Wystpy cyrku "zielona wyspa" si kocz

Data: 2014-12-26 20:01:21
Autor: El Comandante
Wystpy cyrku "zielona wyspa" si kocz
kowalski 26 grudnia 2014 18:21:10

To nie tylko gupia polityka zagraniczna jest winna.Produkcja z XI w stosunku do X 2014r. spada a o 7,5%,jeszcze bardziej spada sprzeda detaliczna bo a o 8,1%.Bezrobocie za to wzroso mimo 100 ty. nowych emigrantw w samym 2014r. i katastrofy demograficznej powodujcej e liczba absolwentw szk i czelni spadla o 60% w cigu 7 lat.Wystpy cyrku "zielona wyspa" si kocz zduszona podatkami i ZUS gospodarka zdycha za to przychodz rachunki 51 mld. samych rocznych odsetek od zadluenia a dojd jeszcze same transze 5 letnich obligacji skarbowych namnoonych przez nierzdy PO-PSL

Data: 2014-12-26 12:49:39
Autor: leming.show
Wystpy cyrku "zielona wyspa" si kocz
 uytkownik El Comandante napisa:
[...]

A moze trzeba bedzie wykupic od sruli obligacje przedwojenne.
Sprawa jest juz u adwokata. Oj, cos czuje ze gojcom zostanie
tylko kamieni kupa.

Ze stron GW jz zniknelo ale w necie pozostalo.

Ed Fagan - bekannt durch das Holocaust-Verfahren gegen Schweizer Banken - will die polnische Regierung und die Nationalbank verklagen. Der Vorwurf: Anleger, die im Zweiten Weltkrieg verfolgt wurden, htten fr ihre  polnischen Staatsanleihen aus dieser Zeit immer noch kein Geld bekommen.  http://www.spiegel.de/wirtschaft/staatsanleihen-klage-us-anwalt-nimmt-polen-ins-visier-a-422385.html

Data: 2014-12-26 12:53:44
Autor: leming.show
Wystpy cyrku "zielona wyspa" si kocz
http://www.spiegel.de/wirtschaft/staatsanleihen-klage-us-anwalt-nimmt-polen-ins-visier-a-422385.html

A moze ten nius jest z 2006r.? Byl jakis final czy toczy sie dalej?

Data: 2014-12-26 22:57:55
Autor: El Comandante
Występy cyrku "zielona wyspa" się kończą
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:59e040f2-a6be-4a63-b4e7-e4c47d72a7eagooglegroups.com...
http://www.spiegel.de/wirtschaft/staatsanleihen-klage-us-anwalt-nimmt-polen-ins-visier-a-422385.html

A moze ten nius jest z 2006r.? Byl jakis final czy toczy sie dalej?

Pewno zakulisowo już hapnęli...

Data: 2014-12-27 02:05:43
Autor: the_foe
W dniu 2014-12-26 o 20:01, El Comandante pisze:
[...]

pacimy za nieodpowiedzialn polityk demograficzn w PRL. Po tytuem: klepcie dzieci a my im domy wybudujemy, gdzie beda mieszka, zakady gdzie beda pracowa.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-27 02:33:08
Autor: A. Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
W dniu 2014-12-26 o 20:01, El Comandante pisze:
kowalski 26 grudnia 2014 18:21:10

To nie tylko głupia polityka zagraniczna jest winna.Produkcja z XI w
stosunku do X 2014r. spadła aż o 7,5%,jeszcze bardziej spadła sprzedaż
detaliczna bo aż o 8,1%.Bezrobocie za to wzrosło mimo 100 tyś. nowych
emigrantów w samym 2014r. i katastrofy demograficznej powodującej że
liczba absolwentów szkół i czelni spadla o 60% w ciągu 7 lat.Występy
cyrku "zielona wyspa" się kończą zduszona podatkami i ZUS gospodarka
zdycha za to przychodzą rachunki 51 mld. samych rocznych odsetek od
zadlużenia a dojdą jeszcze same transze 5 letnich obligacji skarbowych
namnożonych przez nierządy PO-PSL

płacimy za nieodpowiedzialną politykę demograficzną w PRL. Po tytułem:
klepcie dzieci a my im domy wybudujemy, gdzie beda mieszkać, zakłady
gdzie beda pracować.

To "odpowiedzialna" polityka demograficzna RP3 "obywatele wypierdalajcie w
cholerę na emigrację" nie pomogła?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Słowak wszystko przetrzyma.  (Przysłowie słowackie)

Data: 2014-12-27 12:39:33
Autor: Anatol

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+vqqgid46pf-ecr6@xl.wp.pl...
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Od listopada 2013 liczba bezrobotnych spadła o 316,5 tys, a stopa bezrobocia z 13,2% do poziomu 11,4%.

http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/rynek-pracy/bezrobocie-rejestrowane/miesieczna-informacja-o-bezrobociu-rejestrowanym-w-polsce-w-listopadzie-2014-roku,1,34.html

W 2015 możliwy spadek bezrobocia poniżej 11% :

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-2015-roku-bezrobocie-moze-spasc-ponizej-11-proc-coraz-wiecej-polakow-ma-prace

Jednocześnie wpływy z VAT są wyższe o 11%, a deficyt budżetowy niższy o połowę wobec planowanego :

http://innpoland.pl/114299,na-koniec-listopada-2014-deficyt-budzetu-panstwa-jest-o-polowe-mniejszy-niz-zakladalo-ministerstwo-finansow

Anatol

-- -

Data: 2014-12-27 14:23:47
Autor: El Comandante
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Statystyki reżimu statystykami, a prawda jest taka:

Analitycy z niepokojem obserwowali polską walutę już przed świętami. Słabe
dane z kraju odnośnie bezrobocia i sprzedaży detalicznej, rewelacyjne ze
Stanów Zjednoczonych źle wpłynęły na złotego, który ustanawiał kolejne
negatywne rekordy.

Tendencja ta utrzymała się, a złoty zaliczył prawdziwie koszmarne święta.

26 grudnia euro przebiło poziom 4,38 zł, frank kosztował 3,65 zł, a dolar
3,60 zł. W ciągu miesiąca unijna waluta zdrożała o ponad 2,5 proc., dolar o
prawie 4,3 proc., a frank o ponad 2,6 proc.

Analitycy nie są zgodni, co do przyczyn takich spadków polskiej waluty.
Jedni wskazują na przepływy na koniec roku, inni upatrują w rajdzie polskiej
waluty odwrotu inwestorów od naszego regionu.

http://www.biztok.pl/waluty/to-byly-koszmarne-swieta-dla-zlotego_a19529

adam 26 grudnia 2014 18:06:24
Wraz z Ewą Kopacz weszliśmy w erę rządów nowych ciotek rewolucji - w
zdziecinniałej wersji. Psiapsiółki pani premier w roli komisarzy i oficerów
politycznych w resortach to powrót do idei ciotek rewolucji, znanej z lat
50. Z gender zamiast marksizmu-leninizmu.

lkl 26 grudnia 2014 18:05:09
Polityka "mocarstwowa" kosztuje. Jak się nie ma dobrego pomysłu na politykę
zagraniczną i " mocy" to się nie pcha łap w nie swoje sprawy

[...]

Wojtek Warda 26 grudnia 2014 18:15:19
Normalne Szczurek kombinuje ropa tania dolar i euro musi wzrosnąć do złotego. Skąd my to w Polsce znamy

upan 26 grudnia 2014 18:26:14
Rubel pnie się w górę,złoty spada w dół.Koniec taniej benzyny.Powiedzcie to emigrantowi Tuskowi.

Data: 2014-12-27 14:59:30
Autor: Budzik
Wystpy cyrku "zielona wyspa" si kocz
Uytkownik Anatol c355@usuntowp.pl ...

Anatol

-- -
Ta wiadomo zostaa sprawdzona na obecno wirusw przez
oprogramowanie antywirusowe Avast. http://www.avast.com

Zawsze z przyjemnoscia czytam Twoje posty, bo widze ze starasz sie byc merytoryczny.

Ale, czy jako przedstawiciel rzdu na newsach, mogbys poprosi informatykw w ministerstwie zeby ci dobrze skonfigurowali czytnik na newsach? Bo troche wstyd:
- reklama avasta
- brak poprawnego delimitera

Data: 2014-12-27 16:12:28
Autor: A. Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Przy tym poziomie i tempie emigracji stopa bezrobocia w RP3 to _bezczelna_
ściema.  Jak się zmienia liczba zatrudnionych na co najmniej pełny etat?
Czyli: czy bezrobocie spada głownie dzięki masowemu wypierdalaniu Polaków z
Polski przez elyty RP3?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Wzroku niepodobna powstrzymać.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2014-12-27 17:57:44
Autor: Anatol

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+f42iyit25f-ecr6@xl.wp.pl...

[...]

Wg http://rynekpracy.org/x/1002424 liczba zatrudnionych w Polsce wzrosła o 325 tys. w okresie 1.09.2013 - 1.09.2014.

Ogółem zatrudnienie na koniec III kw 2014 wynosiło 16,063 mln wobec minimum z I kw. 2003 wynoszącego 13,348 mln.
Od momentu wejścia do UE zatrudnienie wzrosło natomiast o 2,381 mln,  a więc problem bezrobocia to nie wynik malejącej liczby miejsc pracy w gospodarce tylko efekt wejścia wyżu demograficznego na rynek pracy.

Wg http://polska.newsweek.pl/emigracja-z-polski-bliska-rekordu-liczba-emigrantow-newsweek-pl,artykuly,348282,1.html liczba emigrantów jest ponizj rekordu z 2007 - czyli wynika z tego że w latach 2007-14 liczba emigrantów spadła.

Anatol

-- -

Data: 2014-12-27 21:34:45
Autor: El Comandante
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m7moeh$qkq$1node2.news.atman.pl...

[...]

A ja to ch..? Takich jak ja, robotników wędrujących jest drugie 5 mln... Tego w tych twoich reżimowych mediach i "stat" nie wyczytasz...

Data: 2014-12-27 22:44:26
Autor: A. Filip
Występy cyrku "zielona wyspa" si ę kończą
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> pisze:
[..]
[...]
[...]

Ty manipulujesz celowo czy wychodzi ci to już zupełnie odruchowo?

http://polska.newsweek.pl/emigracja-z-polski-bliska-rekordu-liczba-emigrantow-newsweek-pl,artykuly,348282,1.html
| Aż 2,2 mln Polaków mieszka za granicą. Emigracja zbliża się do rekordowego
| wyniku z 2007 r.
| Tylko w 2013 r. Polskę opuściło aż 70 tys. mieszkańców. Za granicą przebywało
| 2,2 mln Polaków (rok wcześniej było ich 2,13 mln).
| Co więcej, mimo zapowiadanej przez polskie władze i ekonomistów fali powrotów
| liczba emigrantów jest bliska rekordowej wartości z 2007 r., gdy poza Polską
| mieszkało 2,27 mln. rodaków.

Jeśli w 2014 zostało utrzymane tempo wzrostu emigracji z roku 2013 to rekord
2007 został wyrównany.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Łatwiej słuchać niż rozkazywać.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-12-28 10:24:21
Autor: Anatol

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+hu3bdd22sf-ecr6@xl.wp.pl...

Jeśli w 2014 zostało utrzymane tempo wzrostu emigracji z roku 2013 to rekord
2007 został wyrównany.

Nawet jeżeli zostanie wyrównany to oznacza że przez 7 lat suma wyjazdów za pracą i powrotów  do Polski = 0.

Anatol -- -

Data: 2014-12-28 10:33:58
Autor: El Comandante
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m7oi8d$n4$1node1.news.atman.pl...

[...]

Nie zakłamuj rzeczywistości...

Data: 2014-12-27 13:00:09
Autor: the_foe
W dniu 2014-12-27 o 02:33, A. Filip pisze:
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

A to ludzie urodzeni w 3RP nie mają szans na pracę w kraju, i to Ci urodzeni w nowych czasach nie mają szans na załozęnie rodziny zblizajac sie do 40tki? Mysl człowieku.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-27 15:30:22
Autor: Wiesiaczek
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Co tu ma myśleć?
Nie mają szans na pracę i tyle, to fakt.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-12-27 15:33:07
Autor: u2
W dniu 2014-12-27 o 13:00, the_firer pisze:
A to ludzie urodzeni w 3RP nie mają szans na pracę w kraju, i to Ci
urodzeni w nowych czasach nie mają szans na załozęnie rodziny zblizajac
sie do 40tki? Mysl człowieku.

ani mlodzi, ani starzy nie maja najmniejszych szans w czeciej ubeckiej, to takie firerki jak ty to spowodowaly.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-12-27 10:23:56
Autor: El Comandante
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m7l1sl$l6j$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie chcesz y, to si powie...

Data: 2014-12-27 11:50:23
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-27 o 02:05, the_foe pisze:

pacimy za nieodpowiedzialn polityk demograficzn w PRL. Po tytuem: klepcie dzieci a my im domy wybudujemy, gdzie beda mieszka, zakady gdzie beda pracowa.

A nie, "klepcie dzieci, a macie gwarancje e bd miay gdzie mieszka i gdzie pracowa, i nie bd musiay suy u Niemca"? Bo przecie wtedy nikt nawet nie ni e kapitalizm kiedykolwiek wrci do Polski..

Data: 2014-12-27 13:02:28
Autor: the_foe
Wystpy cyrku "zielona wyspa" si kocz
W dniu 2014-12-27 o 11:50, Patriota pisze:
i nie bd musiay suy u Niemca"

raczej "nie mogy". Gdyby nie dozowanie paszportw to te milionby wyjechaby juz w latach 80.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-27 13:08:25
Autor: u2
W dniu 2014-12-27 o 13:02, the_furher pisze:
W dniu 2014-12-27 o 11:50, Patriota pisze:
i nie bd musiay suy u Niemca"

raczej "nie mogy". Gdyby nie dozowanie paszportw to te milionby
wyjechaby juz w latach 80.

w latach 90-tych wcale nie bylo masowego eksodusu firher

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-12-27 13:20:41
Autor: the_foe
W dniu 2014-12-27 o 13:08, u2 pisze:
[...]

jak nie jak tak. Granice otworzono w 1988 i wtedy wyjechao z kraju ok 1 mln osb. Byoby tego wiecej, ale po zjednoczeniu Niemiec wadze RFN skonczyy z polityk "geduldet". Okrojono powanie zasiki, co nawet odczuli tzw przesiedlency.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-27 13:32:00
Autor: u2
W dniu 2014-12-27 o 13:20, the_firer pisze:
[...]

1988 to nie lata 90-te firerku

w latach 80-tych wszyscy chcieli uciec od waszego raju krat

Data: 2014-12-28 09:49:38
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-27 o 13:02, the_foe pisze:
W dniu 2014-12-27 o 11:50, Patriota pisze:
i nie bd musiay suy u Niemca"

raczej "nie mogy". Gdyby nie dozowanie paszportw to te milionby wyjechaby juz w latach 80.

No akurat wtedy to byy powody, szala terror solidarnych.. Tylko frajer albo niedorozwj by by zadowolony z wyrzucania z tramwaju przez paniusi z przypitym znaczkiem "S". Albo da si zamrozi w domu bo horda z podobnymi znaczkami zajmowaa kopalnie.
Ale z tymi milionami to i tak przesada, mimo wszystko wtedy jakie perspektywy nas godne ycie byy, dzisiaj ich nie ma.

Wystpy cyrku "zielona wyspa" si kocz