Wysokość tunelu wisłostrady

Data: 2013-08-02 12:38:18
Autor: redi
Wysokość tunelu wisłostrady
Witam,

Może to głupie pytanie, proszę się nie śmiać, ale pierwszy raz będę wiózł rowery na dachu osobówki i czy zmieszczę się z nimi w tunelu wisłostrady? Oraz tak przy okazji czy z takim bagażem na dachu można jechać autostradą (A1) i czy wiążą się z tym jakieś większe koszty za przejazd?

pozdr.
Radek

Data: 2013-08-02 11:38:09
Autor: masti
Wysoko¶æ tunelu wis³ostrady
Dnia pięknego Fri, 02 Aug 2013 12:38:18 +0200 osobnik zwany redi napisał:

[...]

wystarczająca, żeby zmieścił się skład ciężarowy czyli powyżej 4.30m
na autostradzie płacisz od ilości osi nie wysokości. Zresztą policz sobie sam
http://www.autostradaa1.pl/index.php?page=kalkulator&lang=pl

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-02 15:25:32
Autor: Michał Jankowski
W dniu 02.08.2013 12:38, redi pisze:
Może to głupie pytanie, proszę się nie śmiać, ale pierwszy raz będę
wiózł rowery na dachu osobówki i czy zmieszczę się z nimi w tunelu
wisłostrady?

Tunel pikuś, ale tutaj: http://goo.gl/maps/6g8qJ to już lepiej uważać :)

   MJ

Data: 2013-08-02 13:26:36
Autor: masti
Wysoko¶æ tunelu wis³ostrady
Dnia pięknego Fri, 02 Aug 2013 15:25:32 +0200 osobnik zwany Michał
Jankowski napisał:

[...]

bez przesady przejdzie. Ale faktem jest, że jeżdżąc z rowerami trzeba o nich cały czas pamiętać, żeby np. nie wjechać do garażu :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-02 17:13:27
Autor: tck

Jankowski napisał:

[...]

bywaja miejsca gdzie streetview sie nie miesci;)
http://goo.gl/maps/YNOPM

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-08-02 17:21:29
Autor: ZIWK
Wysoko¶æ tunelu wis³ostrady
W dniu 2013-08-02 17:13, tck pisze:
is³ostrady?

Tunel piku¶, ale tutaj: http://goo.gl/maps/6g8qJ to ju¿ lepiej uwa¿aæ :)

bez przesady przejdzie. Ale faktem jest, ¿e je¿d¿±c z rowerami trzeba o
nich ca³y czas pamiêtaæ, ¿eby np. nie wjechaæ do gara¿u :)

bywaja miejsca gdzie streetview sie nie miesci;)
http://goo.gl/maps/YNOPM

Tylko to lokalny przejazd
A tutaj masz lepszy:
http://goo.gl/maps/tBm97

--
/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Wysokość tunelu wisłostrady