Wysoka temperatura płyty M4n78 Pro

Data: 2012-10-26 21:59:30
Autor: Maru
Wysoka temperatura płyty M4n78 Pro
Witam, mam chyba poważny problem z płytą i nie wiem ile jeszcze pociągnie. Grafika w zasadzie chodzi na karcie PCI-E, więc chipset nie jest jakoś bardzo obciążony. Od dłuższego czasu, temperatura wskazywana przez czujnik rosła. Początkowo była na poziomie 30-40 st. C, później stopniowo zaczęła się podnosić, aż teraz wskazuje 80 st. C, w Biosie zaraz po włączeniu, tyle samo jest podawane.
Z kolei jak puściłem grafikę przez mGPU, to temperatura procesora graficznego pokazywana była na poziomie 65 st. C.
Czy identyfikowany chipset mGPU, to ten sam co podawana temperatura MCP??
Sam już nie wiem gdzie leży problem, czy faktycznie tak się coś grzeje czy to sprawa jakiegoś błędnego odczytu.

Wysoka temperatura płyty M4n78 Pro