Wystawić pralkę z łazienki - jak podłączyć

Data: 2010-03-01 20:43:55
Autor: Big Jack
Wystawić pralkę z łazienki - jak podłączyć
W wiadomości
*RD* napisał(-a):

 Aktualnie remontuję łazienkę. Z racji tego, że chciałbym zaoszczędzić
najwięcej miejsca, jak to możliwe, wpadłem na pomysł wystawienia pralki
z łazienki do przedpokoju (na przeciwko drzwi od łazienki). Mam tam
wnękę, w której będzie zabudowa.
 Jak to podłączyć? Pod gres/terakotę wstawić jakieś (jakie?)
rurki/przewody? Może na jakieś szybkozłączki, do których można podpinać
pralkę, kiedy zajdzie taka potrzeba i zwijać przewód?

Nie możesz wstawić pralki do kuchni? Może by to było prostszym rozwiązaniem?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-03-02 17:40:57
Autor: RD
Big Jack pisze:

Nie możesz wstawić pralki do kuchni? Może by to było prostszym rozwiązaniem?

  Jest to jakiś pomysł! ;-)
Chociaż z racji zabudowy w kuchni.. niekoniecznie uda mi się taki zabieg. Pomyślę, dzięki!

  Pozdr,
Rafał

Wystawić pralkę z łazienki - jak podłączyć