Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie

Data: 2014-05-27 03:03:14
Autor: wodzirejmarek
Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
a ja nic nie otrzymałem, dopiero wczoraj jak zwykle ostatnio z opóźnieniem zobaczyłem jakieś ubezpieczenie. Po telefonie na infolinię zonk, nastąpiła zmiana opłat, brak cashback... W moim przypadku miało to być ponad 100zł ;/ bo obrót na karcie na ponad 10000... Ale to jeszcze nic, chciałem zrezygnować z usług tego podmiotu jednak Pani na infolini powiedziała mi że muszę zadzwonić do innego działu po 9:00.... tak też zrobiłem tyle że zadzwoniłem 10:05 jest 12:00 i nikt jeszcze nie odebrał!!!! Widać telefon im się gotuje, ale to akurat mnie nie interesuje... pod drodze kilka telefonów znowu na infolinię z drugiego numeru i tam każdy pali głupa...

Rezygnuję na 100% bo frycowego płacić nie będę. Dla tych co nie wiedzą co zrobić polecam Kantor Aliora do tranzakcji w euro dolarze czy franku. Bardzo fajna oferta. Do płatności po PL będę miał swoją CITI którą mam dożywotnio gratis...

Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie