Wyspy Kanaryjskie: Gran Canaria, Teneryfa, Gomera

Data: 2014-06-03 01:57:09
Autor: Franz
Wyspy Kanaryjskie: Gran Canaria, Teneryfa, Gomera
Hejjj!

Dla tych, którzy lubią poczytać.
Ukończyłem relację z wypadu na Wyspy Kanaryjskie (wypad sprzed paru lat).
Na razie zamieszczona jest (bogato przy tym ilustrowana fotkami) w formie odcinkowej pod adresem:
http://www.cro.pl/wyspy-kanaryjskie-t30247.html

Wypad miał charakter ogólno-turystyczny, zawierał jednak również kilka spacerów w terenie górskim.
Wszystko jest w spisie treści na pierwszej stronie, jednak dla ułatwienia zebrałem poniżej niektóre spacery:
http://www.cro.pl/forum/viewtopic.php?p=683151#683151 - Roque Bentaiga
http://www.cro.pl/forum/viewtopic.php?p=698232#702287 - Roque Nublo
http://www.cro.pl/forum/viewtopic.php?p=821252#821253 - Camino Real de Tamadaba
http://www.cro.pl/forum/viewtopic.php?p=851745 - wąwóz Masca

Po dokonaniu ostatecznej korekty zamieszczę relację również na swojej stronce, chociaż to jeszcze trochę potrwa.
--
Pozdrawiam,
Franz

Wyspy Kanaryjskie: Gran Canaria, Teneryfa, Gomera