Wystąpienia pracowników tajnych służb do TM budzą zdziwienie - czyżby ?

Data: 2010-07-25 10:37:21
Autor: u2
Wystąpienia pracowników tajnych służb do TM budzą zdziwienie - czyżby ?
W dniu 2010-07-25 10:32, WW pisze:
Widziałem w TV "powszechne" wyrazy potępienia, jak to byli pracownicy
tajnych służb podle postępują, skarżąc Polskę do Trybunału
Międzynarodowego.

Pewnie oglądałeś to co ja. Każdy ma prawo złożyć skargę do TM. Mleko się
rozlało i trzeba było się liczyć z tym, kiedy zabrało się emki n.p. dla
służby więziennej z PRLu.

Data: 2010-07-25 15:18:19
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c4bf7c3$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A to oznacza tylko jedno - beznadziejne państwo w którym obywatele
nie mogą wyegzekwować prawa, którejest tworzone pod potrzeby sitwy.

bolek

Data: 2010-07-26 01:27:06
Autor: Antenka
On 25 Lip, 15:18, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4c4bf7c3$0$2597$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

A to oznacza tylko jedno - beznadziejne państwo w którym obywatele
nie mogą wyegzekwować prawa, którejest tworzone pod potrzeby sitwy.

TOTALITARYZM

Antenka

Data: 2010-07-26 11:13:30
Autor: WW
Wystąpienia pracowników tajnych słu żb do TM budzą zdziwienie - czyżby ?
W dniu 2010-07-26 10:27, Antenka pisze:

TOTALITARYZM

Antenka

A miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze.  :-(

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Wystąpienia pracowników tajnych służb do TM budzą zdziwienie - czyżby ?