Wysokość podniesienia karoserii.

Data: 2017-01-04 21:50:43
Autor: Adam
Wysokość podniesienia karoserii.
W dniu 2017-01-04 o 18:55, WW pisze:
Witam

Może ktoś mi wytłumaczyć, o co w tym chodzi. Oferuje się samochody
mogące podnieść karoserie o 20 do 30 mm i ogłasza się to jako wielki
sukces. Producenci zapewniają, że to zmienia zwykły samochód w prawie
terenowy.
Moim zdaniem te 2 czy nawet 3 centymetry nic nie zmieniają!
Dlaczego nie stosuje się podniesienia np.o 20 czy nawet 30 cm? Wtedy np.

Range Rovera wymyśliłeś ;)

Nawet mój były dziadek Subaru Legacy podnosił kilkanaście cm.
Citroen chyba MX czy XM też sporo podnosił.

(...)

--
Pozdrawiam.

Adam