Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)

Data: 2011-04-29 15:30:12
Autor: PesTYcyD
Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)
W dniu 2011-04-29 14:09,  obserwator pisze:
Ile tym swirom placi PO za sranie po polskich grupach? Odpowiedz pod linkiem:

Wsisur: Witam mam ofertę dla Państwa, Czy kto¶ chciałby zarobić trochę
pieniędzy? Poszukuję osób które zechciałby dobrowolnie umieszczać komentarze
za pieni±dze. Płacę 10 euro (ok 40zł) za 100 komentarzy, przelew na konto.

A co obszczymurku zazdro¶cisz? Twoja renta inwalidzka to nędzny procent tego co wyżej.

Data: 2011-04-29 13:37:32
Autor: obserwator
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
A co obszczymurku zazdro¶cisz? Twoja renta inwalidzka to nędzny procent tego co wyżej.

ot...kultura i logika rozumowania w wydaniu wyborcy PO z Wroclawia.

Poczytaj lepiej K.K. bo ci sie moze niebawem przydac.

Data: 2011-04-29 19:52:43
Autor: Jaksa
On Fri, 29 Apr 2011 15:30:12 +0200, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

W dniu 2011-04-29 14:09,  obserwator pisze:
Ile tym swirom placi PO za sranie po polskich grupach? Odpowiedz pod  linkiem:

Wsisur: Witam mam ofertę dla Państwa, Czy ktoś chciałby zarobić trochę
pieniÄ™dzy? PoszukujÄ™ osĂłb ktĂłre zechciaĹ‚by dobrowolnie umieszczać  komentarze
za pieniÄ…dze. PĹ‚acÄ™ 10 euro (ok 40zĹ‚) za 100 komentarzy, przelew na  konto.

A co obszczymurku zazdroĹ›cisz? Twoja renta inwalidzka to nÄ™dzny procent  tego co wyĹĽej.

Nie kazdy jest taki wielki gosc jak Ty.

Rozumiem z twojego zarozumialego postu, ze zarabiasz wiecej
niz te 10 euro na dzien.

No, no. Mozesz podac swoja brudna od spermy lape Zenkowi
sanitariuszowi z fejsbuka, jestescie oboje przyszloscia
narodu. Elita!

Jaksa

Data: 2011-04-29 18:12:24
Autor: obserwartor
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Nie kazdy jest taki wielki gosc jak Ty.

nie uwazam sie za wielkiego goscia. Wlasnie odwrotnie jak ty.

Mam swoje poglady i potrafie je obronic,bez uciekania sie do wyzwisk.
Ale jak ktos probuje mi wbic noz w plecy i to z za wegla,to mu przyloze tak,
ze mnie popamieta do konca zycia.
Rozumiem z twojego zarozumialego postu, ze zarabiasz wiecej
niz te 10 euro na dzien.

Masz tytul dr, byles nauczycielem i rozumujesz jak piecioletnie dziecko?

No, no. Mozesz podac swoja brudna od spermy lape Zenkowi
sanitariuszowi z fejsbuka, jestescie oboje przyszloscia
narodu. Elita!

Masz problemy z seksem? Ciagle w twoich postach nawiazujesz do symboliki
seksistowskiej. Starokawalerstwo tak ci doskwiera, czy tez sam jestes homo i sie do mnie prz***es?

Jak ci przyloze, tak ze sie nie pozbierasz, to tez polecisz na skarge do do stowarzyszen,ktorym bedziesz sie wyplakiwal jak to cie zli ludzie bez
powodu skrzywdzili, a ty byles bardzo grzeczniutki misiu?

Pisalem ci ze  nie jestes w sieci anonimowy, ale ty po prostu jestes
glupi,zacietrzewiony,umyslowo ograniczony fanatyk.

Barnim Regalica aka Jaksa, a takie chuchro z ciebie:

http://www.youtube.com/watch?v=e5qKr7gHBq8

Opamietaj sie i zacznij dyskutowac kulturalnie.

Data: 2011-04-29 20:24:37
Autor: Jaksa
On Fri, 29 Apr 2011 20:12:24 +0200,  obserwartor  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

Nie kazdy jest taki wielki gosc jak Ty.

nie uwazam sie za wielkiego goscia. Wlasnie odwrotnie jak ty.

Ale ja nie do ciebie pisalem jelopie, a do pestycyda.

A za kogo ty sie kmiotku uwazasz, to mnie to raczej malo interesuje.
Gdybym byl psychiatra to moze by mnie to bardziej zajmowalo.

Mam swoje poglady i potrafie je obronic,bez uciekania sie do wyzwisk.
Ale jak ktos probuje mi wbic noz w plecy i to z za wegla,to mu przyloze  tak,
ze mnie popamieta do konca zycia.

:)))))))

Rozumiem z twojego zarozumialego postu, ze zarabiasz wiecej
niz te 10 euro na dzien.

Masz tytul dr, byles nauczycielem i rozumujesz jak piecioletnie dziecko?

Ze kim???

[...]

Nie mam, jeszcze nie ten wiek. Ale wiem ze te problemy daje sie
farmaceutycznie leczyc, tak ze glowa do gory, ciulu!

seksistowskiej. Starokawalerstwo tak ci doskwiera, czy tez sam jestes
homo i sie do mnie prz***es?

Jak ci przyloze, tak ze sie nie pozbierasz, to tez polecisz na skarge do

Przyloz mi jelopie, no przyloz :))

Tylko zebys sobie lapek przy tym nie polamal, biedaku.

[...]

Ze co? :)))

http://www.youtube.com/watch?v=e5qKr7gHBq8

Opamietaj sie i zacznij dyskutowac kulturalnie.

Skocz mi na huj, parowo :)

Jaksa

Data: 2011-04-29 18:43:26
Autor: obserwator
> [...]

> Pisalem ci ze  nie jestes w sieci anonimowy, ale ty po prostu jestes
> glupi,zacietrzewiony,umyslowo ograniczony fanatyk.

Ze to co napisalem, durny chamie i klamco.
Jednak jestes glupi. Sam podjales decyzje. Pamietaj nie miej potem pretensji
do nikogo,tylko do siebie.

--

Wystyp swirow z PO, bo wiosna idzie:)