Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)

Data: 2011-04-29 14:17:33
Autor: raff
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)

" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ipe9ot$pum$1inews.gazeta.pl...
Ile tym swirom placi PO za sranie po polskich grupach? Odpowiedz pod linkiem:

Wsisur: Witam mam ofertę dla Państwa, Czy ktoś chciałby zarobić trochę
pieniędzy? Poszukuję osób które zechciałby dobrowolnie umieszczać komentarze
za pieniądze. Płacę 10 euro (ok 40zł) za 100 komentarzy, przelew na konto.

To Hesk ! To Hesk na pewno !

R.

Data: 2011-04-29 12:24:11
Autor: obserwator
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
raff napisal:

To Hesk ! To Hesk na pewno !

pomnalem go? oczywiscie ze bedzie zgloszony.

Data: 2011-04-29 14:44:51
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ipea8u$bjr$1news.onet.pl...

[...]

Na pewno! Na pewno! Rafałku!  Po wyrzuceniu z tepsy pracujesz na szrocie!

BomBel

Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)