Wystąpienie Artura Zawiszy...

Data: 2013-06-09 20:15:06
Autor: abc
Wystąpienie Artura Zawiszy...
.... na Kongresie Ruchu Narodowego:

NASZYM DOMEM WIELKA POLSKA

Naszym dziedzictwem jest Polska Piastów i Jagiellonów, państwo rozciągające
się od Bałtyku na północy i Odry na zachodzie po Tatry na południu i Kresy
na wschodzie, budowane w celu ochrony, rozwoju i wielkości narodu polskiego.

Polska była przez wieki wielka nie tylko terytorium, ale i siłą ducha,
stając się antemurale Christianitatis (przedmurzem Chrześcijaństwa), broniąc
całej Europy przed najazdami obcych cywilizacji, jak przed Tatarami w wieku
XIII i przed Turkami w wieku XVII, której to wiktorii wiedeńskiej króla Jana
III Sobieskiego obchodzimy 330-lecie.

W wieku XX Polska odrodziła się dzięki sile zorganizowanego narodu
działającego w myśl drogowskazów geopolitycznych postawionych przez Romana
Dmowskiego podpisującego w imieniu wolnej Polski Traktat Wersalski, który
dawał Polsce niepodległość tak, jak w XXI wieku Traktat Lizboński tę
niepodległość podważał.

Polska stała się ofiarą bałwochwalczych Niemiec i bezbożnych Sowietów,
wspieranych przez międzynarodówkę wrogów polskości rozsianych, często pod
różnymi przybranymi nazwiskami, wśród krajów atlantyckich - dzisiaj musimy
wyciągnąć naukę z bezradności tamtego czasu prowadzącej do niewoli.

Naszym domem jest Wielka Polska, silne państwo dumnego środkowoeuropejskiego
narodu, który nigdy nie zgodzi się na poddaństwo wobec wschodu albo wobec
zachodu.

Tak, jak wyszliśmy z komunistycznego Układu Warszawskiego, tak wypowiemy
unijny Traktat Lizboński - Ruch Narodowy przyrzeka wypowiedzieć traktat
podpisany przez prezydenta Kaczyńskiego i skierowany do głosowania przez
premiera Tuska, a odbierający suwerenność Rzeczypospolitej Polskiej.

Jesteśmy częścią Europejskiego Obszaru Gospodarczego, który zapewnia nam
wolny handel; jesteśmy członkami NATO, które inaczej niż Unia może
uzupełniać polski potencjał obronny; zaś w Unii możemy być tylko wtedy,
gdyby zaakceptowała traktat re-patriacyjny odbierający władzę strukturom
federalnym i przywracający władzę stolicom państw narodowych - w przeciwnym
razie postawimy na ostrzu noża sprawę polskiej obecności w Unii!

Nam nie jest potrzebna Unia biurokratyczna, która swoimi socjalistycznymi
procedurami spowodowała, że od czasu akcesji liczba urzędników w Polsce
zwiększyła się o 70 tys. osób (czyli do blisko pół miliona w dużej mierze
darmozjadów).

Ściągniemy z gmachów publicznych bezprawnie wieszane unijne flagi nie tylko
pod osłoną nocy, jak robili to w Dzień Flagi Rzeczypospolitej nasi dzielni
koledzy narodowcy, ale za dnia: oficjalnie i bezpowrotnie, raz na zawsze. W
Polsce powiewać będzie tylko biało-czerwona!

Nie pokłonimy się unijnemu bękartowi, jakim jest wspólna waluta euro
zabezpieczająca przewagę możnych krajów starej Unii nad gospodarkami
biedniejszych krajów południa i wschodu oraz krytykowana przez poważnych
ekonomistów i wychwalana przez okupujących Brukselę, jak to mówił Jan-Marie
Le Pen, federastów.

Zachowamy polskiego złotego jako walutę narodową po wsze czasy, aby służyła
ona rozwojowi gospodarstwa narodowego i ratowała przed neokolonizacją
gospodarczą wywłaszczającą Polaków i czyniącą z nas pariasów skazanych na
żebry u cudzej klamki. Złotego obronimy!

Więcej http://ruchnarodowy.net/?p=266

Data: 2013-06-09 23:14:24
Autor: Janek Wlodak

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:51b4c63b$0$1254$65785112news.neostrada.pl...
... na Kongresie Ruchu Narodowego:

Ja pierdolę, ale czubek!!! Pewnie twój kolega, abecadło?

Data: 2013-06-10 02:12:19
Autor: jr

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| stając się antemurale Christianitatis (przedmurzem Chrześcijaństwa), broniąc
| całej Europy przed najazdami obcych cywilizacji

Najbardziej 'broniliśmy Europy' pod Grunwaldem. Przy pomocy poganskich Żmudzinów, ruskich schizmatyków i muzułmańskich Tatarów.

, jak przed Tatarami w wieku
| XIII i przed Turkami w wieku XVII, której to wiktorii wiedeńskiej króla Jana
| III Sobieskiego obchodzimy 330-lecie.

Co nam dała ta usrana 'wiktoria'? Po grunwaldzkim zwyciestwie wyroslismy na jedną z potęg ówczesnego świata. Po pokonaniu Turków pod Wiedniem, na potęgi wyrośli ich śmiertelni wrogowie, czyli nasi późniejsi zaborcy.
Generalnie nigdy nie było żadnego pożytku z naszej krwawicy w imię Europy. Nie wciskaj nam tego kitu abc.

Wystąpienie Artura Zawiszy...