Wyświetlanie godziny, temp, km

Data: 2009-04-03 19:31:07
Autor: Dysiek
Wyświetlanie godziny, temp, km

Ma może ktoś pomysł co mogło sie stac, patrzyłem bezpieczniki, ruszałem,
niby wszystko OK.

A przejechales sie autem? Moze zresetowales np. srednie spalanie i dlatego nic sie nie wyswietla. U mnie w Nissanie Primera wyswietla sie wtedy (po resecie) tylko mala kreska wiec moze w Seacie nic sie nie wyswietla?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-04-03 21:13:05
Autor: Mariusz
[...]

Nie, nie mam u siebie średnigo spalania, mam poprotu czyste pole.

Dzieki, pozdr

Wyświetlanie godziny, temp, km