Wyspy Kanaryjskie na MTB

Data: 2012-02-04 07:36:21
Autor: Wilk
Wyspy Kanaryjskie na MTB
Zapraszam na relację z wyprawy Marcina i mojej na Wyspy Kanaryjskie. W
te mroźne dni miło się będzie na chwilę przenieść w krainę wiecznej
wiosny  ;)

A tereny na jazdę rowerem MTB są tam doskonałe; widokowo rejon bardzo
urozmaicony, są wyspy pustynne, są i wspaniałe górskie masywy niczym
nie ustępujące Alpom; no i do tego masa ciekawych tras na rower
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl/kanary/kanary.html
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-02-07 10:07:32
Autor: Alfer_z_pracy
Wyspy Kanaryjskie na MTB
Wilk napisał:
Zapraszam na relację z wyprawy Marcina i mojej na Wyspy Kanaryjskie.

https://picasaweb.google.com/112049258709272112752/WyspyKanaryjskie2012#5705220442121291042

Dziękuję za uznanie ;-) W przypadku wizyty na pozostałych wyspach z pewnością również skorzystam z Twoich śladów.

A.

P.S. Dwukrotnie użycie nazwy "Lazares" to literówka czy jakiś lokalny wariant nazwy tej mieściny?

Data: 2012-02-07 08:51:55
Autor: Wilk
Wyspy Kanaryjskie na MTB
On 7 Lut, 10:07, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Dziękuję za uznanie ;-)

Podobały mi się te Twoje trasy, bardzo przyjemne w jeździe, a sam
wiesz, że ślad GPS w terenie bardzo ułatwia nawigację; do tego dało
się je połączyć w sensowną trasę na południe. Na Fuertę nie miałem tak
dużo czasu, więc południową część wyspy przejechałem szosą, przydałby
się jeden dzień więcej; zastanawiałem się czy nie spróbować jazdy
zachodnim wybrzeżem terenem, ale mapy nie były w tym temacie za
precyzyjne, więc nie zaryzykowałem bojąc się, że utknę gdzieś na
trasie i nie wyrobię się na prom.

W przypadku wizyty na pozostałych wyspach z
pewnością również skorzystam z Twoich śladów.

Polecam się. A z pewnością te inne też warto zobaczyć, bo w skrócie -
każda jest inna, na każdej wiele ciekawego; przejeżdżając przez 4 w
ciągu jednej wyprawy - miałem trasę niesłychanie urozmaiconą; jednak
najwyżej stawiam Gran Canarię z jej niesamowitymi krajobrazami

P.S. Dwukrotnie użycie nazwy "Lazares" to literówka czy jakiś lokalny
wariant nazwy tej mieściny?

Zwykły błąd, poprawiłem już.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-02-08 06:40:15
Autor: Titus Atomicus
Wyspy Kanaryjskie na MTB
In article <94099dd7-abe4-4e70-bab3-c77f2282299c@h3g2000yqe.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

[...]

Zieeew.
Znowu zajrzalem, z nadzieja, ze moze kol. Wilk sie jakos rozwija.
A tu to zwykle. Kilkaset wyjatkowo nieciekawych zdjec z pretensjonalnymi podpisami.
:-(

TA

Data: 2012-02-08 11:45:46
Autor: Wilk
Wyspy Kanaryjskie na MTB
On 8 Lut, 06:40, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

Bardzo Ci dziękuję za tak rzeczową i merytoryczną ocenę mojej wyprawy!
A robię to ze szczerym sercem, bez cienia ironii - bo się założyłem z
kolegą, że tego typu komentarz z Twojej strony tu padnie. On w Ciebie
uwierzył, dał się nabrać na dłuższe milczenie, ja natomiast byłem
zdania że te nowe pigułki, które bierzesz na długo nie wystarczą. No i
wygrałem pół litra!
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-02-08 21:02:37
Autor: Titus Atomicus
Wyspy Kanaryjskie na MTB
In article <962094e9-b8bd-4f1f-8f93-2899dc9168f3@j14g2000vba.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

uwierzył, dał się nabrać na dłuższe milczenie, ja natomiast byłem
zdania że te nowe pigułki, które bierzesz na długo nie wystarczą. No i

Gratuluje wygranej. Zawsze mozesz na mnie liczyc. Czy ten kolega to Troll Ignacy?

TA

Data: 2012-02-08 20:37:49
Autor: Ignac
Wyspy Kanaryjskie na MTB
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Gratuluje wygranej. Zawsze mozesz na mnie liczyc. Czy ten kolega to Troll Ignacy?

  ... to mi się podoba tak trzymaj...chętnie bym sobie obejrzał tą
  wyprawę do Sudanu czekam na link już kilka "miechów" i nic...
  doczekam się?

  Ignac

Data: 2012-02-09 02:20:03
Autor: Titus Atomicus
Wyspy Kanaryjskie na MTB
In article <jgumes$bp3$1@inews.gazeta.pl>,
 " Ignac" <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > Gratuluje wygranej. Zawsze mozesz na mnie liczyc. Czy ten kolega to > Troll Ignacy?

O, uderz w stol...

  ... to mi się podoba tak trzymaj...chętnie bym sobie obejrzał tą
  wyprawę do Sudanu czekam na link już kilka "miechów" i nic...
  doczekam się?

Nie, link jest tajny.
To mile z twojej strony, ale obawiam sie ze zaczalbys za mna chodzic. Jak teraz za Wilkiem. Z tym swoim 'lubu-dubu, lubu-dubu. Niech zyje nam prezes naszego klubu'.
Poza tym nie podoba mie sie, ze jestes tak niestaly w uczuciach. Ogladales 'Sluge dwoch panow'?
No nic. Dokrecam KFa.

TA

Data: 2012-02-09 09:49:32
Autor: Ignac
Wyspy Kanaryjskie na MTB
> [...]

>   ... to mi się podoba tak trzymaj...chętnie bym sobie obejrzał tą
>   wyprawę do Sudanu czekam na link już kilka "miechów" i nic...
   czyli jednak coś do ukracia masz..ale czekam cierpliwie

To mile z twojej strony, ale obawiam sie ze zaczalbys za mna chodzic. Jak teraz za Wilkiem. Z tym swoim 'lubu-dubu, lubu-dubu.

  przykro mi że muszę Cię rozczarować ale Ty nie jesteś w moim guście

Poza tym nie podoba mie sie, ze jestes tak niestaly w uczuciach.

  Ja niestały...z jednakową siłą jestem za a nawet przeciw czyli   matematyczny constans

No nic. Dokrecam KFa.
   Titus nie rób mi tego wiesz przecież że jestem Twoim najlepszym
  przyjacielem
      Oj Titusie oj więcej luzu...ale widzę już swiatełko w tunelu

  Ignac --

Data: 2012-02-09 01:15:17
Autor: garym
Wyspy Kanaryjskie na MTB
W dniu 2012-02-08 06:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Zieeew.
Znowu zajrzalem, z nadzieja, ze moze kol. Wilk sie jakos rozwija.
A tu to zwykle. Kilkaset wyjatkowo nieciekawych zdjec z pretensjonalnymi
podpisami.

to po co przeglądasz?

Wilk nie przejmuj się tym marudą. Aż się dziwię że nie masz go jeszcze killfile'u

pozdr

Data: 2012-02-09 02:16:08
Autor: Titus Atomicus
Wyspy Kanaryjskie na MTB
In article <jgv36v$430$1@node2.news.atman.pl>,
 garym <garym&do_wyciecia&@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> Znowu zajrzalem, z nadzieja, ze moze kol. Wilk sie jakos rozwija.
> A tu to zwykle. Kilkaset wyjatkowo nieciekawych zdjec z pretensjonalnymi

to po co przeglądasz?

Po to, zebym mogl dokonac oceny.
To chyba proste.

Wilk nie przejmuj się tym marudą. Aż się dziwię że nie masz go jeszcze killfile'u

E, ja tu jestem od KF.
Spadaj.

TA

Data: 2012-02-09 10:42:49
Autor: whitey
Wyspy Kanaryjskie na MTB
On 09/02/12 00:15, garym wrote:
Aż się dziwię że nie masz go jeszcze killfile'u

Wlasnie. Czy kolega Wilk nie moze sobie KF'a skonfigurowac, tylko musi
innym wyciagac kal z misternie skonfigurowanych filtrow?
;-)

--
whitey

Data: 2012-02-10 00:06:55
Autor: szaman (Baker)
Wyspy Kanaryjskie na MTB
On 02/09/2012 11:42 AM, whitey wrote::
On 09/02/12 00:15, garym wrote:
Aż się dziwię że nie masz go jeszcze killfile'u

Wlasnie. Czy kolega Wilk nie moze sobie KF'a skonfigurowac, tylko musi
innym wyciagac kal z misternie skonfigurowanych filtrow?
;-)

precl z filtrami nudnym by był....

sz

Data: 2012-02-10 11:05:03
Autor: ...::QRT::...
Wyspy Kanaryjskie na MTB

 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

[...]

A może tak dla odmiany być sam coś sensownego napisał, pokazał?  Bo mam wrażenie iż zarówno tutaj jak i np. na pl.rec.foto.cyfrowa to twoim
ulubionym zajęciem jest jęczenie.

Wyspy Kanaryjskie na MTB