Wystawienie faktury - brak NIP'u nabywcy

Data: 2010-03-03 06:42:28
Autor: Jarek Andrzejewski
Wystawienie faktury - brak NIP'u nabywcy
On 3 Mar, 15:27, Adam <adamz...@onet.pl> wrote:
Wykonałem usługę, otrzymałem przelew, dostałem dane do faktury, wszystkie
oprócz NIP'u. Na pytanie dlaczego nie ma NIP'u dostałem odpowiedź że US
jeszcze go nie nadał i trzeba poczekać, natomiast żebym fakturę wystawił
później kiedy NIP przyjdzie, albo teraz bez NIP'u a później wykonam
korektę.

użyj REGON (zdaje się, że przepisy taką sytuacje przewidują). Jeśli i
tego Ci nie poda, to nie wpisuj w ogóle; niech się nabywca martwi.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-03 19:01:02
Autor:
Wystawienie faktury - brak NIP'u nabywcy
użyj REGON (zdaje się, że przepisy taką sytuacje przewidują).

Kiedyś przewidywały (chyba). Teraz tego nie ma.

Wystawienie faktury - brak NIP'u nabywcy