Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)

Data: 2011-04-29 12:14:15
Autor: obserwator
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)

autorka listu zauwaza:

*Po przeczytaniu tego czatu, po prostu oniemiałam. Nie jestem akurat
zwolenniczką PiS, ale uważam, że takie działania powinny być karalne. Czy
Państwo mogą nagłośnić procedury powstawania komentarzy na forach internetowych?*

Ja takze uwazam, ze takie nieuczciwe procedury powinny byc karalne, dlatego swiruc aka cyrrus, zennon-aka warzywny, robertbig aka cyc, pestycyd, pluton,
hersk, babel, jaddrys - mozecie miec problemy.

Data: 2011-04-29 05:37:21
Autor: robertbig
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
On 29 Kwi, 14:14, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Ja to sie wypowiem za siebie.
Jeszcze raz kutafonie złamany nazwiesz mnie cycem , ruskiem ,agentem,
kacapem czy jak teraz płatnym agitatorem. Lub podobnie.
To se pójde na policje i niech sie toba zajma.

A teraz pozdrawiam chrześcijańsko - chuj ci w serce
:))))

Data: 2011-04-29 12:45:54
Autor: obserwator
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
Ja to sie wypowiem za siebie.
Jeszcze raz kutafonie z=B3amany nazwiesz mnie cycem , ruskiem ,agentem,
kacapem czy jak teraz p=B3atnym agitatorem. Lub podobnie.
To se p=F3jde na policje i niech sie toba zajma.

A teraz pozdrawiam chrze=B6cija=F1sko - chuj ci w serce
:))))

cierpisz na zanik pamieci? W archiwum jest wystarczajaca ilosc dowodow zebys
mial powazne problemy.

Data: 2011-04-29 10:36:24
Autor: robertbig
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
On 29 Kwi, 14:45, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:

cierpisz na zanik pamieci? W archiwum jest wystarczajaca ilosc dowodow zebys
mial powazne problemy.

Won odemnie gnido !
I nie bede tego powtarzał wiecej.

Data: 2011-04-29 17:43:16
Autor: obserwator
wrote:

> cierpisz na zanik pamieci? W archiwum jest wystarczajaca ilosc dowodow ze=
bys
> mial powazne problemy.

Won odemnie gnido !
I nie bede tego powtarza=B3 wiecej.

zwazaj na slownictwo, bo mozesz tego zalowac. Tutaj jest polska grupa i morda w kubel, jak  nie chcesz miec ze mna do czynienia.

Data: 2011-04-29 19:48:14
Autor: Jaksa

wrote:

> [...]

zwazaj na slownictwo, bo mozesz tego zalowac. Tutaj jest polska grupa i  morda
w kubel, jak  nie chcesz miec ze mna do czynienia.

No, no. Budzisz ogolnie postrach na grupie, chlopino.

Tylko zeby ci jeszcze te kalesony przy tym nie spadaly.

Jaksa

Data: 2011-04-29 17:48:09
Autor: obserwator
wrote:

> cierpisz na zanik pamieci? W archiwum jest wystarczajaca ilosc dowodow ze=
> [...]

spokojnie i z kultura, bo to polska grupa,a nie ruska.
Jak stad nie znikniesz, to cie wyciagne za osle uszy, baranie.

Archiwum masz przebogate. wiec uwazaj.

Data: 2011-04-29 14:50:42
Autor: raff

wrote:
[...]

[...]