Wysokość rabatów na nowe VW

Data: 2010-02-09 08:49:47
Autor: Przemek V
Wysokość rabatów na nowe VW
Jaki rabat można wycisnąć u dealera VW przy aucie do produkcji na
które wiem, że generalnie w PL i w Europie jest duży popyt i od
niedawna jest na rynku? Gołe auto to ok. 140 tys zł i dodatki za ok.
25 tys zł. (wszystko brutto).  Auto kupowane jest przez firmę
leasingową, która powinna mieć sporą siłę przetargową a flota
kupującego raczej mała i ograniczone szanse na kupno kolejnych VW.

Nie interesują mnie doświadczenia z innych marek tylko VW bo polityka
jest różna. Citroen i Ford dają ogromne rabaty, Toyota i Kia
praktycznie żadne albo minimalne. Jak jest w VW nie wiem.

Data: 2010-02-10 08:44:42
Autor: Pan Piskorz
Wysokość rabatów na nowe VW
Jaki rabat można wycisnąć u dealera VW przy aucie do produkcji na

Trudno powiedzieć. W 2008 dawali dość duże.
Warto iść porozmawiać, skonfigurować sobie auto i spytać za ile będą skłonni takie sprzedać.
P.

Data: 2010-02-10 21:58:19
Autor: Przemek V
Wysokość rabatów na nowe VW

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hkto59$k42$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tyle to wiem ale skąd wiedzieć gdzie jest ich granica bólu? ;) Podobno coś się zmieniło w 2010 i nie są tak skorzy do rabatów jak kiedyś ale może to być ściema, stąd pytanie. Ale dzięki za odpowiedź.

Wysokość rabatów na nowe VW