Wystarczy!!!!

Data: 2017-07-19 07:24:28
Autor: Bene Natus
Wystarczy!!!!
Miarka się przebrała właścicielu kota! Opieprzcie się od naszej Polski!

CL

Data: 2017-07-19 03:03:42
Autor: Bytomir Kwasigroch
Wystarczy!!!!
użytkownik Bene Natus napisał:
Miarka się przebrała właścicielu kota! Opieprzcie się od naszej Polski!

Nie trza było wsadzać flagi w gówno:)
http://e.pardon.pl/pa25/33c8a5f0001a83cc47f48286

Nie trza było podstawiać TW Matki w kwietniu 2010r.
Nie trza było podpalać ruskiej budki:)
Nie trza było wsadzać Kiliana do spółki tylko dla odprawy kilku mln.

Mieliśta chamy złoty róg, a ostały się tylko niusłiki i tefaueny:)

Ciągnieta tera flagę http://www.gdansk.pl/download/2016-01/68455.jpg
tera to jest za późno:)

Data: 2017-07-19 12:10:38
Autor: Bene Natus
Wystarczy!!!!
pajac "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:b2a4646c-e3ea-4635-9459-9d0bfa73749cgooglegroups.com...
[...]

Gówno mnie to wszystko obchodzi. Ta Polska jest nasza, a nie leśnych dziadków. Ich jest PRL! Niech sobie wzajemnie poprzegryzają gardła! Chcesz to możesz im dupe lizać!

CL

Data: 2017-07-19 13:37:04
Autor: boukun
Wystarczy!!!!
Użytkownik "Bene Natus"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wasza Ubeckie nasienia, to ona już nigdy nie będzie, dzięki kaczorowi :))))))))))))))))

boukun

Data: 2017-07-19 16:11:12
Autor: Bene Natus
Wystarczy!!!!
przygłup komuszy "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:okng90$r3b$1gioia.aioe.org...
Wasza Ubeckie nasienia, to ona już nigdy nie będzie, dzięki kaczorowi :))))))))))))))))

Skończysz jak on.

CL

Data: 2017-07-20 12:43:39
Autor: LeoTar Gnostyk
Wystarczy!!!!
Bene Natus pisze:
[...]

Albo ty,  razem ze swoją POwską & consortes bandą, skończysz jak Caucescu.

--
LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju - Piotr Kropotkinbegin:vcard
fn;quoted-printable:W=C5=82adys=C5=82aw Tarnawski
n;quoted-printable:Tarnawski;W=C5=82adys=C5=82aw
org:Sunrise Services;R&D, analyst/therapist
adr;quoted-printable:;;Ostrowina 21;Ole=C5=9Bnica;Lower Silesia;56-00;Poland
email;internet:leotar@leotar.net
title:Founder/Owner
tel;work:+48797692475
tel;home:+48661294908
tel;cell:+48728919244
url:www.leotar.net
version:2.1
end:vcard

Data: 2017-07-20 13:07:36
Autor: Bene Natus UBywatel
Wystarczy!!!!
psychol "LeoTar Gnostyk" <leotar@leotar.net> napisał w wiadomości news:okq1gs$kih$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Bene Natus pisze:
[...]

Módl się by lobotomia ci pomogła ty psycholu. ;-)

CL

Data: 2017-07-19 08:28:32
Autor: boukun
Wystarczy!!!!
Użytkownik "Bene Natus"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Miarka się przebrała właścicielu kota! Opieprzcie się od naszej Polski!

CL
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wy ubeckie nasienia musicie być wyrugowani z naszego kraju i polityki i tylko Kaczyński jest tego gwarantem!

boukun

Data: 2017-07-19 00:06:29
Autor: japanizer
Wystarczy!!!!
On Wednesday, July 19, 2017 at 3:28:33 PM UTC+9, boukun wrote:
[...]

Kaczyński jest gwarantem rozpierdzielenia Polski.

Kaczyński jest jak Targowica - skłócić Polskę wewnętrzenie, skłócić Polskę z sąsiadami, oddać władzę i pieniądze Kościołowi Katolickiemu... A po kilku latach Targowica i rozbiory.

Swoje fobie leczy się u lekarzy specjalistów, nie kosztem rozwalenia kraju!

Data: 2017-07-19 09:28:46
Autor: boukun
Wystarczy!!!!
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Okrągły Stół to była UBecko SBecka zagrywka uwłaszczenia się nomenklatury na majątku Polaków wypracowanym przez 40 lat PRLu, takich ludzi jak HGW i POwsko Nowoczesnych potomków żydokomuny.

Kaczyński jest jedynym gwarantem, że majątek Polaków skradziony przez was ubeckie nasienia, wróci do Polaków,,,, Stąd stale wasz kwik i podżeganie prymitywne ludu do wyjścia na ulice...

boukun

Data: 2017-07-19 09:39:07
Autor: Bene Natus
Wystarczy!!!!
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Okrągły Stół to była UBecko SBecka zagrywka uwłaszczenia się nomenklatury
na majątku Polaków wypracowanym przez 40 lat PRLu, takich ludzi jak HGW i
POwsko Nowoczesnych potomków żydokomuny.

Pooglądaj sobie świniopasie swego "gwaranta".

http://tinyurl.com/y79t6lrs

A tu pocztaj sobie co mówił Abel zanim załatwił go Kain.

http://www.newsweek.pl/wiedza/historia/lech-kaczynski-- okragly-stol-byl-konieczny,36166,1,1.html

CL

Data: 2017-07-19 09:52:36
Autor: boukun
Wystarczy!!!!
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Chcielibyście dalej kraść i gnębić polski naród, a tu na przeszkodzie stoi Kaczyński!
Nie może być miłosierdzia dla ubeckich nasion!

boukun

Data: 2017-07-19 00:57:37
Autor: japanizer
Wystarczy!!!!
On Wednesday, July 19, 2017 at 4:52:37 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Chcielibyście dalej kraść i gnębić polski naród, a tu na przeszkodzie stoi Kaczyński!
Nie może być miłosierdzia dla ubeckich nasion!

SKOK: 5 mld zł ukradzione przez PiS

Amber Gold: 800 mln zł; teraz jak wyszły powiązania tej piramidy ze SKOKami i z PiS, to i o komisji przycichło!

Złodzieje!

Data: 2017-07-19 10:07:48
Autor: boukun
Wystarczy!!!!
> [...]

Amber Gold: 800 mln zł; teraz jak wyszły powiązania tej piramidy ze SKOKami i z PiS, to i o komisji przycichło!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wy ubecki nasienia bronicie nomenklatury i uwłaszczenia się na upodlonym narodzie Polski. Mamy to jak na dłoni, podczas każdej debat w sejmie i zadymiarzy KODziarzy przed sejmem!

boukun

Data: 2017-07-19 19:28:08
Autor: Wiesiaczek
Wystarczy!!!!
W dniu 19.07.2017 o 09:06, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Nie, zebym był za Kaczyńskim, ale po 1989 roku z jakim krajem żyliśmy w przyjaźni?
Kiedy podpisano konkordat?
Kiedy Polacy zostali podzieleni?

A rozbiory już się odbyły, o czym może jeszcze nie wiesz. W każdym razie już jest po grzybach.

--
Wiesiaczek (dziś z tych Tych)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-07-19 10:43:57
Autor: japanizer
Wystarczy!!!!
On Thursday, July 20, 2017 at 2:28:09 AM UTC+9, Wiesiaczek wrote:

Nie, zebym był za Kaczyńskim, ale po 1989 roku z jakim krajem żyliśmy w przyjaźni?

Z sąsiadów - na pewno Czechy/Słowacja (jak już się podzieliły), Niemcy, Litwa (jak stała się krajem). Z Rosją - czasem lepiej, czasem gorzej, ale z reguły lepiej.

Kiedy podpisano konkordat?

?

Kiedy Polacy zostali podzieleni?

Za pierwszych rządów PiS, ale te szybko przeszły. A teraz już totalnie. Po wojnie, po 1989, a być może nigdy wcześniej nie było takiego pęknięcia w narodzie.

A rozbiory już się odbyły, o czym może jeszcze nie wiesz. W każdym razie już jest po grzybach.

Rozbiory po 1989? Coś przegapiłem?

Data: 2017-07-19 20:22:09
Autor: Wiesiaczek
Wystarczy!!!!
W dniu 19.07.2017 o 19:43, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

To chyba nigdy nie byłeś w Czechosłowacji lub w Czechach.

Kiedy podpisano konkordat?

?

AWS to zrobił nocą.

Kiedy Polacy zostali podzieleni?

Za pierwszych rządów PiS, ale te szybko przeszły. A teraz już totalnie. Po wojnie, po 1989, a być może nigdy wcześniej nie było takiego pęknięcia w narodzie.

Nie przypominam sobie żadnych podziałów w czasach PRL-u.
Natomiast 1989 rok był początkiem planowanego podziału Polaków.
Kto planował? Kombinuj...

A rozbiory już się odbyły, o czym może jeszcze nie wiesz. W każdym razie
już jest po grzybach.

Rozbiory po 1989? Coś przegapiłem?

Masz rację: Przegapiłeś.

Ale podpowiem z dobrego serca: Wiesz może, co się stało z polską armią i jaką siłę stanowi obecnie nasze wojsko?

Kto jest właścicielem kluczowych fabryk w Polsce?
Banków? Cukrowni? Gorzelni?
Jak "rozwinęło" się rolnictwo w Polsce po 1989roku?

Potrzebujesz więcej podpowiedzi? Chętnie podrzucę.

Data: 2017-07-19 11:36:17
Autor: japanizer
Wystarczy!!!!
On Thursday, July 20, 2017 at 3:22:10 AM UTC+9, Wiesiaczek wrote:

To chyba nigdy nie byłeś w Czechosłowacji lub w Czechach.

Byłem wielokrotnie, nawet jakiś czas tam mieszkałem.

Oczywiście jak ktoś zachowuje się jak buc, to tak samo będzie traktowany (i na odwrót) - ale ta reguła sprawdza się w każdym kraju. Minister San Escobar również nie zna tej reguły.

AWS to zrobił nocą.

A jaki to ma związek z tematem? Kiedy było ostatnie zaćmienie Księżyca nad Polską?

Nie przypominam sobie żadnych podziałów w czasach PRL-u.

Naprawdę? O strajkach i stanie wojennym też nie słyszałeś? No to rzeczywiście musisz być resortowym dzieckiem PiS.

> [...]

Ale podpowiem z dobrego serca: Wiesz może, co się stało z polską armią i jaką siłę stanowi obecnie nasze wojsko?

Po zrobienu w niej burdelu przez Macierewicza?

Czy w zderzeniu z rosyjską bombą atomową? W obu przypadkach wygląda dość blado.

I wbrew pozorom dużo lepszym gwarantem naszych granic jest jedna amerykańska fabryka czy centrum logistyczne Amazona niż batalia czołgów z psychopatą na stanowisku Ministra Obrony.

Kto jest właścicielem kluczowych fabryk w Polsce?

Skarb Państwa (Orleny, Lotosy, PGNiG, Azoty, Puławy - tak, to są największe fabryki w Polsce).

Banków?

Skarb Państwa.

Cukrowni?

Skarb Państwa.

Gorzelni?

Nie wiem, wóda to trunek meneli.

Jak "rozwinęło" się rolnictwo w Polsce po 1989roku?

Doskonale.

http://www.arr.gov.pl/data/00167/polski_handel_zagraniczny_w_3_kw_2016.pdf

Potrzebujesz więcej podpowiedzi? Chętnie podrzucę.

Jak na razie w 90% twoich wypowiedzi strzelasz we własną stopę.

Data: 2017-07-19 21:10:56
Autor: boukun
Wystarczy!!!!
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Naprawdę? O strajkach i stanie wojennym też nie słyszałeś?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Stan wojenny to wasz ojciec chrzestny wprowadził, na zamówienie Bolka i Geremka, żebyście mogli POtem w 1989 roku nieskrępowanie i bez niezależnej opozycji Polskę rozkraść i wyprzedać.... :)))))))))))))))))))

boukun

Data: 2017-07-19 12:15:16
Autor: japanizer
Wystarczy!!!!
On Thursday, July 20, 2017 at 4:10:58 AM UTC+9, boukun wrote:
[...]

Coś ci się jak zwykle po***ało - tu o bliskim współpracowniku Kaczyńskiego:

  W stanie wojennym był autorem aktu oskarżenia przeciwko działaczowi opozycji   Antoniemu Pikulowi, oskarżonemu o kolportaż wydawnictw drugiego obiegu.

  Piotrowicz otrzymał medal za zasługi dla władz podczas stanu wojennego.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Piotrowicz_(polityk)

Hipokryci z PiS!

Data: 2017-07-19 23:19:28
Autor: Presidente de San Escobar
Wystarczy!!!!
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> Jak "rozwinęło" się rolnictwo w Polsce po 1989roku?

Doskonale.

http://www.arr.gov.pl/data/00167/polski_handel_zagraniczny_w_3_kw_2016.pdf

Wiesiaczek przeorany i zaorany :DDDDDDDDDDD
Pewnie też się szprycował pseudo-patriotycznymi szmatławcami :DDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-20 07:22:18
Autor: Wiesiaczek
Wystarczy!!!!
W dniu 19.07.2017 o 23:19, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Sranie w banie.
Obszar zasiewów zdecydowanie zmniejszył się p[o 1989 roku, a rolnicy w znacznej mierze żyją z dopłat EU.
To nie jest rolnictwo tylko życie na łasce UE.
Ona wyznacza limity upraw i hodowli po to, żeby im nie robić konkurencji.
Za to w statystykach ładnie się to ujmie i polactwo jest hapy.

Data: 2017-07-19 22:36:28
Autor: japanizer
Wystarczy!!!!
On Thursday, July 20, 2017 at 2:22:20 PM UTC+9, Wiesiaczek wrote:

> Pewnie też się szprycował pseudo-patriotycznymi szmatławcami :DDDDDDD

Sranie w banie.
Obszar zasiewów zdecydowanie zmniejszył się p[o 1989 roku

I mimo to eksport rolnospożywczy od 1989 wzrósł kilkadziesiąt razy? Cuda jakieś -- albo po prostu za twojej ukochanej komuny to rolnictwo było skrajnie niewydajne.

a rolnicy w znacznej mierze żyją z dopłat EU.

Ale zła ta Unia! Należy z niej jak najszybciej wyjść, bo nie dość, że mamy dzięki niej pokój w Europie, to jeszcze rolnikom dobrze się żyje.

To nie jest rolnictwo tylko życie na łasce UE.

Statystyki gospodarcze mówią co innego. Sam eksport rolnospożywczy z Polski to wielokrotność otrzymywanych z Unii dopłat.

Ona wyznacza limity upraw i hodowli po to, żeby im nie robić konkurencji.
Za to w statystykach ładnie się to ujmie i polactwo jest hapy.

Limity obejmują wszystkich, geniuszu.

A takie tematy jak popyt, podaż, i jak w związku z nimi kształtują się ceny - to od zawsze było dla ciebie i innych PiSiorków zbyt skomplikowane.

Tak więc znowu strzeliłeś sobie w stopę. Wielokrotnie.

Data: 2017-07-20 10:55:24
Autor: Presidente de San Escobar
Wystarczy!!!!
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):

[...]

Też się naszprycowałeś jakimś pseudopatriotycznym bełkotem :DDD
A potem ludzie się dziwią że krajem rządzi Psychol. A kto ma rządzić jak
obywatele to debile :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-20 18:28:08
Autor: Wiesiaczek
Wystarczy!!!!
W dniu 20.07.2017 o 10:55, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Nie chcę być tylko robolem pracującym na Panów Kapitalistów, i jak do tej pory nieźle mi to wychodzi.
Może nie wszystkim do szczęścia wystarcza pełna micha?

A kto "rządzi"? To jest sprawa drugorzędna i niezbyt mnie to interesuje, co chyba widać?

Data: 2017-07-21 12:15:43
Autor: Bene Natus UBywatel
Wystarczy!!!!
komuch tęskniący za PRL "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:okqlmo$vbb$1node2.news.atman.pl...
[...]

Boś komuch! ;-)))

\CL

Data: 2017-07-19 09:27:47
Autor: Bene Natus
Wystarczy!!!!
kanalia ubecka "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:okmu6f$1sm8$1gioia.aioe.org...
[...]

UB-eków to masz w swojej rodzinie świniopasie sowiecki pachołku!

CL

Data: 2017-07-19 09:42:00
Autor: boukun
Wystarczy!!!!
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bronicie ubeckich sądów i ubeków kanalie i ubeckie nasienia i ubeckiego dawnego systemu, zagrabiając nasz kraj i upodlając polski naród!

boukun

Data: 2017-07-19 09:55:42
Autor: Bene Natus
Wystarczy!!!!
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:okn2g7$3cu$1gioia.aioe.org...
Bronicie ubeckich sądów i ubeków kanalie i ubeckie nasienia i ubeckiego dawnego systemu, zagrabiając nasz kraj i upodlając polski naród!

W dupie mam twoje sądy, ubeków w twojej rodzinie i tego twego całego partyzanckiego dziadostwa. Byłeś i jestes komuchem. Jako dziecko byłeś świniopasem, potem UB dało ci pracę w rzeźni gdzie z przyjemnością podrzynałeś gardła świniom. Tęsknisz za tamtymi czasami a ja mam w dupie twój ubecki rodowód. Nie urządzacie nam naszej Polski leśne dziadki. Wasza Polska to PRL. Wsadzcie sobie te swoje wspomnienia o komunistycznym raju sobie w dupę!

CL

Data: 2017-07-19 10:15:44
Autor: boukun
Wystarczy!!!!
[...]

Ubeckie nasienia, mamy was jak na dłoni, w każdym wystąpieniu się odkrywacie, w każdym Lisowskim teście :))))))))))))))))))))))
Z tzw. "komunistów" przepoczwarzyliście się w jedną noc w krwiożerczych kapitalistów i udajecie że deszcz pada... :)))))))))))))))))

boukun

Data: 2017-07-19 10:29:29
Autor: Bene Natus
Wystarczy!!!!
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:okn4ff$6ur$1gioia.aioe.org...
[...]

Stary durniu! Nie mam jak ty 70-ciu lat, rozumiesz jełopie! W dupie mam twoje ubeckie ciągoty. Odwracaszz kota ogoenem jak Stacho Piotrowicz. Twój PRL zdechł! Twoja PZPR zdechła! Jestes ubeckim bękartem.

CL

Data: 2017-07-19 10:31:39
Autor: u2
Wystarczy!!!!
W dniu 19.07.2017 o 10:29, Bene Natus pisze:

Stary durniu! Nie mam jak ty 70-ciu lat

te piździak, ale masz już pod 40-stkę, a nadal robisz w niemieckim burdelu jako żygolak:))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-19 10:38:34
Autor: Bene Natus
Wystarczy!!!!
pachołek sowiecki "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:596f18f6$0$650$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 19.07.2017 o 10:29, Bene Natus pisze:

Stary durniu! Nie mam jak ty 70-ciu lat

te piździak, ale masz już pod 40-stkę, a nadal robisz w niemieckim burdelu jako żygolak:))))))))))))))

W O N !!!

CL

Data: 2017-07-19 11:40:40
Autor: Presidente de San Escobar
Wystarczy!!!!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ja piździak, mam już pod 40-stkę, a nadal robię w niemieckim burdelu jako żygolak:))))))))))))))

Wierzę ci psychuś :DDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-19 13:35:10
Autor: boukun
Wystarczy!!!!
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Za to jesteś synkiem Lisów, Stokrotek, Brystygierowych i Szechterów i stąd zajadle bronisz spuścizny tych kanalii antypolskich! :))))))))))))))

boukun

Data: 2017-07-19 16:10:34
Autor: Bene Natus
Wystarczy!!!!
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:okng5d$qug$1gioia.aioe.org...

Za to jesteś synkiem Lisów, Stokrotek, Brystygierowych i Szechterów i stąd zajadle bronisz spuścizny tych kanalii antypolskich! :))))))))))))))

Nie jestem tak jak ty kundlem szczekającym na zawołanie swego pana! Kanalii to ty szukaj w swojej UB-eckiej rodzinie!

CL

Data: 2017-07-19 17:14:32
Autor: boukun
Wystarczy!!!!
[...]

Przecież cały czas POpierasz ubeckie nasienia i kanalie, co okradali i gnębili Polaków :)))))))))))))

boukun

Data: 2017-07-19 17:48:16
Autor: Bene Natus
Wystarczy!!!!
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:oknt0n$1hhm$1gioia.aioe.org...
Przecież cały czas POpierasz ubeckie nasienia i kanalie, co okradali i gnębili Polaków :)))))))))))))

Ty powstałes z knurzego nasienia więc kolegów sobie komusza kanalio szukaj w swojej rodzinie.

CL

Data: 2017-07-20 12:34:16
Autor: LeoTar Gnostyk
Wystarczy!!!!
Bene Natus pisze:
[...]

A czy twojej mamusi czasem nie kurwa na imię ty s-kurwy-synu.

Data: 2017-07-20 13:06:33
Autor: Bene Natus UBywatel
Wystarczy!!!!
psychol "LeoTar Gnostyk" <leotar@leotar.net> napisał w wiadomości news:okq0v9$jg2$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Bene Natus pisze:
[...]

Mojej nie ale twojej na 100% ty zboczony skurwysynu!!!

CL

Data: 2017-07-19 19:53:33
Autor: Wiesiaczek
Wystarczy!!!!
W dniu 19.07.2017 o 09:55, Bene Natus pisze:
[...]

A mógłbyś choć słówko wspomnieć o raju, który mamy obecnie?

Wizytuję właśnie zakład, którego właścicielem jest obcy kapitalista, robotnikami zaś Polacy, Ukraińcy i pewnie inni.
To duża światowa firma - znasz ją na pewno.
Praca w niej, jak widzę, jest pracą niewolniczą. Ludzie chodzą smutni, zastraszeni, trudno z nimi nawiązać jakikolwiek kontakt.
Oczywiście nie mam problemów z nawiązaniem kontaktów z pracownikami firm tzw. zewnętrznych, którym ta firma może naskoczyć.

Najważniejsze co muszą znać robole w tej firmie to tzw. "procedury".
Jest np. procedura mycia rąk po wyjściu z kibla, procedura schodzenia po schodach i procedury wszystkiego innego.

Robole są zastraszeni, średni personel również, a sądzę, że i znaczna część polskiej części kierownictwa.

I to jest ten ich raj, że za trzyzmianową prace dostaną trochę kasy, która może wystarczy im na michę.
Gdyby nie wystarczało, to tanią michę mają w stołówce zakładowej, gdzie wszyscy się żywią.

Nie sądziłem, ze taki kapitalista dla obniżki kosztów zatrudnia Ukraińców! Byłem zaszokowany zagadując jednego z roboli.
Oczywiście w PRL-u rosyjskiego mnie nauczono całkiem nieźle więc to nie nieznajomość języka była powodem szoku :)

Znam wiele innych przykładów "raju", ale ten tak akurat na ciepło.

To może teraz Ty napiszesz coś, gdzie ten raj, co to go wybudowali kapitaliści?

No, chociaż słówko!

Data: 2017-07-19 19:55:25
Autor: Bene Natus
Wystarczy!!!!
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:oko6at$g0a$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przeczytaj tekst wyżej. Ze zrozumieniem.

CL

Data: 2017-07-19 20:30:28
Autor: Wiesiaczek
Wystarczy!!!!
W dniu 19.07.2017 o 19:55, Bene Natus pisze:
[...]

Nie pierdol!

Pisz śmiało o tym "raju"!

Data: 2017-07-20 08:09:22
Autor: Bene Natus UBywatel
Wystarczy!!!!
palant "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:oko8g4$nq9$2node2.news.atman.pl...
[...]

Nazywając rzecz po imieniu, stary chuju, nie obchodzi mnie, że tęsknisz za swoim PRL-owskim rajem! Siedzcie sobie w tych okopach, opluwajcie się ile się da ale od naszej Polski się odpierdolcie komuchy!

CL

Data: 2017-07-19 23:20:24
Autor: Presidente de San Escobar
Wystarczy!!!!
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):

I to jest ten ich raj, że za trzyzmianową prace dostaną trochę kasy, która może wystarczy im na michę.

Buehehe. Nikt ci nie wierzy. Bezrobocie mamy minimalne, rynek pracownika a ty
wciskasz propagandowe kity :DDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-20 07:28:42
Autor: Wiesiaczek
Wystarczy!!!!
W dniu 19.07.2017 o 23:20, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

No właśnie pisałem o "rynku pracownika", gdzie każdy robol posłusznie zapierdala za grosze.

Nie wierzą Ci, którzy nie pracują w "nowoczesnych" zakładach kierowanych przez "inwestorów strategicznych".
W opisanym zakładzie firma nawet nie inwestuje w automaty, tylko większość prac zmechanizowanych na zachodzie, tu wykonuje się ręcznie.
Załoga to młode siksy po przyuczeniu, które wykonują proste, łatwe do zautomatyzowania prace.
Polska Chinami Europy! :)

Data: 2017-07-20 07:58:38
Autor: boukun
Wystarczy!!!!
Użytkownik "Wiesiaczek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Hmm, ale większość spierdoliła do Niemca, Anglika, Włocha, jak piździak... i miejsce jest dla Ukraińców...

boukun

Data: 2017-07-20 10:56:51
Autor: Presidente de San Escobar
Wystarczy!!!!
[...]

Tak :DDD Na pewno robią to z przymusu :DDD Bo jak inaczej wytłumaczyć to że
wolą tą pracę niż kasę w Biedroce za 2500 :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-20 18:42:55
Autor: Wiesiaczek
Wystarczy!!!!
W dniu 20.07.2017 o 10:56, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Wierzysz, że one mają wybór?
Że ta praca zaspokaja ich ambicje życiowe i tylko o takiej pracy marzyły? Że na urlop lecą na Malediwy lub choćby do Egiptu?
Gratuluję optymizmu i oryginalnego punktu widzenia.