Wysoki rachunek za energi? - p?aci??

Data: 2011-02-12 12:50:12
Autor: Andrzej Lawa
Wysoki rachunek za energi? - p?aci??
W dniu 11.02.2011 21:00, scream pisze:
Dostałem dziś rachunek z RWE Stoen za energię elektryczną i mało nie
padłem. Kwota na fakturze za styczeń jest 2,5x wyższa niż za każdy
poprzedni miesiąc!

Obecnie zużycie jakie prognozują za styczeń przewyższa moc zainstalowanych
w lokalu odbiorników (!). Czyli - nawet gdyby wszystkie urządzenia jakie
mam w sklepie pracowały z pełną mocą przez 24h/dobę to nie byłbym w stanie
zużyć energii elektrycznej za taką kwotę. To przecież absurd. W dodatku

Na wstępie to przeczytaj jeszcze raz umowę z załącznikami i skontaktuj
się z dostawcą energii - czasami da się z nimi pogadać jak z ludźmi.

Wysoki rachunek za energi? - p?aci??