Wysoki aparatczyk PZPR gościem honorowym na zjeździe Ruchu Narodowego

Data: 2013-06-09 08:55:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Wysoki aparatczyk PZPR gościem honorowym na zjeździe Ruchu Narodowego
Na kongres Ruchu Narodowego zaproszeni zostali byli działacze komunistyczni wysokiego szczebla. Wśród obecnych był np. Bohdan Poręba, działacz PZPR w czasach PRLu i Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Radzieckiej, znany reżyser filmowy. Na ostatnim w historii zjeździe PZPR, jako jeden z nielicznych był przeciwko rozwiązaniu tej partii komunistycznej. Później zajął się działalnością w ugrupowaniach populistycznych, między innymi “Samoobronie” Andrzeja Leppera.

więcej: http://niezalezna.pl/42166-wysoki-aparatczyk-pzpr-gosciem-honorowym-na-zjezdzie-ruchu-narodowego

Narodowcy olali cepłym sikiem Kaczyńskiego.
Wobez tego Kaczyński zrobił focha i już nie lubi Narodowców.
Piesek Kaczyńskiego dał temu wyraz w GP. I wcale nie chodzi o aparatczyka PZPR. Tych Kaczyński lubi, o ile dupę mu liżą.

jak mnie to bawi

Data: 2013-06-09 10:08:02
Autor: mkarwan

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51b426fa$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Aparatczyk tzn. członek aparatu.
Proszę o dowody na to, że Poręba:
1. był członkiem aparatu PZPR
2. był członkiem aparatu TPPR
Proszę o link wypowiedzi Poręby na ostatnim zjeździe TPPR.

Data: 2013-06-09 10:11:20
Autor: u2
W dniu 2013-06-09 10:08, mkarwan pisze:

[...]

bidzik podal jak zwykle przycietego niusa :

Poręba wstąpił do PZPR w 1969 roku. Działał w Towarzystwie Przyjaźni Polsko-Radzieckiej, był członkiem Patriotycznego Ruchu Ocalenia Narodowego, współzałożycielem i jednym z ideologów Zjednoczenia Patriotycznego “Grunwald”. Jako jeden z nielicznych głosował na ostatnim Zjeździe PZPR przeciwko rozwiązaniu tej partii, a wcześniej popierał linię polityczną Albina Siwaka (tzw. narodowy komunizm). W latach 1986-1989 był członkiem Ogólnopolskiego Komitetu Grunwaldzkiego.

  W filmie Stanisława Barei Miś parodią Poręby była postać reżysera Zagajnego (w tej roli Janusz Zakrzeński). Także w serialach Alternatywy 4i Zmiennicy wyśmiewano się ze środowiska ZP „Grunwald” i samego Poręby wytykając mu antysemityzm i lojalność wobec PRL-owskiej rzeczywistości.

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-09 10:25:15
Autor: Parvus

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b438a8$0$1256$65785112news.neostrada.pl...
[...]

\

A co teraz porabia Poręba? Wiesz? Jest głównym ideologiem PiS! ;-)

Data: 2013-06-09 10:52:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Wysoki aparatczyk PZPR gościem honorowym na zjeździe Ruchu Narodowego

bidzik podal jak zwykle przycietego niusa :

Przygłupie U2. Przy każdym newsie umieszczam link do niego. Ale ty jesteś za ślepy lub ograniczony, że tego nie dowidzisz. Dlatego jesteś u mnie w sitku i nie czytam twoich głupich wynurzeń. I dlatego nie odpowiadam ci bezpośrednio.

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-09 16:06:01
Autor: u2
[...]

LOL bidzik jak kazdy ubek ma mnie w sitku ...-;)

Data: 2013-06-10 02:14:37
Autor: jr

| LOL bidzik jak kazdy ubek ma mnie w sitku ...-;)

Mylisz się u2.
Twoje posty muszą być dla kazdego ubeka nie lada rozkosza. Czytając twoje infantylne jeki i żale na 'pełomafię' można się nieźle dowartościować, gdy samemu było sie szmatą i świnią, a dzisiaj nic prócz złodziejstwa nie pozostało. No bo w końcu ktoś taki może sobie pomyslec: Czy nie lepiej było iść do SB, niż na stare lata zostać żałosną ciotą jak ty?

Data: 2013-06-09 10:13:36
Autor: Parvus

Nie każdy jest taki smrodliwy leń jak ty. Czytaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Bohdan_Por%C4%99ba

Data: 2013-06-09 11:23:04
Autor: leszek niewiadomski
Am 09.06.2013 10:13, schrieb Parvus:

[...]

Rzeczywiscie Wikipedia duzo nam ciekawego powie nie tylko o Porebie, ale i J.R.Nowaku, A.L.Szcześniaku, starym Giertychu, Janie Tomaszewskim, dzialaczach PRON, ZP Grunwald itd. Trzeba tylko poszukac. Jesli sie chce. Osobiscie nie potepialbym kazdego, bo takie byly czasy, ale jak ktos zmienia choragiewke w zaleznosci od kierunku wiatru lub nagle zapomina o swej przeszlosci, to co innego.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-06-10 02:13:19
Autor: jr

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
| dzialaczach PRON, ZP Grunwald itd. Trzeba tylko poszukac. Jesli sie
| chce. Osobiscie nie potepialbym kazdego, bo takie byly czasy

Czasy były takie, jakie wyprodukowały gnidy z PZPR, PRON-u, i tak dalej. Nic nie dzieje się samo z siebie, odpowiedzialni zawsze sa ludzie.

, ale jak
| ktos zmienia choragiewke w zaleznosci od kierunku wiatru lub nagle
| zapomina o swej przeszlosci

A o czym tu pamietać? O PZPRze?
Po procesie norymberskim wszyscy Niemcy zechcieli zapomniec o Tysiacletniej Rzeszy. Dzięki temu maja tam dzisiaj RFN, a nie Hitlerland-bis.

Data: 2013-06-09 15:51:29
Autor: mkarwan

Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:51b43a2a$0$1248$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Znowu robisz siebie idiotę, to nie jest odpowiedź na moje pytania

Data: 2013-06-09 16:09:02
Autor: Parvus

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kp2183$k1j$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie odpowioadam na twoje pytanie błaźnie.

Data: 2013-06-09 18:39:34
Autor: mkarwan
Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:51b48c86$2$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Więc po co zabierasz głos.
Jeśli ciebie uważają za błazna, nie musi oznaczać, że inni też są błaznami.
nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny.

Data: 2013-06-10 01:42:49
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kp2b35$a07$1usenet.news.interia.pl...
| Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości

| Więc po co zabierasz głos.

Myślisz mkarwan, że kazdy tu jest u ciebie na przesłuchaniu?

Data: 2013-06-10 17:06:45
Autor: mkarwan

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:kp35ra$ohl$1node2.news.atman.pl...

> [...]
|
| Więc po co zabierasz głos.

Myślisz mkarwan, że kazdy tu jest u ciebie na przesłuchaniu?

Robisz siebie idiotę czy nim jesteś?

Data: 2013-06-10 22:00:34
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kp4q1t$jsf$1usenet.news.interia.pl...

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |

| Robisz siebie idiotę czy nim jesteś?

Zlituj się mkarwan!
Teraz znów ja mam odpowiadać na twoje idiotyczne pytania?

Wysoki aparatczyk PZPR gościem honorowym na zjeździe Ruchu Narodowego