Wysepki na jezdni

Data: 2012-10-18 23:22:15
Autor: venioo@interia.pl
Wysepki na jezdni
W dniu 2012-10-16 16:09, Jacek pisze:
Co sądzicie o tych wysepkach. Ma to jakiś cel?

Patrzac na usytuowanie tych wysepek, to cel widze tylko jeden - firma "szwagra" co kazal budowac te wysepki chyba je stawia, bo innych uzasadnien nie widze. No chyba, ze to jakis dywersant wiadomych sil chce nas zniszczyc psychicznie i finansowo ;)*

*dzieki zbudowaniu tych wysepek na trasie Poznan-Gorzow czas dojazdu do pracy wydluzyl mi sie o ok.20min (w dwie strony to 40m zmarnowane dziennie).

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-10-18 16:32:48
Autor: kogutek44
Wysepki na jezdni
W dniu czwartek, 18 października 2012 23:22:12 UTC+2 użytkownik ven...@interia.pl napisał:
> [...]

*dzieki zbudowaniu tych wysepek na trasie Poznan-Gorzow czas dojazdu do pracy wydluzyl mi sie o ok.20min (w dwie strony to 40m zmarnowane dziennie).

Ile minut jedziesz do pracy teraz a ile jechałeś wcześniej? Ile masz do niej kilometrów?

Data: 2012-10-19 22:16:29
Autor: venioo@interia.pl
Wysepki na jezdni
W dniu 2012-10-19 01:32, kogutek44@vp.pl pisze:
Ile minut jedziesz do pracy teraz a ile jechałeś wcześniej? Ile masz do niej kilometrów?

Zajmowalo mi ok 2h (zamiast 1h40m) dystans 80km, poniewaz samochodem wlasnym nie bylo juz zadnych plusow, wiec przesiadlem sie na komunikacje zbiorowa, i zajmuje mi to rowniez 2h, a wychodzi taniej.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Wysepki na jezdni