Wyświetlacz w stanie czuwania w Samsu ngu D780 - pytanie

Data: 2010-04-25 20:27:14
Autor: Rex
Wyświetlacz w stanie czuwania w Samsu ngu D780 - pytanie
Witam,

mam pytanie, w jaki sposób ustawić Samsunga D780 w ten sposób, żeby po przejściu do stanu czuwania na ekranie wyświetlał się jakiś symbol informujący o otrzymaniu smsa i/lub nie odebraniu połączenia?

Obecnie gdy otrzymam smsa (lub nie odbiorę połączenia), to po przejściu w stan czuwania ekran jest pusty-ciemny, nie wyświetla żadnej informacji. Chcąc sprawdzić czy coś przyszło, muszę nacisnąć jakiś przycisk. Jest to niewygodne (zbędna czynność). W jaki sposób to zmienić?

I jeszcze jedno, czy można ustawić ten telefon tak, żeby zamiast ciemnego tła w stanie czuwania, wyświetlacz pokazywał np. zegar analogowy lub cyfrowy (tak miałem w moim poprzednim telefonie - Siemens S65)?

--
Pozdrawiam,
Rex

Data: 2010-04-26 01:23:47
Autor: Animka
W dniu 2010-04-25 20:27, Rex pisze:
[...]

Nie ma tam jakiegoś przycisku z boku do podglądu zegara? Sprawdzasz kiedy chcesz, nie musi się wyświetlać cały czas.

--
animka

Data: 2010-04-26 10:57:11
Autor: Rex
Animka pisze:
[...]

Nie, nie ma przycisku do podglądu zegara. Zegar to dla mnie sprawa drugorzędna. Ważniejsze jest dla mnie to, żeby tak ustawić telefon, żeby w stanie czuwania wyświetlał komunikat informujący, że otrzymałem smsa lub nie odebrałem połączenia.

--
Pozdrawiam,
Rex

Data: 2010-04-26 12:13:50
Autor: Animka
W dniu 2010-04-26 10:57, Rex pisze:

[...]

No nie wiem, mój SE mnie zawsze informuje o sms-ie (wyświetla się) i wyświetla się jak ktoś do mnie dzwoni.

--
animka

Data: 2010-04-26 16:22:06
Autor: jalboss
Animka pisze:
[...]

  Nie jestem pewien ale raczej tego na wyświetlaczu nie da się ustawić. Co do smsów to mozna ustawić aby telefon przypominał dźwiękiem o otrzymanym smsie co jakis czas (chyba co 2 lub 5 minut)...

Wyświetlacz w stanie czuwania w Samsu ngu D780 - pytanie