Wystarczylo jedno zdanie prezesa

Data: 2019-05-30 07:55:53
Autor: Zenek Kapelinder
Wystarczylo jedno zdanie prezesa
I stado dzikich krow nie zostanie na rzadanie chujni ojropejskiej rozstrzelane. Porzadny czlowiek z prezesa Kaczynskiego i zadnej makreli klanial sie nie bedzie. Ma u mnie maly plusik.

Data: 2019-05-30 08:01:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 30 maja 2019 16:55:55 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
I stado dzikich krow nie zostanie na rzadanie chujni ojropejskiej rozstrzelane. Porzadny czlowiek z prezesa Kaczynskiego i zadnej makreli klanial sie nie bedzie. Ma u mnie maly plusik.

Przecież to MinRol chciał rozstrzelać, a nie Merkel.

--
Bruno

Data: 2019-05-30 17:04:39
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Tak UE przepisy ustawiło że to byłoby znacznie prostsze.  Biurokraci a
już szczególnie euro-biurokraci są od tworzenia komplikacji a nie
przełykania komplikacji.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-30 08:07:31
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 30 maja 2019 17:05:18 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Tak UE przepisy ustawiło że to byłoby znacznie prostsze.  Biurokraci a
już szczególnie euro-biurokraci są od tworzenia komplikacji a nie

"Złej baletnicy przeszkadza rąbek spódnicy"
Jak się okazuje nie takie te przepisy straszne.

--
Bruno

Data: 2019-05-30 17:09:49
Autor: A. Filip
Wystarczylo jedno zdanie prezesa [O wyższoś
> [...]

przełykania komplikacji.

"Złej baletnicy przeszkadza rąbek spódnicy"
Jak się okazuje nie takie te przepisy straszne.

KE nie przeciągnie Polski po euro-sądach? CUD! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-30 08:46:45
Autor: Bruno Brunowski
Wystarczylo jedno zdanie prezesa [O wyższości kornika nad krową]
W dniu czwartek, 30 maja 2019 17:10:28 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> Jak się okazuje nie takie te przepisy straszne.

KE nie przeciągnie Polski po euro-sądach? CUD! :-)

Tusk z Junckerem osobiście wystrzelają. Weź już się nie błaźnij.

--
Bruno

Data: 2019-05-30 17:54:17
Autor: A. Filip
> [...]

KE nie przeciągnie Polski po euro-sądach? CUD! :-)

Tusk z Junckerem osobiście wystrzelają. Weź już się nie błaźnij.

Czy nie powinni staną w obronie Jedynie Słusznych Europejskich Przepisów
i Rozporządzeń, przywalić kosmiczne kary za każdy dzień zwłoki?!
Przecież to stado jeśli nie zostanie wybite będzie bezczelnym
splunięciem na niezgłębioną mądrość euro-biurokracji czyli fundamentu UE!

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-30 09:12:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 30 maja 2019 17:55:42 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Przecież to stado jeśli nie zostanie wybite będzie bezczelnym
splunięciem na niezgłębioną mądrość euro-biurokracji czyli fundamentu UE!

Jak się okazuje, przepisy są dość elastyczne, a jedynie pisiory postanowiły pójść po najmniejszej linii oporu.

BTW jak tam wystrzelenie dzików? Pomogło? ASF już zwalczone?

--
Bruno

Data: 2019-05-30 09:17:26
Autor: Zenek Kapelinder
Wystarczylo jedno zdanie prezesa [O wyższości kornika nad krową]
Niemcow spytaj o dziki. Oni lubia robic holokausty to zrobili i dzikom. Nawet legalnemu chujnijnemu zubrowi nie przepuscili.

Data: 2019-05-30 18:23:11
Autor: A. Filip
> [...]

postanowiły pójść po najmniejszej linii oporu.

BTW jak tam wystrzelenie dzików? Pomogło? ASF już zwalczone?

<cynizm> Ależ dziki należy powystrzelać dopiero po tym jak ASF już
dotrze do Niemiec.  Bez ASF w Niemczech UE będzie miało bardzo głęboko
w dupie interesy rolników z terenów zagrożonych ASF. </cynizm>

Jak PiS chciało stawiać płot na dziki na granicy z Białorusią to UE nie
dało (forsy) [to było już po wykryciu ASF w Polsce ].
BTW AFAIR Dania "płot na dziki" na granicy z Niemcami JUŻ postawiła.
AFAIR ASF przeszło Wisłę..

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-31 07:35:02
Autor: Trefniś
Wystarczylo jedno zdanie prezesa [O wyższo ści kornika nad krową]
W dniu .05.2019 o 18:12 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

(...)
Jak się okazuje, przepisy są dość elastyczne, a jedynie pisiory  postanowiły pójść po najmniejszej linii oporu.
(...)

POciotka, kiedy linia jest mniejsza, a kiedy większa?
Niedorozwoje...

--
Trefniś

Data: 2019-05-31 08:17:44
Autor: A. Filip
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
[...]

W geometrii [A] żadna nie tak jak w rysunku technicznym [B] :-)

Po za tym zgadzaj się olewanie przepisów UE to linia najmniejszego
oporu a ich gorliwe wypełnianie to istna droga krzyżowa ;-)

[A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Prosta
[B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Rysunek_techniczny_maszynowy#Linie_rysunkowe

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-05-30 17:45:33
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+yx6qzkjtlf-j5u4@wp.eu...

KE nie przeciągnie Polski po euro-sądach? CUD! :-)

Prezes "uratował" krowy+ a więc jest nietykalny! POmamrocz jeszcze ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-30 17:44:16
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+enhrblf4pf-j5u4@wp.eu...
[...]

Co ty tu znów mamroczesz? Temat dotyczy krów "uratowanych" przez prezesa. Masz coś do powiedzenia w tym temacie? Jsak nie to WON!

Data: 2019-05-30 17:42:41
Autor: Pajdak

Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:386c3b8a-18db-4717-870f-73f46ae0d1bagooglegroups.com...
[...]

Oczekujesz od zenusia logicznego myślenia? Przecież to przygłup.

--
Pajdak

Wystarczylo jedno zdanie prezesa