Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)

Data: 2011-04-29 12:09:01
Autor: obserwator
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
Ile tym swirom placi PO za sranie po polskich grupach? Odpowiedz pod linkiem:

Wsisur: Witam mam ofertę dla Państwa, Czy ktoś chciałby zarobić trochę
pieniędzy? Poszukuję osób które zechciałby dobrowolnie umieszczać komentarze
za pieniądze. Płacę 10 euro (ok 40zł) za 100 komentarzy, przelew na konto.

http://wpolityce.pl/view/11048/Od_czytelniczki__Czy_Panstwo_moga_naglosnic_procedury_powstawania_komentarzy_na_forach_internetowych___10_euro_za_100_komentarzy__.html

...:))))))))))

Data: 2011-04-29 12:14:15
Autor: obserwator
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)

autorka listu zauwaza:

*Po przeczytaniu tego czatu, po prostu oniemiałam. Nie jestem akurat
zwolenniczką PiS, ale uważam, że takie działania powinny być karalne. Czy
Państwo mogą nagłośnić procedury powstawania komentarzy na forach internetowych?*

Ja takze uwazam, ze takie nieuczciwe procedury powinny byc karalne, dlatego swiruc aka cyrrus, zennon-aka warzywny, robertbig aka cyc, pestycyd, pluton,
hersk, babel, jaddrys - mozecie miec problemy.

Data: 2011-04-29 05:37:21
Autor: robertbig
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
On 29 Kwi, 14:14, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Ja to sie wypowiem za siebie.
Jeszcze raz kutafonie złamany nazwiesz mnie cycem , ruskiem ,agentem,
kacapem czy jak teraz płatnym agitatorem. Lub podobnie.
To se pójde na policje i niech sie toba zajma.

A teraz pozdrawiam chrześcijańsko - chuj ci w serce
:))))

Data: 2011-04-29 12:45:54
Autor: obserwator
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
Ja to sie wypowiem za siebie.
Jeszcze raz kutafonie z=B3amany nazwiesz mnie cycem , ruskiem ,agentem,
kacapem czy jak teraz p=B3atnym agitatorem. Lub podobnie.
To se p=F3jde na policje i niech sie toba zajma.

A teraz pozdrawiam chrze=B6cija=F1sko - chuj ci w serce
:))))

cierpisz na zanik pamieci? W archiwum jest wystarczajaca ilosc dowodow zebys
mial powazne problemy.

Data: 2011-04-29 10:36:24
Autor: robertbig
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
On 29 Kwi, 14:45, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:

cierpisz na zanik pamieci? W archiwum jest wystarczajaca ilosc dowodow zebys
mial powazne problemy.

Won odemnie gnido !
I nie bede tego powtarzał wiecej.

Data: 2011-04-29 17:43:16
Autor: obserwator
wrote:

> cierpisz na zanik pamieci? W archiwum jest wystarczajaca ilosc dowodow ze=
bys
> mial powazne problemy.

Won odemnie gnido !
I nie bede tego powtarza=B3 wiecej.

zwazaj na slownictwo, bo mozesz tego zalowac. Tutaj jest polska grupa i morda w kubel, jak  nie chcesz miec ze mna do czynienia.

Data: 2011-04-29 19:48:14
Autor: Jaksa

wrote:

> [...]

zwazaj na slownictwo, bo mozesz tego zalowac. Tutaj jest polska grupa i  morda
w kubel, jak  nie chcesz miec ze mna do czynienia.

No, no. Budzisz ogolnie postrach na grupie, chlopino.

Tylko zeby ci jeszcze te kalesony przy tym nie spadaly.

Jaksa

Data: 2011-04-29 17:48:09
Autor: obserwator
wrote:

> cierpisz na zanik pamieci? W archiwum jest wystarczajaca ilosc dowodow ze=
> [...]

spokojnie i z kultura, bo to polska grupa,a nie ruska.
Jak stad nie znikniesz, to cie wyciagne za osle uszy, baranie.

Archiwum masz przebogate. wiec uwazaj.

Data: 2011-04-29 14:50:42
Autor: raff

wrote:
[...]

Dobrze, cycu, ty ruski agencie.

R.

Data: 2011-04-29 14:44:01
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipea2n$r5l$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zapomniałeś o sobie łobuzie!

BomBel

Data: 2011-04-29 12:57:51
Autor: obserwator
Leprechaun <mydliny@piana.tw> napisał(a):
Zapomniałeś o sobie łobuzie!

pisz wiecej, wiecej zaplacisz;)

Data: 2011-04-29 14:13:32
Autor: Leprechaun
Wystyp swirow z PiS, bo wiosna idzie:)

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipe9ot$pum$1inews.gazeta.pl...
Ile tym swirom placi PO za sranie po polskich grupach? Odpowiedz pod linkiem:

Facet, ty musisz być chory na łeb! Komuna ci mózg wyżarła! Jesteś największym prostakiem na tym forum!

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-04-29 12:22:29
Autor: obserwator
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
Leprechaun - ty jestes takze juz namierzony, wiec nie podskakuj. --

Data: 2011-04-29 05:42:23
Autor: robertbig
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
On 29 Kwi, 14:22, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Leprechaun - ty jestes takze juz namierzony, wiec nie podskakuj.

Wiesz chamie ,ze po raz kolejny umieszczasz to grozby karalne pod
adresem innych uzytkowników.
W dodatku z motywem szantazu i zastraszania.

Usiądz na dupie płasko , bo to ty bedziesz jak te liscie.

Data: 2011-04-29 12:51:58
Autor: obserwator
wrote:
> [...]

adresem innych uzytkowników.
W dodatku z motywem szantazu i zastraszania.

Usiądz na dupie płasko , bo to ty bedziesz jak te liscie.

zapoznaj sie z K,K. ciemniaku i nie podskakuj.

Data: 2011-04-29 14:43:26
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipeai5$sic$1inews.gazeta.pl...
Leprechaun - ty jestes takze juz namierzony, wiec nie podskakuj.

Ciebie właśnie namierzamy. Nie pomoże ci serwer w Kanadzie. Zmykaj stąd!

BomBel

Data: 2011-04-29 17:00:35
Autor: cirrus
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipeai5$sic$1inews.gazeta.pl...
Leprechaun - ty jestes takze juz namierzony, wiec nie podskakuj.

A pomierzyłeś sobie najpierw poziom kretynstwa?

--
stevep

Data: 2011-04-29 17:03:47
Autor: u2
W dniu 2011-04-29 17:00, cirrus pisze:
A pomierzyłeś sobie najpierw poziom kretynstwa?

A ty jak mierzysz komuszku z pelobandy ? :)

Data: 2011-04-29 14:49:19
Autor: cirrus
Użytkownik "Leprechaun" <mydliny@piana.tw> napisał w wiadomości news:4dbaab6b$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Odpuść mu, facio ewidentnie ma nie wszystkie klepki na miejscu.

--
stevep

Data: 2011-04-29 14:17:33
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ipe9ot$pum$1inews.gazeta.pl...
[...]

To Hesk ! To Hesk na pewno !

R.

Data: 2011-04-29 12:24:11
Autor: obserwator
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
raff napisal:

To Hesk ! To Hesk na pewno !

pomnalem go? oczywiscie ze bedzie zgloszony.

Data: 2011-04-29 14:44:51
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ipea8u$bjr$1news.onet.pl...

[...]

Na pewno! Na pewno! Rafałku!  Po wyrzuceniu z tepsy pracujesz na szrocie!

BomBel

Data: 2011-04-29 15:30:12
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-04-29 14:09,  obserwator pisze:
[...]

A co obszczymurku zazdrościsz? Twoja renta inwalidzka to nędzny procent tego co wyżej.

Data: 2011-04-29 13:37:32
Autor: obserwator
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
A co obszczymurku zazdrościsz? Twoja renta inwalidzka to nędzny procent tego co wyżej.

ot...kultura i logika rozumowania w wydaniu wyborcy PO z Wroclawia.

Poczytaj lepiej K.K. bo ci sie moze niebawem przydac.

Data: 2011-04-29 19:52:43
Autor: Jaksa
On Fri, 29 Apr 2011 15:30:12 +0200, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

W dniu 2011-04-29 14:09,  obserwator pisze:
Ile tym swirom placi PO za sranie po polskich grupach? Odpowiedz pod  linkiem:

Wsisur: Witam mam ofertę dla Państwa, Czy ktoś chciałby zarobić trochę
pieniędzy? Poszukuję osĂłb ktĂłre zechciałby dobrowolnie umieszczać  komentarze
za pieniądze. Płacę 10 euro (ok 40zł) za 100 komentarzy, przelew na  konto.

A co obszczymurku zazdrościsz? Twoja renta inwalidzka to nędzny procent  tego co wyĹźej.

Nie kazdy jest taki wielki gosc jak Ty.

Rozumiem z twojego zarozumialego postu, ze zarabiasz wiecej
niz te 10 euro na dzien.

No, no. Mozesz podac swoja brudna od spermy lape Zenkowi
sanitariuszowi z fejsbuka, jestescie oboje przyszloscia
narodu. Elita!

Jaksa

Data: 2011-04-29 18:12:24
Autor: obserwartor
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Nie kazdy jest taki wielki gosc jak Ty.

nie uwazam sie za wielkiego goscia. Wlasnie odwrotnie jak ty.

Mam swoje poglady i potrafie je obronic,bez uciekania sie do wyzwisk.
Ale jak ktos probuje mi wbic noz w plecy i to z za wegla,to mu przyloze tak,
ze mnie popamieta do konca zycia.
Rozumiem z twojego zarozumialego postu, ze zarabiasz wiecej
niz te 10 euro na dzien.

Masz tytul dr, byles nauczycielem i rozumujesz jak piecioletnie dziecko?

No, no. Mozesz podac swoja brudna od spermy lape Zenkowi
sanitariuszowi z fejsbuka, jestescie oboje przyszloscia
narodu. Elita!

Masz problemy z seksem? Ciagle w twoich postach nawiazujesz do symboliki
seksistowskiej. Starokawalerstwo tak ci doskwiera, czy tez sam jestes homo i sie do mnie prz***es?

Jak ci przyloze, tak ze sie nie pozbierasz, to tez polecisz na skarge do do stowarzyszen,ktorym bedziesz sie wyplakiwal jak to cie zli ludzie bez
powodu skrzywdzili, a ty byles bardzo grzeczniutki misiu?

Pisalem ci ze  nie jestes w sieci anonimowy, ale ty po prostu jestes
glupi,zacietrzewiony,umyslowo ograniczony fanatyk.

Barnim Regalica aka Jaksa, a takie chuchro z ciebie:

http://www.youtube.com/watch?v=e5qKr7gHBq8

Opamietaj sie i zacznij dyskutowac kulturalnie.

Data: 2011-04-29 20:24:37
Autor: Jaksa
On Fri, 29 Apr 2011 20:12:24 +0200,  obserwartor  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

Nie kazdy jest taki wielki gosc jak Ty.

nie uwazam sie za wielkiego goscia. Wlasnie odwrotnie jak ty.

Ale ja nie do ciebie pisalem jelopie, a do pestycyda.

A za kogo ty sie kmiotku uwazasz, to mnie to raczej malo interesuje.
Gdybym byl psychiatra to moze by mnie to bardziej zajmowalo.

Mam swoje poglady i potrafie je obronic,bez uciekania sie do wyzwisk.
Ale jak ktos probuje mi wbic noz w plecy i to z za wegla,to mu przyloze  tak,
ze mnie popamieta do konca zycia.

:)))))))

Rozumiem z twojego zarozumialego postu, ze zarabiasz wiecej
niz te 10 euro na dzien.

Masz tytul dr, byles nauczycielem i rozumujesz jak piecioletnie dziecko?

Ze kim???

[...]

Nie mam, jeszcze nie ten wiek. Ale wiem ze te problemy daje sie
farmaceutycznie leczyc, tak ze glowa do gory, ciulu!

seksistowskiej. Starokawalerstwo tak ci doskwiera, czy tez sam jestes
homo i sie do mnie prz***es?

Jak ci przyloze, tak ze sie nie pozbierasz, to tez polecisz na skarge do

Przyloz mi jelopie, no przyloz :))

Tylko zebys sobie lapek przy tym nie polamal, biedaku.

[...]

Ze co? :)))

http://www.youtube.com/watch?v=e5qKr7gHBq8

Opamietaj sie i zacznij dyskutowac kulturalnie.

Skocz mi na huj, parowo :)

Jaksa

Data: 2011-04-29 18:43:26
Autor: obserwator
> [...]

> Pisalem ci ze  nie jestes w sieci anonimowy, ale ty po prostu jestes
> glupi,zacietrzewiony,umyslowo ograniczony fanatyk.

Ze to co napisalem, durny chamie i klamco.
Jednak jestes glupi. Sam podjales decyzje. Pamietaj nie miej potem pretensji
do nikogo,tylko do siebie.

Data: 2011-04-29 19:49:58
Autor: wekon
" obserwator"  wrote in message news:ipe9ot$pum$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

peło ma największy budżet na kampanię, wiedzą gdzie lokować żeby była dobra inwestycja, ale coś mi sie zdaje, że tym razem to zamiast zysków będzie sraczka, widać to po tym forum, kawecko-pochodna mas coraz głośniej i cieniej pierdzi :)

wekon

Data: 2011-04-29 17:57:28
Autor: obserwator
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

jesli wygraja, to i tak bedzie to tylko zwyciestwo purrysowe.

Tak bylo pod koniec PRL-u. Ale jak widac niektorzy maja nadal problemy z nauka historii.

Na przemocy i klamstwie, nie mozna zbudowac nic sensownego.

--

Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)