Wysiada mi bateria w komputerze

1 Data: Wrzesień 15 2009 02:34:53
Autor: Animka
Wysiada mi bateria w komputerze
Wysiada mi bateria w komputerze COMPAQ PRESARIO .
Po włączeniu komputera mam 2006 rok i chyba maj. Godzina też inna niż powinna być. Za każdym razem muszę przestawiać. Na dodatek startuje z Biosu w języku włoskim. Jaką baterię kupić do tego komputera?

--
animka

2 Data: Wrzesień 16 2009 02:42:43
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Re: Wysiada mi bateria w komputerze

Wysiada mi bateria w komputerze COMPAQ PRESARIO .

A to niedobra!

Po włączeniu komputera mam 2006 rok i chyba maj. Godzina też inna niż powinna być. Za każdym razem muszę przestawiać. Na dodatek startuje z Biosu w języku włoskim. Jaką baterię kupić do tego komputera?

Prawdopodobnie płaska pastylka cr2032.
Otwórz obudowę i poszukaj błyszczącego krążka na płycie głównej.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

3 Data: Wrzesień 16 2009 13:12:17
Autor: Animka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Prawdopodobnie płaska pastylka cr2032.
Otwórz obudowę i poszukaj błyszczącego krążka na płycie głównej.

Czy bateria wyjęta z IBM (duże płaskie pudło) PentiumII MMX będzie pasowała?
Nie chce mi się teraz jechać do jakiegoś sklepu komputerowego.

--
animka

4 Data: Wrzesień 16 2009 13:44:35
Autor: qwerty
Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8qh09$d1$1@node2.news.atman.pl...
Czy bateria wyjęta z IBM (duże płaskie pudło) PentiumII MMX będzie pasowała?
Nie chce mi się teraz jechać do jakiegoś sklepu komputerowego.

Są nie tylko w sklepach komputerowych.

5 Data: Wrzesień 16 2009 14:10:05
Autor: Animka
qwerty pisze:
[...]

Masz na myśli supermarkety? Na tej mojej Sadybie to nic nie ma pod ręką. Trzeba wszędzie jechać :-(

--
animka

6 Data: Wrzesień 16 2009 14:32:41
Autor: Mariusz Kruk
Re: Wysiada mi bateria w komputerze
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Animka"
[...]

W Best Mallu na dole masz punkt dorabiania kluczy (przy Carrefourze).
Tam mają też bateryjki.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
\  Kruk@epsilon.eu.org   /

7 Data: Wrzesień 16 2009 19:00:03
Autor: PK
Re: Wysiada mi bateria w komputerze
u kazdego szanujacego sie zegarmistrza kupisz

8 Data: Wrzesień 17 2009 00:44:06
Autor: Animka
Mariusz Kruk pisze:

W Best Mallu na dole masz punkt dorabiania kluczy (przy Carrefourze).
Tam mają też bateryjki.

Właśnie kupiłam w Best Mallu :-) W Komputroniku na I piętrze.

Nie wiedziałam, że w moim komputerze tak łatwo (z boku się otwiera obudowę). Chciałam śrubki odkręcać i nie miałam odpowiedniego śrubokręta. Poszłam do sąsiada prosić. Przyszedł, otworzył obudowę (już przynajmniej wiem jak), wymienił baterię i jeszcze poprosiłam go o dołożenie mi (bo było miejsce) drugiej nagrywarki (Pioneer). Chyba na oddzielnej taśmie podłączył tą nagrywarkę, bo taśma tam była. Teraz BIOS widzi Pioneera, a TSS (Ligh Scribe) nie widzi. W ogóle system jej nie widzi, chociaż dioda się świeci przy uruchomianiu. Już było późno to nie chciałam go znowu fatygować.
Jak myślisz, co jest źle podłączone? Chcę, żeby 2 nagrywarki działały.

--
animka

9 Data: Wrzesień 17 2009 00:48:45
Autor: Nex@pl
Animka pisze:
Mariusz Kruk pisze:

[...]

Do kopiowania "w locie"?

10 Data: Wrzesień 17 2009 01:21:33
Autor: Animka
Re: Wysiada mi bateria w komputerze
Nex@pl pisze:

Do kopiowania "w locie"?

Nie, nie w locie. W zależności do której płytkę włożę, albo w której będę chciała nagrywać/kopiować.

--
animka

11 Data: Wrzesień 17 2009 11:09:44
Autor: Piotr M
Re: Wysiada mi bateria w komputerze
Pewnego razu Animka tak oto obwieścił(a):
Nex@pl pisze:

Do kopiowania "w locie"?

Nie, nie w locie. W zależności do której płytkę włożę, albo w której będę
chciała nagrywać/kopiować.

Aha, to do tego potrzebne Ci są dwie nagrywarki.. to wszystko wyjaśnia,
taka fanaberia, po co się ograniczać, większa możliwość wyboru rodzi
umożliwia większą kreatywność.. i życie staje się barwniejsze ... ;)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

12 Data: Wrzesień 17 2009 21:19:29
Autor: Animka
Nex@pl pisze:

[...]

Miałam w komputerze dodatkową kieszeń (z klapką) na drugą nagrywarkę, miałam drugą dobrą nagrywarkę to dlaczego nie miałam sobie skorzystać z tego "dobra"?

--
animka

13 Data: Wrzesień 17 2009 11:31:29
Autor: Nex@pl
Animka pisze:
Nex@pl pisze:

Do kopiowania "w locie"?

Nie, nie w locie. W zależności do której płytkę włożę, albo w której będę chciała nagrywać/kopiować.

No to sprawdzić taśmy i zworki.

14 Data: Wrzesień 17 2009 21:24:37
Autor: Animka
Nex@pl pisze:
Animka pisze:
Nex@pl pisze:

Do kopiowania "w locie"?

Nie, nie w locie. W zależności do której płytkę włożę, albo w której będę chciała nagrywać/kopiować.

No to sprawdzić taśmy i zworki.

Przyjdzie sąsiad pojutrze i zobaczy, ewentualnie przestawi.
Ja się nie znam, to wolę nie kombinować.

--
animka

15 Data: Wrzesień 17 2009 10:51:19
Autor: Wiesław
Dnia 17-09-2009 o 00:44 Animka napisał na pl.comp.pecet:

[...]

Najpewniej trzeba jeszcze zworki przestawić. Te od master-slave.

--
Wiesław
Opera Mail

16 Data: Wrzesień 17 2009 21:15:03
Autor: Animka
Wiesław pisze:
[...]

Jak się przestawi zworki to może dysk twardy stać się niewidoczny oraz nagrywarka Pioneer?
Nie chcę, żeby to było na jakąś tam niekorzyść.
Będzie wszystko działało?

--
animka

17 Data: Wrzesień 16 2009 14:33:19
Autor: Nex@pl
Animka pisze:
[...]

compaq presario... co? Notebook czy stacjonarny?

18 Data: Wrzesień 16 2009 21:07:19
Autor: Michal AKA Miki
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
Animka pisze:
[...]

A znasz stacjonarny Presario, ze pytasz?
Bo mnie sie jednoznacznie z laptopem kojarzy...

Pozdrawiam
Michal

19 Data: Wrzesień 17 2009 00:48:10
Autor: Nex@pl
Animka pisze:
[...]

A jednak nie był to laptop :) Stąd moje zdziwienie o CR2032...

20 Data: Wrzesień 17 2009 16:02:23
Autor: FD
Michal AKA Miki pisze:

A znasz stacjonarny Presario, ze pytasz?
Bo mnie sie jednoznacznie z laptopem kojarzy...

swiat ma przed toba jeszcze wiele tajemnic.....

21 Data: Wrzesień 17 2009 20:50:52
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości
Michal AKA Miki pisze:

A znasz stacjonarny Presario, ze pytasz?
Bo mnie sie jednoznacznie z laptopem kojarzy...

swiat ma przed toba jeszcze wiele tajemnic.....

Oczywiscie ;)
Czlowiek przez cale zycie takich ciekawostek sie dowiaduje,..
Ale z Compaq skonczylem gdzies w 2003, jak ich HP wykupil :)

Pozdrawiam
Michal

22 Data: Wrzesień 17 2009 00:45:07
Autor: Animka
Nex@pl pisze:

compaq presario... co? Notebook czy stacjonarny?

Stacjonarny. Bateria już wymieniona :-)

--
animka

Wysiada mi bateria w komputerze