Wyspa dinozaura 2 - odradzam

Data: 2009-03-16 10:03:31
Autor: qlphon
Wyspa dinozaura 2 - odradzam
byłem wczoraj z dziećmi...
chciałem im zrobić frajdę ale tylko je wynudziłem i wystraszyłem

dla dzieci film mało zrozumiały, parę śmiesznych, płytkich gagów
na początku a potem sporo przemocy i scen których dzieci się boją

dla dorosłych... co kto lubi... ale chyba szkoda czasu
niektóre sceny bardzo ładnie dopracowane technicznie
ale to chyba za mało...

Data: 2009-03-20 17:36:53
Autor: Przemek Budzyński
Wyspa dinozaura 2 - odradzam
qlphon <qlphon@poczta.fm> napisał(a):
byłem wczoraj z dziećmi...
chciałem im zrobić frajdę ale tylko je wynudziłem i wystraszyłem

dla ciut starszych dzieci polecam "Tajemnicę rajskiego wzgórza".

--

Wyspa dinozaura 2 - odradzam