Wysokość obrazu dla monitorów LCD ...

Data: 2009-09-10 08:47:44
Autor: Mariusz Kruk
Wysokość obrazu dla monitorów LCD ...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Exploris"
... potrzebuję zestawienie pokazujące rozmiar aktualnie występujących monitorów LCD (w ogromnej wiekszości przeciueż panoramicznych) z podaniem ich wysokosci rzyczywistegio obrazu w pionie np. monitor 19'' będzie miał wysokośc mniejszą niż kwadratowa 17'' - nie wiem czy dobrze nakreśliułęm o co mi chodzi ale może KTOŚ z Was czytał/widział  artykuł/informacje na ten temat to będę wdzięczny ...

"Rzyczywistego"?
A poza tym, samemu policzyć nie łaska? Jeśli założymy ten sam rozmiar
punktu, obliczenia są trywialne i powinno móc porównać rozmiary
monitorów dziecko z podstawówki. Proporcje przekątnych znasz, proporcje
boków znasz, masz wszystko czego trzeba.
A jeśli interesują cię rzeczywiste rozmiary obrazów każdego
poszczególnego modelu monitora, zostaje ci przekopywanie się przez
specyfikacje producentów.

--

Wysokość obrazu dla monitorów LCD ...