Wyścig szczurów

Data: 2011-12-07 17:07:35
Autor: Przemysław W
Wyścig szczurów
Coraz bardziej irytuje mnie wyścig w rezerwacie skrajnej prawicy. Podglądanie okładających się po głowach samców alfa mogło dostarczać poczucia ulgi - czy nawet taniej rozrywki - tylko przez chwilę

Panowie ci jeszcze niedawno działali w jednej firmie, stanowiącej całkiem realne zagrożenie dla jakości życia i cywilizacyjnego rozwoju mojego kraju. Ale kiedy ich spółka się rozpadła, skończył się monopol na straszenie Polaków, a powstałe z podziału przestraszające biznesiki nie są już tak groźne.

Dobrze się na tę eksplozję patrzyło przez pierwsze tygodnie - na początku przez dziurkę od klucza, jak po nieśmiałym wywiadzie Zbigniewa Ziobry dla "Naszego Dziennika", potem już z podniesioną kurtyną wszystkich elektronicznych i tradycyjnych mediów. Ale poczucie ulgi przechodzi już w znużenie, a nawet niesmak.

Dziś Zbigniew Ziobro wezwał Jarosława Kaczyńskiego do wspólnej obrony suwerenności Polski. Zapowiedział, że jego Solidarna Polska nie zgodzi się na zmiany traktatowe w UE tę suwerenność ograniczające. Dziecko wie, że to piarowski wyścig o to, kto pierwszy krzyknie bardziej nośne na prawicy hasło i kto kogo będzie wzywał do pójścia za nim. Kilka dni temu to Kaczyński był pierwszy, ogłaszając propozycję powrotu do kary śmierci. Zrobił tym sporego psikusa swojemu niedawnemu szeryfowi kojarzonemu z zaostrzaniem kar. Dziś pierwszy był Ziobro.

Liderzy obu prawicowych partii mają Polaków za idiotów, bo wierzą, że można nimi manipulować, jak pacynkami. Bo chyba tylko kompletny ignorant powie, że Ziobro i Kaczyński mają różne programy. Są identyczne, a różni ich tylko wektor nienawiści wobec siebie. Będą się ze sobą licytować na coraz bardziej radykalne hasła, aby się od siebie odróżnić. Będą mieć za nic społeczną szkodliwość tych haseł. Będą krzyczeć do chwili, kiedy czołówki programów informacyjnych i topy internetowych portali im na to pozwolą. Dlatego relacjonowanie ich straceńczego wyścigu staje się tak nudne, jak perwersyjne.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10777333,Perwersyjny_wyscig_Kaczynskiego_z_Ziobra.html#ixzz1fridygxS

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-07 20:29:07
Autor: HaMMeR
Wyścig szczurów
On 7 Gru, 17:37, " HaMMeR" <bitstr...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Przemys aw W <Bro my RP przed pisem@...pl> napisa (a):

> [...]

> informacyjnych i topy internetowych portali im na to pozwol . Dlatego
> relacjonowanie ich strace czego wy cigu staje si tak nudne, jak
> perwersyjne.

> Wi cej...
>http://wyborcza.pl/1,75968,10777333,Perwersyjny_wyscig_Kaczynskiego_z...
> ml#ixzz1fridygxS

> Przemek

> --

> "Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce by y premier - a mieli my ich 14 po
> 1989 r. - stan przed s dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie
> dotkn o Jaros awa Kaczy skiego, prezesa PiS."

Rewelka!

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Za podszywanie sie skunksie, nalezy ci sie parol w to twoje miedziane
czolko, lajzo!

Data: 2011-12-07 20:36:02
Autor: HaMMeR
Wyścig szczurów
On 7 Gru, 17:07, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

Coraz bardziej irytuje mnie wy cig w rezerwacie skrajnej prawicy.

A kogo to obchodzi, co irytuje rozowo-czerwonego, GazWybrocznego
pachola?!
Niech sie lepiej zajmie ta lajdacka, antypolska dzialalnoscia obecnych
'elit', ktorym tak bezkrytycznie doopy lize!!

Przemek

Data: 2011-12-08 07:48:16
Autor: Przemysław W
Wyścig szczurów

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:c59a1b01-086e-4575-a91a-75c1aa7ae7d1i8g2000vbh.googlegroups.com...

[...]

Już ci kiedyś zwracałem uwagę żebyś swoich wypocin nie podpisywał moim imieniem, durniu. Naucz się w końcu wycinać tekst, bo za tyle lat ile tu jesteś nawet picowski tuman powinien się nauczyć. Kumasz hamek?

Przemek

Data: 2011-12-08 17:10:33
Autor: Leprechaun
Wyścig szczurów

[...]