Wysokie Taury pro¶ba o rady

Data: 2010-09-10 10:18:08
Autor: Jacek Krywult
Wysokie Taury pro¶ba o rady
Witam

wybieram się w Wysokie Taury.
Czy możecie mi doradzić jakie¶ fajne schroniska, gdzie najlepiej zatrzymać się na noc.
Jakie¶ sugestie wycieczek jednodniowych i 2-3 dniowych w góry.
Bez lodowców, bez najwyższych szczytów, bez ferrat.  takie normalne chodzenie po górach
jak w Polskich warunkach.

Trzy arkusze mapy leż± przede mn± i wprost nie wiem gdzie podjechać autem i gdzie
i¶ć, aby w tych niepewnych warunkach pogodowych dobrze spędzić czas.

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Turystyka, Przyroda, Fotografia.

Data: 2010-09-10 01:37:58
Autor: Grzegorz Grupiński
Wysokie Taury pro¶ba o rady
Polecam tego typu wycieczkę na Grosser Hafner. To najdalej wysunięty
na wschód trzytysięcznik w Alpach. Dojeżdżasz płatn± drog± dolin±
Maltatal na wys. bodajże 1800 m do hotelu przy zaporze. Stamt±d do
Chaty Katowickiej (Kattowitzer Hutte, ok. 2300m) i stamt±d już
bliziutko na szczyt. Podej¶cie jest bardzo łatwe, tylko w jednym czy
dwóch miejscach na grańce jest lina, ale zestaw ferratowy
niepotrzebny. Szczyt jest piękny widokowo, cały czas widok na
lodowcowe masywy Hochalmspitze i okolic. Z parkingu i z powrotem ok.
7h. Polecam ;)

Wysokie Taury pro¶ba o rady