Wyslalem listy z przeprosinami

Data: 2012-07-24 08:33:47
Autor: Franek Maciejski
Wyslalem listy z przeprosinami
Wyslalem listy z przeprosinami do Jaruzelskiego, Kiszczaka, Urbana, Kani i
innych. Napisalem, ze jednak ci Panowie mieli racje - PRL byl dobry dla narodu
polskiego i kapitalizm to najgorsze zlo jakie sie Polakom przydarzylo.
Blagalem ich w listach do powrotu do wielkiej polityki i reaktywacji PRLu o
ktorym marzy dzis kazdy Polak, ktory tak jak ja - bezmyslnie i na skutek
owczego pedu - dzialal w Solidarnosci i walczyl z dobrym i przyjacielskim
systemem ktory gwarantowal rozwoj Polski i dobre zycie dla wiekszosci Polakow. --

Data: 2012-07-24 15:22:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Franek Maciejski" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:julmlb$eo7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie załapałeś się na dobrą fuchę?

Data: 2012-07-24 20:12:38
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-24 10:33, Franek Maciejski pisze:
[...]

Mam nadzieję że wysłałaś ten list tylko w swoim imieniu. Ja nie zamierzam przepraszać kogoś kto zamiast dążyć do państawa idealnego stworzył oparty na kastach uprzywilejowanych. Czy ty wiesz że w sklepach dla świętych krów nie brakowało nawet papieru toaletowego?

Data: 2012-07-24 20:58:46
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 24.07.2012 20:12, Trybun pisze:
[...]

Zgadzam się z Tobą, ale dzisiaj wg indeks Giniego który nosi też nazwę Wskaźnik Nierówności Społecznej w PL są dzisiaj większe nierówności społeczne niż za komuny. Takze teraz też jesteśmy podzielenie na kasty:
- kasta biedaków
- kasta klasy średniej
- bogacze.

Zresztą, nie zyliśmy w komunizmie (choć uważam to za utopie) Marksa tylko w bolszewizmie Lenina i Stalina.

--
*RACJA Polskiej Lewicy* koło Wrocław
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-07-24 21:10:26
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-24 20:58, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Wiem, i ja też gdybym miał wybór to głosowałbym za PRLem. Wtedy żyło się w miarę beztrosko, nikt nie straszył emerytów że w ZUSie może braknąć kasy na ich uposażenia. Ludzie wstawali rano bez strachu o pracę itditp. Jednak z własnego doświadczenia wiem że socjalizm można było budować również w sposób Jugosłowiański, i tylko o to mam pretensje do ówczesnych decydentów sprawujących władzę w kraju.

Data: 2012-07-24 21:19:25
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 24.07.2012 21:10, Trybun pisze:
[...]

Znaczenie geopolityczne Polski dla ZSRR nie pozwoliłoby na zastosowanie modelu jugosłowiańskiego w Polsce. Na południu Tito mógł sobie pozwolić na poluzowanie więzi.

Dla ZSRR Polska odgrywała bardzo ważną rolę jako państwo satelickie chociażby przez pocieniał ludnościowy, militarny a takze jako bariera dla ataku NATO na ZSRR.

Data: 2012-07-24 21:29:33
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-24 21:19, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Tak, oczywiście - wiem. Ale chociaż powinni byli podejmować próby poluzowania tej współpracy w ramach RWPG.

Data: 2012-07-24 22:18:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jums0p$6un$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak było tak dobrze, to dlaczego jebnął cały system w drobny puch?

Data: 2012-07-24 22:31:20
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 24.07.2012 22:18, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Wystarczyły pieniądze zachodu via watykan.

Zresztą uważam, że jeżeli dzis ktoś finansowałby jakąś partie rewolucyjną w takim stopniu jak CIA Solidarność to dzis w PL byłby przewrót.

Data: 2012-07-24 20:57:13
Autor: Observatore
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisał(a):
Wystarczyły pieniądze zachodu via watykan.

Zresztą uważam, że jeżeli dzis ktoś finansowałby jakąś partie rewolucyjną w takim stopniu jak CIA Solidarność to dzis w PL byłby przewrót.

jakies ciekawe historie tu opowiadacie. Historii wasz uczono gdzie? Gdzies pod
Moskwa ? Gdzie szly pieniadze, to najlepiej wiedza sluby PRL-u  ktorzy ulokowani byli w
Solidarnoasci i....gienieral bohater sowietow - Jaruzelski,

Anna Walentynowicz nigdy sie np. nie dowiedziala  co z forsa Solidarnosci zrobil inny *bohater* ubecji - Walesa.

Ps. pod jakim nickiem tu wczesniej pisaliscie? Z jadrysio - trybunem tak sobie
z dziobkow czerwonych pijecie jak dwa golabki bolszewickiego pokoju.

Data: 2012-07-24 22:36:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisał w wiadomości news:jun0n1$rfa$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja mówię o całym ruskim systemie. Wszysto jebło!

Data: 2012-07-24 22:52:31
Autor: u2
[...]

Lepiej byc biedakiem w kapitalizmie, niz bogaczem w komunie.

Z PRL dobrze wspominam tylko epoke Gierka, reszta to wraza agentura
walczaca z Polakami.

Data: 2012-07-24 21:32:44
Autor: boukun
[...]

Tyle, że to Jaruzelski i Kiszczak stworzyli ten kurewski kapitalizm, przy pomocy swojej żydowskiej agentury, która teraz nieograniczenie Polakami rządzi...

boukun

Wyslalem listy z przeprosinami