna sama sytuacje. Ja przekazalem im ze nie interesuje mnie takie zwolnienie z oplaty (biorac pod uwage platne ubezpieczenie, oplate 4,5 i brak cashbacku). Pani od razu chciala zamknac karte. Nie zgodzilem sie. Poinformowalem ze zlozylem papier w oddziale i ze moja deklaracja woli to "brak akceptacji nowych warunkow" czyli wypowiedzenie przez bank aktualnej umowy na dzien 16.05. A czy jak składałeś to wypowiedzenie w oddziale, to jakieś potwierdzenie złożenia - ksero z podpisem, pieczątką, cholera-wie-czym sobie zażyczyłeś i dostałaś? -- Imka |
|
Data: 2014-04-15 22:08:44 | |
Autor: Marvin | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu 2014-04-15 22:01, Imka pisze:
Dnia Tue, 08 Apr 2014 23:17:04 +0200, darnok napisał(a): Listem posłałem, pocztą zwyczajną. M |
|
Data: 2014-04-16 00:52:25 | |
Autor: darnok | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
On 2014-04-15 22:01, Imka wrote:
Dnia Tue, 08 Apr 2014 23:17:04 +0200, darnok napisał(a): Przyszedlem z 2 egzemplarzami, pani wlozyla w maszyne ktora nadrukowala date i jakis kod i podpisala. zabralem drugi egzemplarz dla siebie. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-04-09 11:13:28 | |
Autor: PP | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu 2014-04-08 22:19, Zenowek43 pisze:
ale to w końcu zrobienie 72 transakcji wg starych zasad nie zwalnia z opłaty jak rocznica wypada już podczas obowiązywania nowego regulaminu, powiedzmy 26 maja? |
|
Data: 2014-04-09 09:54:23 | |
Autor: Rafal M | |
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie | |
W dniu ¶roda, 9 kwietnia 2014 11:13:28 UTC+2 użytkownik PP napisał:
ale to w końcu zrobienie 72 transakcji wg starych zasad nie zwalnia z opłaty jak rocznica wypada już podczas obowi±zywania nowego regulaminu, powiedzmy 26 maja? Oto juz pytalem - na odpowiedz czekam od 3 tygodni. Po dwoch tygodniach sie przypomnialem, dostalem info, ze dzial wewnetrzny potrzebuje jeszcze na odpowiedz ;p Pozdrawiam Rafal |
|