Wysoka chłonność wapna sodowanego to gwarancja ?

Data: 2010-04-25 10:39:38
Autor:
Wysoka chłonność wapna sodowanego to gwarancja ?
http://rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?p=931#931

Jest problem czy chłonność wapna sodowanego to gwarancja długiego czasu
ochronnego pochłaniacza CO2 ?
Proszę Sławomira Paćko o nie podawanie odpowiedzi którą zna.

pozdrawiam rc
ps dla autorów zdania "Nie istnieją na chwilę obecną metody projektowania geometrii scrubera inne,
aniżeli metoda prób i błędów, co jest powodem wyboru przez większość
producentów sposobu określania geometrii scrubera, zgodnie z zasadą -
1kgabsorbentu na 1 godzinę czasu ochronnego."
mogę z góry powiedzieć że to za trudne dla was, spasujcie.

Data: 2010-04-25 21:00:19
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-04-25 12:39, demolant.SKASUJ@gazeta.pl wrote:
[...]

Witaj,

Już dawno myślałem o tym.
Masz bardzo dużą wiedzę/osiągnięcia.
Zamiast pisać na liście/listach dlaczego nie napiszesz książki/podręcznika?
Tu (ta lista) to strata energii/ i marnowanie czasu..

ps. posadziłeś drzewko? (Dzień Ziemi) :-)

Ja tak. I to wiele...

Data: 2010-04-25 20:32:42
Autor:
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
Zamiast pisać na liście/listach dlaczego nie napiszesz książki/podręcznika?
Tu (ta lista) to strata energii/ i marnowanie czasu..

To nie jest takie proste, często potrzebny jest rozmówca który trochę wie.
Z takimi można coś ciekawego wymyślić, w trakcie polemiki.
Książki są zbyt długą formą, krótszą jest zgłoszenie tą wolę.

ps. posadziłeś drzewko? (Dzień Ziemi) :-)

Moja córka posadziła, takie które dostała za opakowania.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-25 18:25:25
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hr28t9$1ps$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kolegów, rozumiem, nie masz? :-)

Data: 2010-04-26 05:56:19
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> To nie jest takie proste, często potrzebny jest rozmówca który trochę wie.
> Z takimi można coś ciekawego wymyślić, w trakcie polemiki.

Kolegów, rozumiem, nie masz? :-)

"czereśniak" który był "we wojsku" palnął wytrysk intelektu o mokrych obiegach
zamkniętych. Jakiś czas wcześniej opowiadał że używał obiegu na masach tleno
twórczych. Niestety koloru masy tleno twórczej nie znał. Nie wiedział też o
podstawach, że KO2 tworzy tlen również z pary wodnej, dzięki temu obieg jest
suchy. Ponieważ już miałem zgłoszenie P-377789 to znałem doskonale modele wentylacji
do SCR. Zwłaszcza że wcześniej "styx" założył temat w którym przy okazji rozmowy
zauważyłem możliwość posługiwania się tlenem zgromadzonym chemicznie.
Rozumienie wad SCR CVR dało w kilka sekund nowe rozwiązanie. To było tą iskrą. KTS nie jesteś kolegą niczyim, wokół Ciebie panuje pustka dlatego masz świat
zastępczy "udział w forach dyskusyjnych"
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=TANAZBIAAACGygHLTA5k7IF0nbAY5XR28rhlH0Pnl47z4AZhN98BFg
Udział w 244 grupach dyskusyjnych to pustka w realu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-26 09:27:53
Autor: jacekplacek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a): > > To nie jest takie proste, często potrzebny jest rozmówca który trochę
> [...]
zastępczy "udział w forach dyskusyjnych"
http://groups.google.pl/groups/profile?
enc_user=TANAZBIAAACGygHLTA5k7IF0nbAY5XR

To z pl.rec.akwarium już odszedł? Swego czasu bardzo aktywny i na swój sposób kontrowersyjny... Spróbowałbyś mu kiedyś "Przemku" powiedzieć... :D Jednak, ku mojemu zaskoczeniu, szybko przeskoczył z akwarystyki słodkowodnej w morską i to chyba z powodzeniem :) Ja z tego forum odszedłem, jak jeden gnojek-
dziennikarzyna, kreujący się na obrońcę praw autorskich itp. zerżną moje teksty z bykami stylistycznymi włącznie i opublikował w gazecie jako swoje... Nawet przepraszam nie usłyszałem... :(

Data: 2010-04-28 07:33:34
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hr3map$dgv$1inews.gazeta.pl...
To z pl.rec.akwarium już odszedł? Swego czasu bardzo aktywny i na swój sposób
kontrowersyjny... Spróbowałbyś mu kiedyś "Przemku" powiedzieć... :D

No bo nie jestem Przemku, tylko Pszemolu :-)

Jednak, ku mojemu zaskoczeniu, szybko przeskoczył z akwarystyki
słodkowodnej w morską i to chyba z powodzeniem :)

A co tu takiego zaskakującego? Przecież akwarystyka morska jest bez
porównania ciekawsza, żywsza i bardziej kolorowa od słodkowodnej :-)

Kto to taki?

Data: 2010-04-28 13:21:27
Autor: jacekplacek
> [...]

A co tu takiego zaskakującego? Przecież akwarystyka morska jest bez
porównania ciekawsza, żywsza i bardziej kolorowa od słodkowodnej :-)

Sporo trudniejsza. Co do atrakcyjności, polemizowałbym: biotopowe uważam za znacznie ciekawsze(szczególnie Amazonka :P), że o holenderskich nie wspomnę.
> [...]
> kreujący się na obrońcę praw autorskich itp. zerżną moje
> teksty z bykami stylistycznymi włącznie i opublikował w gazecie jako > swoje...

Teraz nie istotne - może się zmienił? Minęło kilka lat od tej pory a ja od akwarystyki odszedłem.

Data: 2010-04-28 18:51:08
Autor:
Do "jacekplacek" i "Przemol"
Przekaz dla was obu.
Byłbym bardzo zaskoczony gdyby któryś miał coś merytorycznego do powiedzenia,
w tym temacie czy w wielu innych.

Pozdrawiam bawcie się dobrze.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-28 19:55:27
Autor: jacekplacek
Do
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Przekaz dla was obu.
Byłbym bardzo zaskoczony gdyby któryś miał coś merytorycznego do powiedzenia,
w tym temacie czy w wielu innych.

Pozdrawiam bawcie się dobrze.

Ależ bawimy się dobrze, przestrzegając narzuconej przez ciebie konwencji: wpieprzasz się wszędzie, tym bardziej im mniej masz do powiedzenia. Co ci teraz przeszkadza? Że rybki nie pływają na rebriderach? Podsyp się wapnem i spadaj na drzewo czytać bitmapy.

Data: 2010-04-28 21:00:13
Autor:
Do
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
 przeszkadza? Że rybki nie pływają na rebriderach? Podsyp się wapnem i spadaj na

Dziękuję że znowu ukazałeś głębię swego intelektu, popisuj się jeszcze.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-28 20:50:05
Autor: Pszemol
Do "jacekplacek" i "Przemol"
<demolant.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hra02s$mu3$1inews.gazeta.pl...
Przekaz dla was obu.
Byłbym bardzo zaskoczony gdyby któryś miał coś merytorycznego do powiedzenia,
w tym temacie czy w wielu innych.

Pozdrawiam bawcie się dobrze.

Ryszardzie drogi - grupy dyskusyjne nie dla każdego z nas są poletkiem
do popisów z wiedzy o nurkowaniu... Więc Ty się popisuj jak chcesz ale
ja nie zamierzam wdawać się z Tobą w tego typu dyskusje.
Tym bardziej nie uda Ci się mnie "podpuszczać" w taki przejrzysty sposób.

Data: 2010-04-29 06:00:03
Autor:
Do
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Pozdrawiam bawcie się dobrze.

Tym bardziej nie uda Ci się mnie "podpuszczać" w taki przejrzysty sposób.

Czy zrozumiałeś to jako zachętę do wydymania "jacekplacek" ? nie było to moim
celem, ale jak chcesz to nie zgłaszam żadnych sprzeciwów. (jaja)

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-29 07:12:31
Autor: Pszemol
Do
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hrb793$e4l$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Czy zrozumiałeś to jako zachętę do wydymania "jacekplacek" ? nie było to moim
celem, ale jak chcesz to nie zgłaszam żadnych sprzeciwów. (jaja)

O czym Ty piszesz?

Data: 2010-04-30 04:41:39
Autor:
Do
> [...]
>
> Czy zrozumiałeś to jako zachętę do wydymania "jacekplacek" ? nie było to > moim
> celem, ale jak chcesz to nie zgłaszam żadnych sprzeciwów. (jaja)

Dostajesz prostą szczerą dyspozycję bez podtekstów, sam je dopisujesz, to
nieco rozwinąłem Twoje KTS podteksty.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-30 04:45:56
Autor:
Do
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Masz jakąś wredną manierę wpieprzać się w nieswoje sprawy...

To "Przemolku" o sobie piszesz, KTS (Królu Trollowskiej Sraczki)

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-30 06:55:10
Autor: Pszemol
Do
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hrdna3$bv6$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Masz jakąś wredną manierę wpieprzać się w nieswoje sprawy...

To "Przemolku" o sobie piszesz, KTS (Królu Trollowskiej Sraczki)

Jesteś beznadziejny... załamać się można. Lem miał rację.

Data: 2010-04-28 19:53:17
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hr9con$e78$1inews.gazeta.pl...
> [...]

znacznie ciekawsze(szczególnie Amazonka :P), że o holenderskich nie wspomnę.

Skoro tak mówisz, to wnioskuję że rafowego nigdy jeszcze nie miałeś.
Czy dobrze zgadłem? :-)

Data: 2010-04-28 07:35:44
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hr39u3$sra$1inews.gazeta.pl...
> [...]

KTS nie jesteś kolegą niczyim, wokół Ciebie panuje pustka dlatego masz świat
zastępczy "udział w forach dyskusyjnych"

Zdaje Ci się...
Poza tym - nie mam pojęcia co to "KTS". Krakowskie Towarzystwo Sportowe? :-)

http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=TANAZBIAAACGygHLTA5k7IF0nbAY5XR28rhlH0Pnl47z4AZhN98BFg
Udział w 244 grupach dyskusyjnych to pustka w realu.

Tak Ci się tylko wydaje... Poza tym, grupy dyskusyjne to przecież "real".
Taki sam "real" jak telefon, listy pocztowe, telewizja, radio i inne media.
Bezmyślnie odgraniczasz internet od "realu" nie zastanawiając się nawet
jaki jest duży bezsens tego określenia.

Wysoka chłonność wapna sodowanego to gwarancja ?