Wystarczyły zeznania zwykłego urzędnika, Ĺźeby pogrążyć HGW

Data: 2017-06-27 14:48:20
Autor: u2
Wystarczyły zeznania zwykłego urzędnika, Ĺźeby pogrążyć HGW
http://naszeblogi.pl/47167-wystarczyly-zeznania-zwyklego-urzednika-ratusza-zeby

Wystarczyły zeznania zwykłego urzędnika ,,ratusza", żeby pogrążyć HGW

1. Wczoraj rozpoczęła pracę Komisja Weryfikacyjna ds. reprywatyzacji w Warszawie powołana przez Sejm, i już przesłuchanie jej pierwszego świadka Grzegorza Śledziewskiego byłego pracownika Biura Gospodarki Nieruchomościami (BGN), przyniosło cały szereg informacji, które pogrążają prezydent Hannę Gronkiewicz - Waltz i jej najbliższe otoczenie.

Komisja zajmowała się wczoraj sprawą zwrotu dwóch nieruchomości przy ulicy Twardej 8 i 10 na rzecz znanego ,,przedsiębiorcy reprywatyzacyjnego" Marcina M. i jego adwokata, którzy po zatrzymaniu przez CBA, obecnie przebywają już w areszcie w związku z decyzją sądu we Wrocławiu.

Ale świadek w odpowiedzi na pytania aż 9 członków komisji i dwójki adwokatów reprezentujących ,,przedsiębiorców reprywatyzujących", przedstawił także kilka ogólnych stwierdzeń odnoszących się do procesu reprywatyzacji.

2. Jedną z zasadniczych informacji, którą przekazał świadek było stwierdzenie, ,,że w ratuszu działała grupa koordynująca, która podejmowała decyzje reprywatyzacyjne w jej pracach uczestniczyli dyrektor, bądź wicedyrektor BGN" i dalej ,,góra wymagała od nas 300 decyzji reprywatyzacyjnych rocznie".

Co więcej z zeznań świadka wynika, że prezydent Hanna Gronkiewicz - Waltz interesowała się reprywatyzacją konkretnych nieruchomości, do tego stopnia, że w sprawie tej przy ulicy Okopowej, zwróciła się do ówczesnego dyrektora Jakuba R. (obecnie także w areszcie) takimi słowami ,,zawiodłam się na panu, panie dyrektorze" i nakazała zmianę decyzji odmawiającej zwrotu, na decyzję zwracającą nieruchomość".

Wreszcie okazało się, że świadek osobiście kserował dokumenty dotyczące reprywatyzacji kamienicy przy ulicy Noakowskiego 16 (tzw. kamienicy Waltzów) na życzenie prezydent miasta Warszawy.

3. Już ta pierwsza informacja pokazuje jaka była strategia reprywatyzacyjna przyjęta podczas prezydentury Hanny Gronkiewicz-Waltz, oddać możliwie jak najwięcej, mimo tego, że pojawiały się coraz większe wątpliwości dotyczące zasadności tego procesu (kuratorzy reprezentujący 120-130 letnich żyjących spadkobierców, udziały w nieruchomościach, które miały podlegać reprywatyzacji, wyceniane bardzo nisko, wręcz symboliczne, coraz częściej ubiegający się reprywatyzację ci sami ,,przedsiębiorcy reprywatyzacyjni").

Wydawano w ramach reprywatyzacji warszawskie nieruchomości warte dziesiątki, a nawet setki milionów złotych w sytuacji, kiedy dokumenty ,,własnościowe", którymi posługiwali się ,,przedsiębiorcy reprywatyzacyjni" pokazywały, że ponosili oni koszty idące najwyżej dziesiątki, rzadko setki tysięcy złotych.

Ba, prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz nie miała nawet zahamowań, aby zwrócić się do kolegów partyjnych z Platformy, aby to Sejm uchwalając budżet przyznał Warszawie specjalną dotację na finansowanie procesów reprywatyzacyjnych.

I tak się stało z tzw. funduszu prywatyzacyjnego większość sejmowa PO-PSL przyznała miastu stołecznemu Warszawie kwotę 600 mln zł w latach 2014-2016 w trzech równych ratach po 200 mln zł rocznie (po powołaniu rządu Prawa i Sprawiedliwości ostatnia kwota 200 mln zł za rok 2016 nie została przekazana).

4. Już podczas przesłuchania pierwszego świadka, pełnomocnicy ,,przedsiębiorców prywatyzacyjnych" wręcz ,,stawali na głowie", żeby je zablokować, ale zdecydowanie przewodniczącego komisji posła Patryka Jakiego temu zapobiegło.

Okazało się także, że wczoraj rano prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz złożyła do Naczelnego Sądu Administracyjnego wniosek o rozstrzygnięcie sporu kompetencyjnego, ponieważ jej zdaniem po powołaniu sejmowej komisji weryfikacyjnej są teraz aż dwa organy do rozstrzygania spraw reprywatyzacyjnych tj. miasto stołeczne Warszawa i wspomniana sejmowa komisja.

O powołaniu sejmowej komisji prezydent Hanna Gronkiewicz - Waltz wprawdzie wie przynajmniej od 2 miesięcy, składając, więc wczoraj ten wniosek do NSA, żeby zablokować jej pracę, tylko potwierdza, że strach zagląda jej w oczy.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-27 06:28:54
Autor: Bytomir Kwasigroch
Wystarczyły zeznania zwykłego urzędnika, żeb y pogrążyć HGW
użytkownik u2 napisał:
http://naszeblogi.pl/47167-wystarczyly-zeznania-zwyklego-urzednika-ratusza-zeby

Wystarczyły zeznania zwykłego urzędnika ,,ratusza", żeby pogrążyć HGW

Tak jak złapanie Sawickiej z torbą pełna kasy, czy tak jak znalezienie
20mln w biurze Kwaśnieskiej?

Po owocach ich poznacie, na razie coś zakwitło, ale równie dobrze
może zdechnąć.

Data: 2017-06-27 16:22:38
Autor: A. Filip
Bytomir Kwasigroch <bytomir.kwasigroch@gmail.com> pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

Czy HGW zostanie pogrążona _karnie_?  Chyba nie ale szanse są.
Czy HGW zostanie pogrążona politycznie?  Raczej+ tak.
Czy PO zostanie pogrążona politycznie? Chyba tak bo skuteczne odcięcie
się dopiero teraz od HGW to rzecz teoretycznie możliwa ale trudna++.
Po Schetynie (PO) takiego subtelnego mistrzostwa się nie spodziewam.

PiS w komisji powinien operować na dwóch poziomach: łatwym dla już
niemal przekonanych i bardzo trudnym dla tych których łatwo się nie
przekona.  Ja się zacznę "podniecać" jak osiągną ten drugi poziom.

--
A. Filip

Data: 2017-06-27 16:42:23
Autor: u2
W dniu 27.06.2017 o 16:22, A. Filip pisze:
Czy HGW zostanie pogrążona politycznie?  Raczej+ tak.

to jeszcze nie jest pogrążona ?:))))))))))))))))

Data: 2017-06-27 16:48:27
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 27.06.2017 o 16:22, A. Filip pisze:
Czy HGW zostanie pogrążona politycznie?  Raczej+ tak.

to jeszcze nie jest pogrążona ?:))))))))))))))))

Musiała złożyć rezygnację z urzędu prezydenta miasta Warszawy?
Twardy elektorat PO przestał wierzyć że jest ofiarą nagonki PiS? :-)
HGW (jeszcze) walczy.  Raczej przegra ale nie jest bez szans.

--
A. Filip

Data: 2017-06-27 17:08:36
Autor: u2
W dniu 27.06.2017 o 16:48, A. Filip pisze:
Musiała złożyć rezygnację z urzędu prezydenta miasta Warszawy?

musi to na Rusi, w Polsce jak kto chce:)

Data: 2017-06-27 08:11:07
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik u2 napisał:
W dniu 27.06.2017 o 16:48, A. Filip pisze:
> Musiała złożyć rezygnację z urzędu prezydenta miasta Warszawy?

musi to na Rusi, w Polsce jak kto chce:)

To ilu pisiorstwo posadziło w l. 2005-2007?

Data: 2017-06-27 17:12:55
Autor: u2
W dniu 27.06.2017 o 17:11, Bytomir Kwasigroch pisze:
użytkownik u2 napisał:
W dniu 27.06.2017 o 16:48, A. Filip pisze:
Musiała złożyć rezygnację z urzędu prezydenta miasta Warszawy?

musi to na Rusi, w Polsce jak kto chce:)

To ilu pisiorstwo posadziło w l. 2005-2007?

sprawdź sobie w archiwum bytek:)

Data: 2017-06-27 17:18:29
Autor: A. Filip
użytkownik u2 napisał:
[...]

TY się nie pochwalisz?

--
A. Filip

Data: 2017-06-27 17:22:00
Autor: u2
użytkownik u2 napisał:
[...]

razem pracujecie w dziale śledczym GWna ?:))))))))))))

Data: 2017-06-27 20:12:15
Autor: kors4r
Wystarczyły zeznania zwykłego urzędnik a, Ĺźeby pogrążyć HGW
W dniu 27.06.2017 o 16:48, A. Filip pisze:
Raczej przegra ale nie jest bez szans.

Dokładnie. Nie zabraknie tupetu ani HGW, żeby udawać, że nic się nie stało, ani innym z PO, żeby potwierdzać, że nic się nie stało, a tym bardziej niemieckiej i żydowskiej prasie dla mniej wartościowego narodu tubylczego nie zabraknie tupetu i obłudy, żeby udawać, że nic się nie stało.

HGW na ten moment nie jest bez szans na wyjście bez szwanku.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-06-28 07:07:30
Autor: Gorszy Sort
Użytkownik "kors4r" <kors4r@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

http://www.newsweek.pl/polska/kadry-pis-krewni-dzialaczy-pis-z-posadami-w-panstwowych-spolkach-i-instytucjach,artykuly,381762,1.html

Tak, tak. Za wszystkim stoją Niemcy i Żydzi. "Wspólny wróg" jednoczy
PiS-owski motłoch jak widzę.

CL

Data: 2017-06-27 17:45:50
Autor: Ojczyzna Dojna
Wystarczyły zeznania zwykłego urzędnika z Nowogrodzkiej, żeby pogrążyć HGW
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
http://naszeblogi.pl/47167-wystarczyly-zeznania-zwyklego-urzednika-ratusza-zeby

Wystarczyły zeznania zwykłego urzędnika ,,ratusza", żeby pogrążyć HGW

Buuuuhahahahhahahahaaaa!  "Zwykłego" powiadasz? Tego co słucha Radia Maryja?
;-))))))

CL

Wystarczyły zeznania zwykłego urzędnika, Ĺźeby pogrążyć HGW