Wysyłka felg

Data: 2011-06-07 16:51:26
Autor: glang
Wysyłka felg
Ktoś to ostatnio praktykował? Mam do sprzedania komplet alufelg Momo 16" i wstrzymuję się z wystawieniem ich na Allegro, gdyż nie wiem, jak ten temat ugryźć. Którym kurierem najlepiej wysłać? Jaki będzie tego koszt? (w innych aukcjach widzę kwoty rzędu 50zł). Rozumiem, że wypadałoby zapakować każdą felgę z osobna. Ale czy wtedy nie traktują tego jako osobne paczki?
Poradzicie? Będę zobowiązany :)

znaleźć znajomego z umową u kuriera
u mnie kosztowałoby to 2x15 zł zakładając że będą to 2 paczki po 2 felgi :)
pzdr
GL

Data: 2011-06-07 09:37:59
Autor: BearBag
Wysyłka felg

znaleźć znajomego z umową u kuriera
u mnie kosztowałoby to 2x15 zł zakładając że będą to 2 paczki po 2 felgi :)
pzdr
GL

nie trzeba znajomego. Od kliku lat można skorzystać z posrednika
kurierskiego. Najlpiej szukać na kurierem.pl

Wysyłka felg