Wysylanie emaila prosto ze skanera.

Data: 2011-11-06 17:31:57
Autor: Krzysztof
Wysylanie emaila prosto ze skanera.
MoĹźe się nie znam, ale po prostu wpisujesz dane zewnętrznego, dowolnego serwera SMTP. Przynajmniej tak wyglądała u mnie konfiguracja wielofunkcyjnego  urządzenia Canona, załoĹźyłem do tego celu darmowe konto pocztowe i działało. Bez problemu, ale nieszczegĂłlnie to wygodne.

--
Krzysztof

Data: 2011-11-11 08:34:12
Autor: _THX.
Wysylanie emaila prosto ze skanera.
Tak więc zrobiłem z nowym urządzeniem wielofunkcyjnym Samsung SCX-5737FW na poczcie gmail, i testowy mail przeszedł z Samsunga na pocztę na gmailu (w drugiej próbie, po zmianie numeru portu na 587 zgodnie z instrukcją):
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13287
Ale kolejny mail ze skanem już nie wyszedł - fail report.
Poeksperymentuję (w biurze) dalej po weekendzie.
I czeka mnie też kolejne podobne ustawianie klienta poczty w urządzeniu Lexmark.
Wcześniej wyczytałem opinię, że w urządzeniach Brother nie da się ustawić gmaila jako klienta poczty (rzecz ponoc leży w autentykacji).
Jak widać sekret może tkwić w konkretnym menu konkretnego urządzenia.
A idea wysyłania skanów bezpośrednio ze skanera, bez targania komputera, bardzo mi się podoba - szczególnie w dobie laptopów, kiedy już się spakowałeś do wyjścia, a tu coś jeszcze nagłego przyszło do rozesłania.

-- -- -
Moze sie nie znam, ale po prostu wpisujesz dane zewnetrznego, dowolnego
serwera SMTP.
Przynajmniej tak wygladala u mnie konfiguracja wielofunkcyjnego urzadzenia
Canona, zalozylem do tego celu darmowe konto pocztowe i dzialalo.
Bez problemu, ale nieszczegolnie to wygodne.

--

Wysylanie emaila prosto ze skanera.