Wystąpienia pracowników tajnych służb do TM budzą zdziwienie - czyżby ?

Data: 2010-07-25 10:32:44
Autor: WW
Wystąpienia pracowników tajnych służb do TM budzą zdziwienie - czyżby ?
Witam

Widziałem w TV "powszechne" wyrazy potępienia, jak to byli pracownicy tajnych służb podle postępują, skarżąc Polskę do Trybunału Międzynarodowego.

Przy okazji przypomniałem sobie, jak to obecni "genetyczni patrioci" skarżyli ta sama Polskę o odszkodowania za "straszliwe cierpienia" internowania.

I jakoś mi tak niewyraźnie. :-(

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-07-25 10:37:21
Autor: u2
Wyst±pienia pracowników tajnych s³u¿b do TM budz± zdziwienie - czy¿by ?
W dniu 2010-07-25 10:32, WW pisze:
Widzia³em w TV "powszechne" wyrazy potêpienia, jak to byli pracownicy
tajnych s³u¿b podle postêpuj±, skar¿±c Polskê do Trybuna³u
Miêdzynarodowego.

Pewnie ogl±da³e¶ to co ja. Ka¿dy ma prawo z³o¿yæ skargê do TM. Mleko siê
rozla³o i trzeba by³o siê liczyæ z tym, kiedy zabra³o siê emki n.p. dla
s³u¿by wiêziennej z PRLu.

Data: 2010-07-25 15:18:19
Autor: bolek
Wyst±pienia pracowników tajnych s³u¿b do TM budz± zdziwienie - czy¿by ?

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c4bf7c3$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A to oznacza tylko jedno - beznadziejne pañstwo w którym obywatele
nie mog± wyegzekwowaæ prawa, którejest tworzone pod potrzeby sitwy.

bolek

Data: 2010-07-26 01:27:06
Autor: Antenka
On 25 Lip, 15:18, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:4c4bf7c3$0$2597$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

A to oznacza tylko jedno - beznadziejne pañstwo w którym obywatele
nie mog± wyegzekwowaæ prawa, którejest tworzone pod potrzeby sitwy.

TOTALITARYZM

Antenka

Data: 2010-07-26 11:13:30
Autor: WW
Wystąpienia pracowników tajnych słu żb do TM budzą zdziwienie - czyżby ?
W dniu 2010-07-26 10:27, Antenka pisze:

TOTALITARYZM

Antenka

A miaÅ‚o być tak piÄ™knie a wyszÅ‚o jak zawsze.  :-(

Data: 2010-07-25 15:02:54
Autor: mkarwan
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c4bf6ad$0$17098$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś byłym esbekiem?

Data: 2010-07-26 08:22:01
Autor: WW
W dniu 2010-07-25 15:02, mkarwan pisze:
[...]

Nie, ale legalistÄ….
Jak widzę powrót do stalinowskich zasad odpowiedzialności zbiorowej, to zaczynam się niepokoić.

Data: 2010-07-27 16:37:50
Autor: Pa.pa5merf
Órzytkownik "WW" napisał:
[...]

Nie, ale legalistą. Jak widzę powrót do stalinowskich zasad
odpowiedzialności zbiorowej, to zaczynam się niepokoić.

wybacz, ale jak siÄ™ fszystkie SBeki solidarnie kryjÄ… i fspierajÄ… to i
odpowiedzialność tesz ponoszą zbiorowo, widzisz jakiś problem?:O)

Data: 2010-07-27 16:56:29
Autor: brat_olin
Wystapienia pracowników tajnych sluzb do TM budza zdziwienie - czyzby ?
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote

Przy okazji przypomnialem sobie, jak to obecni "genetyczni patrioci" skarzyli ta sama Polske o odszkodowania za "straszliwe cierpienia" internowania. I jakos mi tak niewyraznie. :-(

Ilu z tych "genetycznych" skladajacych o odszkodowanie jest w PiSie,
a ilu w koalicji strachu?

--
Smart questions to stupid answers

Wystąpienia pracowników tajnych służb do TM budzą zdziwienie - czyżby ?